Avatar billede monsterg33k Nybegynder
15. december 2009 - 15:12 Der er 6 kommentarer

CRACKED WINDOWS 7

Da i så titlen, tænkte i sikkert noget forkert...

Min far har sit eget firma...
Og har derfor købt windows 7 til alle coms på arbejdet...

Men har også fået fat i et program med 4 serie nøgler i...

Han kom hjem med en Microsoft cover med et SD mini card i...

Har på var en slags crack?
Men når jeg installere den på min ASUS maskine og starter den op efter windows er blevet "cracket" kommer der bare en linje med "Windows is loading files"
Hvorefter Vista´s loader kommer op...

Og så kommer der en stor hvid skærm med store røde bogstaver hvor der står: ERROR!

PLZ HJÆLP
Avatar billede j3ppah Novice
15. december 2009 - 15:15 #1
Forstår overhoved ikke hvad du skriver... Prøv lige at skriv det hele forfra, det giver ingen mening.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
15. december 2009 - 15:44 #2
Sådan som du forklarer det, så er det ikke et crack - Men blot en fejl i installationen.
Men prøv lige, at tage det helt stille og roligt også forklar forfra.
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
15. december 2009 - 16:33 #3
Det tager en krig at forklare...

Men er der en mulighed for at jeg kan smide mit tlf nummer her, og i så kan ringe til mig... også med hemmeligt nummer hvis det skal være det!

Jeg kan også ringe til jer...

Plz fatter ikke helt det her
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2009 - 17:19 #4
Det er vel bare en dualboot som timer out
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
15. december 2009 - 18:51 #5
Sikkert...

Kan en af jer ikke ringe til mig? eller jeg ringer til jer hvis det er pengene der handler om...

PLZ
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
16. december 2009 - 16:26 #6
du beskriver bare problemet så man kan forstå det, så får du sikkert et svar

crack, hack hører ikke til her, søg i stedet på nettet hvis du vil den vej