Avatar billede Chup Nybegynder
16. december 2009 - 16:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til MenuStrip

Hejsa,

Ville høre om der var nogle der kunnne hjælpe mig.
Jeg er ved at lave en simpel webbrowser, men nogle 'genveje'
Jeg har så lavet en MenuStrip med de forskellige underlinks mm, men jeg kan ikke få dem til at linke en url til den WebBrowser jeg har lavet.

Tak på forhånd.

Mvh Chup
Avatar billede Chup Nybegynder
16. december 2009 - 16:04 #1
Hovsa, glemte lige at færdiggøre det :-)

Det har jeg har brug for hjælp til, er hvordan jeg får mine ToolStripMenuItems til at blive et link.

Chup
Avatar billede sirius Nybegynder
17. december 2009 - 08:56 #2
Du skal vel lytte til click eventet på dine ToolStripMenuItems og så kalde en eller anden metode på dit browser komponent så får den til at navigere til den rigtige url.
Avatar billede Chup Nybegynder
21. december 2009 - 15:45 #3
Fik det til at køre :-)