Avatar billede pplys Novice
05. november 2009 - 12:46 Der er 1 løsning

Overførsel af URL ved klik på link i Email.

Hej.

Jeg har haft en anden browser installeret og fjernet igen. Nu er problemet at hvis jeg klikker på et link i en mail stater IE op men URL'en kommer ikke med :(
Hvor henne skal jeg nusse/sparke Win for at det virker igen?

OS = Windows Vista enterprise engelsk
Browser = IE8 engelsk.
Mail = Outlook 2007 engelsk

Og nej. Der er ikke 90.000 personer på verdensplan der skifter alt til dansk fordi DU syntes det ville være bedre :D
Avatar billede pplys Novice
20. august 2010 - 08:57 #1
Nu er jeg ikke længere ansat i det firma så jeg har ikke længere det problem :-)