Avatar billede unkn0wn Nybegynder
20. december 2009 - 22:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firefox laver forkerte tegn

Det sker når jeg er på f.eks. Facebook og spiller et flash spil. Hvis jeg skal lave f.eks. en normal smiley som :) vil den i stedet lave >(. Hvis jeg derimod taster = bliver det til ). Jeg ved ikke om det har nogen med tegnsettet at gøre, og jeg vil ikke prøve at ændre på noget selv da det har været helt normalt for mig siden jeg fik Firefox, men nu vil jeg virkelig gerne have det ændret, og vil ikke ødelægge nogen indstillinger i min Firefox browser.

Tak
Avatar billede julemandenb Nybegynder
20. december 2009 - 22:49 #1
Havde samme problem.
jeg genindstallerede bare FF (:
- Prøv det ;b
Avatar billede unkn0wn Nybegynder
20. december 2009 - 22:51 #2
Ok tak, det vil jeg prøve.
Avatar billede julemandenb Nybegynder
20. december 2009 - 22:55 #3
(:
Avatar billede unkn0wn Nybegynder
20. december 2009 - 23:05 #4
Det virkede, og tak for det, så du har fortjent dine points.
Avatar billede julemandenb Nybegynder
20. december 2009 - 23:10 #5
Tak ;b

Og god jul og godt nytår til alle sammen :D