Avatar billede thisen291 Nybegynder
01. november 2009 - 01:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Digital tv, via AGK boks.

Jeg har fået installeret boksen til tv'et og har nu foretaget en søgning og opdager at den kan modtage tv2 zulu, ARD, Disney channels og mange andre.. når jeg så tuner ind på kanalen, så sker der ingenting. Den eneste forskel i forhold til dr, er at der et "euro tegn". Så jeg gætter på at det er fordi kanaler koster penge, MEN hvordan i hulen betaler så for at se dem, og hvordan gør man?

Nogle der ligger inde med en forklaring?
Avatar billede Jensen DK Novice
01. november 2009 - 06:51 #1
Du kan ikke modtage betalingskanaler med den box den kan kun vise gratis kanaler, hvis du vil se de andre så må du indvestere i en box hvor der kan insættes et kort fra den udbyder som sælger de pågældende kanaler.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. november 2009 - 11:54 #2
..hvilket med egen antenne betyder http://www.boxertv.dk/

Men ja - for at se de nævnte kanaler skal du have en sprække i boksen/TV´et hvor du kan sætte et kort i, der fortæller hvikle kanaler du har betalt for...