Avatar billede congame Nybegynder
28. oktober 2009 - 21:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Valg af trådløs router samt extender

Hej,

Jeg skal ha stykket et trådløs netværk sammen.

Kravet er så høj en hastighed som muligt over det hele og da huset er rimelig stort kræver det ihvertfald en måske to extendere/repeater.

Jeg har hidtil altid brugt linksys. men syntes ikke rigtigt at deres repeater har formået at imponere endnu.
Hvad skal jeg have fat i for at det bare dur!?

På forhånd tak!

Søren Madsen
Avatar billede SelvErfaren Nybegynder
29. oktober 2009 - 14:15 #1
Hej Søren

Jeg bruger D-Link 524UP den fungerer udemærket, og har en del andre funktioner som jeg pt er ved at lære/sætte mig ind i, vi har 296 kvm hus på 3 etager, ingen problemer, den er placeret ca midt i huset, og vi har tit op til 7 - 8 pcèr koblet på, men husk at routeren SKAL have en stor radius (trådløst) OG SKAL kunne køre med 802.11g standarden (trådløst hastighed), som pt er den højeste, vist nok omkring 54 Mb/sek.

Hilsen Michael
Avatar billede Dips83 Nybegynder
29. oktober 2009 - 20:31 #2
Jeg har D-Link Dir615 og den falder ud konstant og hvis du skal ringe til D-Link koster det kassen....Så den skal du i hvert fald IKKE købe.