Avatar billede per1291 Nybegynder
28. november 2009 - 10:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slette en brugerkonto?

Hej -

Jeg fulgte Ekspertens anvisninger i forb. m. ny login-procedure (dét at man i stedet for brugernavn skal angive email).
Men siden kunne jeg ikke logge ind, idet der i brugernavnefeltet som default stod mit brugernavn.
Jeg slettede diverse cookies, men intet hjalp.
I desperation oprettede jeg en ny bruger ved navn per1291-ny, men først efter at have slukket for computeren kunne jeg logge ind på begge konti.

Nuvel, jeg ville gerne have muligheden for at slette brugeren per1291-ny. Alternativt må administrator gerne slette den.

Hilsen
Per Kejser-Andersen
Avatar billede jonner40 Nybegynder
28. november 2009 - 10:52 #1
Alt dette burde du kunne gøre inde i kontrolpanelet i brugerkonti
du må bare ikke logge ind med per1291-ny
og så skal du have administrator retigheder på den anden konto
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. november 2009 - 10:57 #2
Du behøver ikke at afgive point, når spørgsmålet omhandler eksperten. Man kan ikke selv lukke sin konto, du skal have en admin til at gøre det for dig. Du skal ikke regne med at den bliver fjernet helt, hvis der er oprettet/deltaget i tråde, med den nye profil.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
28. november 2009 - 11:04 #3
Tror lige at jeg misforstod spørgsmålet :o)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
28. november 2009 - 22:58 #4
Vi ser lige på at få den slettet. Det er desværre noget der skal gøres manuelt - og det tager lidt tid at komme rundt til :-)

Vh.

Admin
Avatar billede per1291 Nybegynder
28. november 2009 - 23:13 #5
En administrator har nu lovet at slette denne konto. Tak for det.

Jeg er ked af det besvær jeg har givet, men det var altså ikke min mening at have to identiteter.