28. oktober 2009 - 12:42Der er
5 kommentarer og 1 løsning
Cisco VPN klient
Jeg har en bærbar, hvor cisco VPN klient er installeret. Der er oprettet en ny bruger på maskinen og den gamle bruger, hvor klienter oprindeligt blev installeret er nu slettet.
Mit problem er at klienten vil kun logge på VPN med den gamle brugers user/pass og ingen andres.
Jeg har nu prøvet alt, men intet hjalp, så maskinen blev formateret og geninstalleret.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.