Avatar billede ajbo Nybegynder
16. oktober 2009 - 12:34 Der er 4 kommentarer

HJÆLP hvordan slettes?

Trods ihærdig søgning, er det ikke muligt for mig at finde ud af,
hvordan man sletter sine gamle indlæg. Fortæl mig venligst, hvordan jeg gør det.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. oktober 2009 - 12:37 #1
Det kan du ikke. Skriv til admin hvis du f ex har nogle kedelige oplysninger liggende.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. oktober 2009 - 12:48 #2
Det er jo ikke meningen at man sletter sin tråd. Det er meningen andre skal kunne søge på dem. Men hvis du er kommet til at poste login oplysninger eller lignende, kontakt admin.
Avatar billede tjacob Juniormester
16. oktober 2009 - 12:52 #3
Det er for i øvrigt kotume at spørgsmål om Eksperten er gratis, så du kan godt tage point selv.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2009 - 20:17 #4
Hvis det er fordi du vil gøre noget ved dine gamle spørgsmål, så kig faq: http://www.eksperten.dk/faq#faq-3