Avatar billede thomas_b Nybegynder
19. oktober 2009 - 14:19 Der er 7 kommentarer

Ønsker oversættelse af 10 dokumenter... - engelsk til dansk

Hej...

Jeg har nogle kateloger elektronisk som jeg ønsker oversat...
Det er produktinformation bestående af 20-30 ord - teksten er ret ens hele vejen igennem...

Hvad ligger evt. oversættere i, i timepris evt. pr. ord...

Har ikke tal på ord der skal oversættes men det er 18 sider * 10 - hvor der er ret stor skrift og linieskrift...!

Kunne man ikke sende mig sin erfaring evt. nogle priser ?
Avatar billede vallemanden Nybegynder
19. oktober 2009 - 15:45 #1
jeg har brugt
http://www.comtext.dk/
et par gange
"Send materialet til os. Herefter sender vi straks et tilbud til Jer.
Tilbud på oversættelse er naturligvis uden beregning og ganske uforpligtende."
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2009 - 18:29 #2
350kr pr time og jeg vil oversætte det for dig.
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. november 2009 - 00:22 #3
Jeg vil lige henvise til denne tråd ...
http://www.eksperten.dk/spm/885536

Og samtidig gøre opmærksom på at jeg har udført det arbejde vi aftale, men jeg har aldrig hørt fra ham, selv om jeg har skrevet flere gange. Jeg har anmeldt ham for misbrug.
Avatar billede thomas_b Nybegynder
11. november 2009 - 18:54 #4
Øhh nej du har ikke udført det arbejde jeg krævede...

Samarbejdet holdte ikke da du ikke lavede de ting jeg efterspurgte og prisen for arbejderet var langt højere end aftalt...

Dette kan godt være det bare er mig der har misforstået noget men har ikke brugt det du har lavet da jeg ikke kunne bruge dette... desværre...!

Sjovt du bare anmelder mig...! Syntes det er lidt mærkeligt
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. november 2009 - 19:24 #5
Det er ikke spor mærkeligt! Men hvad der er mærkeligt er, at du ikke har svaret på nogle af mine e-mails eller indlæg på eksperten.dk!

Prisen var ikke højere end vi aftalte. Jeg brugte 3-4 gange så lang tid, men forventede kun penge for 1 time - som aftalt.

Jeg sendte to layout-forslag, hvor det ene var som du ønskede og det andet et bedre forslag :-)

Det sidste du skrev var ...
"Er det muligt og bukke toppen af dokumentet...?"

Hvorefter jeg bad dig forklare hvad du mente, men jeg hørte aldrig for dig.

Hvorfor siger du prisen var højere og jeg ikke udførte arbejdet?
Avatar billede thomas_b Nybegynder
11. november 2009 - 21:41 #6
Det kan vi jo diskutere til uenligheder... - Men ikke på denne streng, den er jo smadret nu...!
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. november 2009 - 22:06 #7
Uanset hvordan du har opfattet det, så er det ikke i orden at drive forretning på den måde. Det mindste man kan gøre er at svare på en mail og fortælle at man ikke er tilfreds med arbejdet.