Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
26. december 2009 - 09:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer skriver "done" men viser et blankt display!!

Som overskriften lyder, har jeg et problem med at IE viser et blankt display og skriver "done" når jeg forsøger at se en side.  Firefox virker uden problemer.

Hvad kan problemet være???
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2009 - 09:36 #1
Har du valgt en side at starte på? eller står der about blanck oppe i adresselinien?
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
26. december 2009 - 10:07 #2
Under internetinstillinger er vores normale startside intastet og når IE åbnes står den normale adresse i adresselinien.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2009 - 10:13 #3
Prøv at gå ind i indstillingerne for Explorer og slet al browserdata.Her inde kan du også sætte den side som du vil have programmet skal starte på.
Hvis det ikke løser problemet, så scan computeren med en anti spyware/adware program.
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2009 - 10:15 #4
Prøv at trykke funktioner i komandolinien og se hvad der står i indstillinger startside prøv at ændre f eks til www.google.dk
du kan altid ændre igen!husk at trykke andvend.
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
26. december 2009 - 10:28 #5
Browserdata er slettet og at ændre startside har ingen betydning!!
Enevidere har jeg også skannet computeren for virus/spyware uden at finde noget....
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2009 - 10:39 #6
Hent IE8 her:http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/default.aspx

Afinstaller den gamle, da der sikkert er fejl i den.
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
26. december 2009 - 11:12 #7
Så er problemet løst efter at havde systemgendannet computeren..
Tak for jeres indput!!
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2009 - 11:25 #8
Det var godt. Husk i din næste kommentar at lave det som et SVAR. Den accepterer du og giver dig selv point, da du selv løste problemet. Fortsat god jul.
26. december 2009 - 13:07 #9
...at havde systemgendannet computeren... - men husk 100% WindowsUpdate bagefter...

PS: En anden gang så husk at skrive hvilket styresystem + (i dette tilfælde) hvilken Browser+version du bruger ...
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
26. oktober 2010 - 07:21 #10
Lukker lige denne gamle tråd.