Avatar billede zerocontrol Nybegynder
24. december 2009 - 23:03 Der er 3 kommentarer

PC-Program der kan afspille piano noder?

Jeg søger et program som kan afspille piano noder, sådan at man kan se i programmet hvilke tangenter der skal trykkes på? Håber i forstår hvad jeg mener.

Jeg ved ikke om sådan et program findes, men hvis det gør, er der nogen der kan give mig navnet på et ?

På forhånd tak.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
25. december 2009 - 01:27 #1
Måske dette her du leder efter
http://www.mozart.co.uk/
Avatar billede zerocontrol Nybegynder
25. december 2009 - 14:05 #2
Ikke helt. I dette program skal man indsætte noder. Søger et program der kan afspille noder så jeg kan se hvilke tangenter der bliver spillet. Lidt ligesom karoke, men så til piano istedet...
Avatar billede falster Ekspert
28. december 2009 - 21:16 #3
Det er heller ikke rigtig mit bord. Anvil Studio kan bl.a.

"Enter notes from external MIDI device, on-screen guitar fret board, on-screen piano keyboard, or by dragging notes to the staff"

og en hel del andet

http://www.anvilstudio.com/