Avatar billede amandabent Nybegynder
16. oktober 2009 - 22:59 Der er 3 kommentarer

html

Når jeg skriver html kode i word note pad
og lukker det op vises der en hel masse koder i de første 2 linier. Ligeledes ved afslutning?
Jeg har xp.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. oktober 2009 - 23:09 #1
Good for you.

Lidt mere kød på benet tak.
Avatar billede nissen2630 Novice
16. oktober 2009 - 23:39 #2
Brug notepad til at skrive det med.

Når du gemmer skal du første gang vælge 'gem som' og skrive :
"filnavn.html" hvis du ikke sætter det i anførselstegn vil den gemme det som filnavn.html.txt og den du jo ikke.

Hvis du gemmer det i word skal du vælge 'gem som' og vælge html.

Det du har gjort i Word er at gemme den som doc. De to linier du omtaler er formateringen i  word
Avatar billede gurly Praktikant
16. oktober 2009 - 23:46 #3
Der findes følgende programmer >

1. - "word"

2. - "wordpad"

3. - "notepad"  (også kaldet noteblok)

men et program der hedder "word note pad" findes så vidt jeg ved ikke.