Avatar billede hgj Praktikant
18. november 2009 - 17:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside i flash virker ikke hvis du bookmaker

Hej, jeg har lavet hjemmesiden www.andromede.dk.

Jeg oplever et problem når man bookmaker hjemmesiden. Går du ind på hjemmesiden via favoritten, kan du ikke komme væk fra den første side, altså forsiden.

Er der nogen der kan tyde problemet ud fra det? Er ikke så ferm i flash. Men er nødt til at slette div. browserdata og så skal man skrive adressen og så virker det. Men det vil bare ikke med favoritten.
Nogle gange er jeg også nødt til at uploade filene til webhotellet igen, før man kan komme videre.

Hvad jeg lige har i tankene er, at den cookie som bliver lagt på ens pc, roder med hjemmesiden?

Help is needed, please!
Avatar billede milo Nybegynder
18. november 2009 - 18:29 #1
Jeg tror ikke helt at jeg forstår problemet.

Vil du gerne fx klikke på "Behandlinger" og tilføje denne side til dine favoritter, så du senere han kan vælge den, og komme direkte til behandlinger?

I så fald - det kan du ikke. Du er nødt til at have nogle url parametre til at fortælle hvor du vil hen.
Avatar billede hgj Praktikant
18. november 2009 - 19:23 #2
Okay, jeg prøver igen.

Når du bare skal tilføje hjemmesiden til favoritter, opstår situationen bagefter, at når du så vil besøge hjemmesiden igen ved hjælp af favoritten, så kan du ikke klikke videre til behandling, kontakt etc.. Den forbliver altså på forsiden, selvom du trykke på knapperne. Det sjove er så, at baggrunden kører.

Jeg har ikke problemet når jeg bare kører hjemmesiden lokalt på min pc, altså uden netværk.

Så jeg tænkte der mulighed er nogle hindringer med cookie eller lign..
Avatar billede hgj Praktikant
24. november 2009 - 21:44 #3
Øv...
Avatar billede hmanback Nybegynder
25. november 2009 - 17:10 #4
Har testet og ikke oplevet problemet. Husk når du sidder og arbejder med flash og tester i din browser at tømme cachen.