Avatar billede theboy Nybegynder
14. december 2009 - 16:22 Der er 1 løsning

Konverter Mapinfo filer (vertical mapper)

Hej.

Jeg har en masse kortdata i Mapinfo formatet (Vertical Mapper).
Det er med filendelserne .tab (info filen) og .grd (data filen)

Spørgsmålet er om det er muligt på en nem måde at konvertere alle grd og tab filer til Mapinfo internal format (.tab - vector image raster) eller til Map info formatet vector MIF/MID (MapInfo exchange format).

Kender i til et værktøj der kan gøre dette?

Jeg har fundet enkelte værktøjer der kun kan tage en enkelte fil af gangen, og som kræver meget diskplads, så de har ikke været optimale værkøjer.
Avatar billede theboy Nybegynder
27. januar 2013 - 13:02 #1
Ingen svar.
Jeg lukker tråden.