Avatar billede doktoren Nybegynder
24. november 2009 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedste bærbare PC til under 7500

Hej Eksperter

Bærbarmarkedet er en jungle og jeg er nervøs for at blive snøret, så derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der har mod på at komme med et par forslag til et par rigtig gode stabile bærbare uden alt muligt popsmart og helt sikkert uden WIndows Vista. Evt. helt uden operativsystem.

Kravene er ikke så store. Den bruges til Streaming på youtube, internet, tekstbehandling, let billedbehandling evt. Sims 3 :)

På forhånd 1000 tak for hjælpen.
Avatar billede haverslev Novice
24. november 2009 - 20:49 #1
En rigtig fin maskine der nemt opfylder dine nuværende og tillige dine fremtidige behov, såfremt du ikke skal spille hardcore spil.

Se den nederste i dette link:
Dell Studio 15 15,6" med Intel® Core™ i7 Mobile-processor 720QM
(lad dig ikke nare af, at der står 1,6Ghz i processor, den kører op til 2,8Ghz - hvis der er behov for det :)
http://www1.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/Bærbare-pc'er/laptop-studio-1555/pd.aspx?refid=laptop-studio-1555&s=dhs&cs=dkdhs1
Avatar billede haverslev Novice
24. november 2009 - 20:57 #2
Ps. glemte at skrive, at der følger gratis opdatering til Win7 med, men den skal bestilles via deres windows7 side:
http://support.euro.dell.com/support/topics/global.aspx/support/win7_support/win7_portal?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs&~ck=anavml
Avatar billede doktoren Nybegynder
24. november 2009 - 21:25 #3
Den ser cool nok ud.

Har ingen erfaringer med Dell. Men billigere og bedre end noget andet jeg selv har fundet. Jeg lader den lige stå åben aftenen ud. Ville gerne have 2 kvalificerede bud jeg kunne holde op med min egen. :)
Avatar billede doktoren Nybegynder
14. september 2014 - 14:09 #4
lukkes