Avatar billede Bergcph Nybegynder
08. november 2009 - 15:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vista ultimate fejlmeddeelse

jeg er ude for at min vista system siger dette når jeg prøver exekvere en fil både som administrator og ikke som administrator kan dette forklares eller løses
fejlen lyder sådan her
1. unable to connect to server  (no internet)
2 .connection abortet on request
3. adgang nægtet

det er disse fejl den siger kører jeg den samme fil  i xp er der intet problem
har prøvet fjerne windows defender firewall og deslige samme problem
08. november 2009 - 15:37 #1
...exekvere en fil ... ?

Ka' vi få liiiiiidt mere om om denne 'fil' ?
Navn?, ophavssted?, ...
Avatar billede Bergcph Nybegynder
08. november 2009 - 16:37 #2
filen er et externt program fra en scanner man downloder den og kører den det virker i xp men ikke i vista
det er en fil man giver tilladelse til at scanne ens pc
filen er en .exe fil
08. november 2009 - 18:58 #3
...fra en scanner man downloder den ... ??? Lidt mere info!?!
(Har en mistanke...)
Avatar billede Bergcph Nybegynder
08. november 2009 - 23:13 #4
øhh scanneren er en scanner der tjekker om man har cheat til spil på sin pc så man klikker link acepterer vilkor og downloder den og kører som administrator jeg kan sagtens lave et login til dig så du kan se og forstå problemet hvis du da har vista
der er et helt webmodul med scans fra spillere og en knap til at oprette dette link til det krypteret scanlink hvor man for exe filen
er det en mulighed skal jeg bruge en mail
jeg kommer fra www.anticheat.org
hilsen kim
scanner er lavet i delfi
1 ud af 10 gange lykedes en scan fra en vista bruger resten af gangene siger den de fejl
Avatar billede Bergcph Nybegynder
27. november 2009 - 01:43 #5
karise_larry (176.767 point)

...fra en scanner man downloder den ... ??? Lidt mere info!?!
(Har en mistanke...)

gik tråd i dvale  skal den lukkes