Avatar billede flashit Nybegynder
02. november 2009 - 13:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Page object

Hej e.

Det er måske et dumt spørgamål.
Men hvordan kan jeg fra en side loade en anden siden ind i et page objekt?

Lad og sige at jeg har 2 filer. A og B.
På side A er der en knap, når man klikker på den skal jeg rette i side B via dennes Page objekt.

Derfor har jeg behov for at loade Side B's objekt ind, så jeg kan manipulere siden.

Giver det mening :-)
Avatar billede sirius Nybegynder
02. november 2009 - 13:25 #1
Hvis jeg forstår dig ret så har du forskellige "sider" som du vil vise på samme webside. Den ene indeholder en knap og den anden skal vise noget bestemt alt efter om der er blevet trykket på knappen.

Så skal du ikke have dem som sider, men usercontrols. Eventuelt 1 side og 1 usercontrol, så kan du indlæse usercontrol (B) på siden (A) og når der så bliver klikket på knappen på (A) kan du ændre i (B)
Avatar billede flashit Nybegynder
02. november 2009 - 13:36 #2
Hej Sirius

Ikke helt.

Når jeg klikker på knappen på side A, så har jeg behov for at kunne få fat i side B's webpartmanager.

Normalt ville jeg gøre dette WebPartManager.GetCurrentWebPartManager(Page), men da det ikke er Side A jeg vil manipulere med Side B, bliver jeg nød til at loade side B ind i et page Object. Eller er der en ande metode?
Avatar billede flashit Nybegynder
08. marts 2011 - 16:23 #3
lukker