Avatar billede blood Nybegynder
07. december 2009 - 06:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tilslut tv til trådløst netværk

Jeg har købe et Samsung Serie 7 Led tv.
Den har netværks/internet tilslutning. Den har et RJ45 stik og den understøtter trådløst netværk.
Jeg vil have den på mit trådløse netværk.

Det kræver en Samsung Wireless Usb Adapter. Men hvor kan den købes? Der findes ikke noget netværk på edbpriser ved en søgning på Samsung.

Hvis første mulighed fejler kunne man så ikke tilslutte noget til RJ45 stikket. Er det et acces-point det skal bruges til at tilslutte RJ45 til den trådløse-ruter??.

Nogen der kan hjælpe.?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2009 - 08:17 #1
du kan købe den i tyskland det ved jeg

men her er den et andet sted

http://www.bestbuy.com/site/Samsung+-+LinkStick+Wireless+USB+2.0+Adapter/9291795.p?skuId=9291795&id=1218075420206

prøv at spørge hos FONA - der er noget med at de kan skaffe den via en samsung repræsentant.

prøv at ringe til dem på dette nummer - de vil guide dig videre

m.v.h
Avatar billede Blandy Praktikant
07. december 2009 - 08:17 #2
Er der ikke DNLA netkort i samsungs nye fjernsyn? Der er ellers indbygget trådløst netkort. Hvis du ikek kan finde en net adapter på nettet, hvad med der hvor du købte dit fine LED fladskærm? De må sgu ha produktet til dig. Kan ikke passe du skal leve uden.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2009 - 08:31 #3
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2009 - 08:35 #4
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
09. december 2009 - 18:32 #5
Jeg arbejder i ElGiganten til daglig og der har vi den trådløse USB stick der kræves for wireless overførsel, desværre er det ikke et produkt der er blevet uploadet til diverse hjemmesider :(
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2009 - 08:25 #6
hvor i elgiganten kan den købes da jeg for ikke så længe siden spurgte igen igen igen ja jeg blev ved - da var der ingen mening om den ville komme.
jeg tror ohså de har glemt at fortælle til kunderne at den er kommet
hvordan skal vi som forbrugere vide det hvis i er mere stille end graven
HVAD KOSTER DEN.
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
10. december 2009 - 10:24 #7
Hmmm Elgiganten Tilst plejer at have dem, 14 dage siden sidst jeg var på arbejde :(

Hmmm mener den koster okring 500 kr,- men hæng mig ikke op på det
Avatar billede blood Nybegynder
25. marts 2010 - 17:51 #9
Nogen der giver et svar.?
Bare som tak for besværet!
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2010 - 19:00 #10
ok