Avatar billede Brygmanden Novice
12. december 2009 - 15:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen forbindelse til nettet::

Hej

Jeg har været ved at installere nyeste drivere på min pc med driver max som jeg fandt i Komputer for alle. Efter driverinst. kan jeg ikke gå på nettet eller hente post mere.. Sidts da jeg oplevede dette kunne jeg dog bruge systemgendannelsen for at gå et par dage tilbage. Dog et det ikke muligt denne gang. Er der en der kan hjælpe mig?
Avatar billede zagger Juniormester
12. december 2009 - 15:21 #1
Prøv at geninstallere driveren til dit netkort med den originale driver.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2009 - 15:30 #2
Hvorfor kan du ikke lave en systemgendannelse?
Hvilket styresystem?

Mit bud på en løsning er at gå i enhedshåndtering og slette netkortet og selv lade windows finde det. Spørges der efter hvor driveren ligger, henviser du bare til den mappe eller drev den ligger på.
12. december 2009 - 23:25 #3
Velkommen til E. ...

Lidt mere info kunne gøre det liiiiiidt letterer:

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

PC Fabrikat/type/model/... ?

Er det er instalation du SELV har foretaget ?
02. januar 2010 - 22:29 #4
(Hvad endte denne med ?)
Avatar billede Brygmanden Novice
09. juni 2010 - 09:38 #5
Ja det lykkedes at få driveren geninstaleret. Dog fandt jeg aldrig ud af hvordan jeg uddelte point her på Eksperten
Avatar billede zagger Juniormester
09. juni 2010 - 09:53 #6
Det gør du ved at sætte flueben ved den/dem der har lagt et svar (ikke en kommentar), og acceptere svar.

Men kan se at du allerede har fundet ud at det. Hvis du vil give point til flere i denne tråd kan du åbne et nyt spørgsmål med point til dem.