Avatar billede mrtoy Praktikant
24. oktober 2009 - 23:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på mn bruger eller instalere ny programmer

Jeg har xp-pro servicepack 2

Jeg har et par problemer og ikke super bruger men håber i kan hjælpe mig
det er selv forskyldt jeg har problemer da jeg af instaleret ie7
jeg har ikke kunne finde mit skivebord det fandt jeg så
Men nu kan jeg ikke åbne min bruger ej heller ik hvis jeg laver en ny bruger.  Dog hvis jeg starte i fejlsikker tilstand kan jeg godt.men kan ikke sytemgendanne her fra

Så hvordan kommer jeg almindelig vej ind på min bruger?

når jeg er i fejl sikker tilstand kan jeg godt komme på nettet men ikke via alm explore og kan ikke køre update
men kan hente ny ie7 eller 8 men kan ikke afslutte min instalations den skiver:instalationsprogrammet kunne ikke kontrollere integriteten af filen Update.inf. Kontroller at den krytografiske tjeneste kører på computeren

hmm . hvordan tjekker man det mon og hvordan starter man den hvis den ikke køre ?
Avatar billede mrtoy Praktikant
15. november 2009 - 20:40 #1
jeg har helt sikkert en buck der blokkere
min datter kunne lokke på og hun er kun 1 år GG
men hun kan ikke igen
15. november 2009 - 20:48 #2
Avatar billede mrtoy Praktikant
10. maj 2010 - 13:45 #3
ingen løsning fik kniven