Avatar billede dadane Novice
17. oktober 2009 - 14:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til Servage?

Hej,

Jeg har web-hosting hos Servage.

De har:
God plads (jeg bruger p.t. knap 100 GB, og har lov til at bruge hele 750 GB)
Masser af trafik (7,5 TB pr. måned)
Ubegrænset domæner (jeg har vidst en 10 stykker aktive)
PHP
MySQL
etc.

Men hold da op hvor er deres SQL sløv. Og deres support er grinagtig.

Så, - er der et godt alternativ til Servage? Jeg har brug for at kunne have ubegrænset domænenavne (også fordi jeg til tider laver noget for andre som så hostes af mig, indtil de selv får deres egen host).

De knap 100 GB data er primært backup af mine billeder. Det kunne jeg måske finde et andet sted til hvis det er der skoen trykker.

Prisen hos Servage er 39 kr/måned (plus moms). Hvilket egentligt er billigt. Desværre er kvaliteten også lav.
Avatar billede it-dk Nybegynder
17. oktober 2009 - 18:28 #1
Hej

Med så meget plads ved jeg ikke helt hvem der tilbyder dette.

Men på www.hostindex.dk kan du finde danske udbyder og sammenligne dem.
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. oktober 2009 - 21:22 #2
Hvis ikke dine mailkonti er for store så kan jeg anbefale startlogic.com, men mailkonti har en grænse, men ellers har de ubegrænset plads.

Omkring backup af billeder kan du også overveje keepit.dk som tager 40 kr/mdr for ubegrænset plads til dine backup, dog tilbyder de ikke linux, men ellers er der også www.nordic-backup.com
Avatar billede dadane Novice
17. oktober 2009 - 21:38 #3
Der er også: http://www.hostmonster.com/ og http://www.ipower.com/

De ser, ligesom bacardil's startlogic og mit problembarn servage meget flotte ud på papirer/skærmen.

Men er der nogen der har prøvet dem i praksis?
Er der nogen der har prøvet at have problemer, - og virker deres support?
Er der nogen der har bare minimalt krævende SQL databaser og hvad er deres erfaringer?
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. oktober 2009 - 21:48 #4
Har også hostmonster og deres support er ganske fine, men have allerede problemer da jeg skulle bruge mail, thunderbird siger at pladsen er brugt og de kunne komme med en del ting til diskution om det, men ikke direkte løse det og har ikke haft problemer andre steder.

Startlogic kører ganske fint og deres support er okay, nogen ganske skal man lige banke i bordet og fortælle det chat center de har, at det de siger er forkert og evt. bede om en anden supporter, men som regel løses problemerne, det kan være lidt nemmere med dansk support, men ingen i dk tilbyder så meget plads.

En anden god ting er at startlogic virkelig tager backup af ens data, kom til, at slette en mailkonto i backend og indenfor 24 timer have jeg en kopi af den fra deres backup, det med at webhoteller virkelig tager backup man kan få genskabt er man jo ikke vant til hos de billige :)

Har ikke hos dem noget SQL kørende, de har jeg hos unoeuro, men de tilbyder langt fra det du har brug for, men kan da sætte en mysql op du kan teste med et par dage, men ellers har de fleste jo pengene tilbage garanti.
Avatar billede dadane Novice
11. juni 2013 - 11:37 #5
Lukket