Avatar billede juicesworld Nybegynder
08. december 2009 - 10:27 Der er 4 kommentarer

Fullrate + Trådløs router lagger i wow? Dårlig support.

Jeg har for nylig købt 10/1mbit fra fullrate hvor en gratis trådløs router fulgte med, jeg spiller lidt wow over nettet og var jeg hardcore player ville det her nok drive mig til vanvid.

Kører jeg med trådløs på routeren får jeg små lagspikes hvert andet minut cirka, jeg har undersøgt problemet så vidt jeg kunne. Åbnet porte i routeren, brugt en windows 7 registry fix, opdateret firmware i routeren. Ingen af dem løste problemet, jeg har kontaktet fullrate support som mildt sagt er ringe. Jeg fik bare svaret "Problemet ligger hos Blizzard.".

Jeg bad dem forklare hvordan det kunne lade sig gøre da det virker fint med kabel og derfor er ret usandsynligt det er blizzards skyld, (jeg kender en der har præcis samme router og 100% samme problem) dette påpegede jeg og de droppede idéen om at sende lorten videre og tilbød at refundere routeren og stikke mig et access point jeg ku bruge min egen router med, dette har jeg sagt ja til men har intet hørt fra fullrate i snart 2 uger.

Deres support er det værste l*rt jeg længe har været ude for, jeg sidder selv som leder i en teknisk support afdeling og man behandler altså kunder på den måde.

Nogen der kender til det her problem? Jeg har det lidt skidt med at eje en trådløs router der ikke er særlig trådløs og fullrate ignorer mig åbenbart bare, det deres løsning på problemet.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
16. december 2009 - 13:26 #1
Jeg har haft det samme problem med Fullrate's trådløse og fik tilsendt en anden, hvilket ikke hjalp.
Vi (Fullrate og jeg) kom til den løsning, at jeg fik 400 kr. tilbage og købte selv en billig Netgear trådløs router til lidt over 200,-, så kørte den trådløse forbindelse med det samme.
Hvis det er en trådløs router du modtager, skal du lige være opmærksom på, at den skal sættes op som et accespoint, men løsningen kan du finde på deres web ellers er du velkommen til at kontakte mig - mit navn er mit mobilnummer.
Peter
Avatar billede juicesworld Nybegynder
16. december 2009 - 13:48 #2
Jeg har haft mail korrespondence med dem og de siger ring til hotlinen for at få returneret routeren, men jeg kan næsten aldrig komme igennen og der gået en måneds tid nu, jeg har også smidt original kassen væk så jeg ved ikke hvor meget de vil ombytte nu... hvis jeg nu vil bruge den nuværende som access point over til min egen trådløse, skal jeg så bare slå DHCP serveren fra eller?
Avatar billede 50573433 Nybegynder
16. december 2009 - 22:47 #3
Nedensående gælder for Netgear
Det SKAL slå DHCP fra.
I området LAN IP SETUP ændrer du IP-ADRESS fra 192.168.1.1 til 192.168.1.2.
Så virker det, men husk at du skal sætte dit kabel fra modemet til en af LAN portene og ikke til WAN porten som er standard.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
08. august 2010 - 13:38 #4
tak for al hjælpen og i den sande it's ånd vil jeg tilføje følgende, der er blevet løsningen på problemet: 4 x 10m lan kabler = 100kr. skriv lige et svar :)