Avatar billede serverservice Praktikant
26. december 2009 - 10:56 Der er 107 kommentarer og
1 løsning

Slow pc fighter - hvad mener i om programmet ?

Hej jeg vil gerne høre I andre om hvad I mener om slow pcfighter fra http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter/Lang_DA/

Det lover at rette fejl i styresystemet og jeg har en enkelt kunde som har købt det program ...

Men mit umiddelbare indtryk er at det finder en masse fejl og retter nogle - men de generelle problemer som brugeren har bliver ikke rettet

Jeg har ikke testet det til bunds da jeg ikke har tillid til det.
Jeg har testet det på en ren windows installation og der fandt den også en masse fejl selvom styresystemet virker perfekt ?

Jeg anbefaler selv Ccleaner og syns det virker godt ...men vil gerne høre andres erfaring med det program slow pc fighter ...

og det er ikke ment som en kritik af spamfighter teamet som jeg ellers syns har lavet noget der er ok fx spamfighter.
Avatar billede frederikbh Nybegynder
26. december 2009 - 11:04 #1
har aldrig hørt om den.. anbefaler også selv CCleaner og Malwerebytes
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2009 - 12:31 #2
Det må være verdens største og nyeste vidunder den er i stand til at finde i hundredevis af fejl på en komplet ny installeret win7 det er en af mange pengemaskiner!der findes gode og perfekte progeammer som #1 skriver hvis du følger med her på Eksperten vil du kunne løse problemer gratis i 99% af tilfældene!
Avatar billede b-and Novice
26. december 2009 - 12:54 #3
Programmet er i familie med SPAMfighter, VIRUSfighter og så sidste skud på stammen SLOW-PCfighter.

Ophavsmanden er Martin Thorborg og hans selskab SPAMfighter.

Kopi af hans nyhedsbrev:

Den langsomme PC blev vores redning
Som jeg fortalte om i sidste nyhedsbrev, så blev SPAMfighter reddet af et lille stykke software, der gør folks PC'er lidt hurtigere. Vi kom i alvorlige problemer i oktober måned sidste år, da PC salget styrtdykkede og folk stoppede med at købe spamfiltre. Men min makkers indkøb af rettighederne til SLOW-PCfighter, gav os vores tabte omsætning tilbage og lidt til.

Jeg syntes lige jeg skyldte at fortælle (Eller også er jeg bare glad for at prale), at vi alene i sidste måned solgte godt 50.000 licenser til en pris af 19.95 $ stykket. Det syntes jeg sgu er ret vildt.

Hvis du vil se SLOW-PCfighter, så http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter/Lang_DA/

Min konklusion er, at det ikke er lysten til at give kunderne hurtigere PC'er der driver værket - men bundlinje resultatet, hvilket også kan være fair nok.

Jeg har haft en del maskiner som havde stabilitetsproblemer med programmet installeret.  Jeg er kommet dertil at jeg konsekvent fjerne programmet på de maskiner jeg finder det på…
26. december 2009 - 13:04 #4
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/73532/

...der fandt den også en masse fejl ... - du vil sansynligvis opservere at der er tale om samme 'fejl' hver gang!!! Det er nogle 'simulerede'/ubetydelige 'fejl' som programmet praler af er farlige - "Ih - hvor er jeg go' !" principet ...
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2009 - 13:13 #5
karise_larry
"nemli" jeg kender hans fætter S.Thorborg samme skuffe!
Avatar billede serverservice Praktikant
26. december 2009 - 14:31 #6
Tja det er lidt synd for de brugere der i uvidenhed køber skidtet -

Så tror der er enighed om at anbefale Ccleaner i stedet og som er gratis.

Men jeg kan godt se at det er en god forretningsfidus - 50.000 x 100kr = 5.000.000 mio kr.  på en måned

Men det er ikke seriøst IT software at markedsføre på den måde ...
Og ja jeg anbefaler også kunder at det bliver afinstalleret ...
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2009 - 14:48 #7
I øvrigt bruger jeg også ncleaner som er fantastisk (efter min mening) men den skal bruges med fornuft og man skal vide hvad man gør efter at have brugt den hos folk fjerner jeg den igen!
http://www.pcworld.dk/download/3/1650
Avatar billede b-and Novice
26. december 2009 - 14:52 #8
Jeg skal ikke gøre mig til dommer over om det er seriøs business eller ej, det kommer helt an på øjnene der ser - var jeg revisor og kiggede på den omsætning sammenholdt med de faktiske omkostninger … så ville jeg nok syndes det var ret seriøst.

Var jeg medarbejder og skulle ha' løn hver den første, så ville jeg nok også sove roligere om natten ved tanken om den omsætning og min lønkonto. *SS*
Avatar billede serverservice Praktikant
26. december 2009 - 18:48 #9
B-and -
Det var sådan set udfra en teknisk vurdering af programmet at jeg ikke mener det er seriøst.

Men jeg kan se at de har tjent godt på det alligevel - hvis det er penge man taler om ...

Hvis programmet havde virket fornuftigt havde de 100kr været ok - men det ser ikke ud til at nogle herinde kan anbefale det. Nok nærmere tværtimod
Avatar billede b-and Novice
26. december 2009 - 19:52 #10
Det er jeg helt med på - det var blot lige en fodnote derfor *SS*

Helt enig - jeg ville ikke anbefale nogen og bruge det, heller ikke selv om det var et gratisprogram…
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
27. december 2009 - 17:36 #11
Nu er det vist på tide jeg giver en kommentar.

SLOW-PCfighter har ganske rigtigt været en god forretning for SPAMfighter, ingen tvivl om det, men det er der vel heller ikke noget galt i?

Vi er meget stolte af SLOW-PCfighter. Det er super let for nybegyndere at bruge og det giver en god og mærkbar effekt på maskiner med et par år på bagen. I den nyeste test der er lavet af Komputer For Alle, så skriver de bl.a.:

"SLOW-PCfighter fandt over 16.000 problemer på vores test-pc. Ved at rette fejlene blev Windows mærkbart hurtigere til at starte."

"Hjalp det så? Før oprydningen tog det 90 sekunder for Windows at komme i gang, efter oprydningen kun 54, en forbedring på 40 procent. Ikke værst."

Læs evt. testen her:
http://komputer.dk/programmer-spil-test/slow-pcfighter

Det er helt korrekt at de første versioner af programmet ikke var 100 % stabile på alle maskiner, men de fejl er for længst rettet.

Vi har solgt mere end 300.000 versioner af programmet til folk i mere end 100 lande og vi får tonsvis af ros fra vores kunder.

Så glæd jer over at det virker super for langt de fleste og at vi hiver god fremmedvaluta ned i den danske statskasse.

Dbh Martin Thorborg
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
27. december 2009 - 17:38 #12
Og hvem min fætter S. Thorborg er, det glæder jeg mig til at høre mere om ;-)

Dbh Martin
Avatar billede poko1 Ekspert
27. december 2009 - 18:30 #13
Desværre Kan jeg ikke stille ham spørgsmål om sin hårdnakkede påstand
http://guide.opendns.com/?url=www.steen-thorborg.dk&servfail
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
27. december 2009 - 19:08 #14
Nu er vi mere end 200 der hedder Thorborg og den eneste i min familie der hedder Steen, er født i Sverige og bor i Australien og har derfor næppe et .dk domæne. Så hus forbi :-)

Dbh Martin
Avatar billede b-and Novice
27. december 2009 - 19:29 #15
Kopi:
SLOW-PCfighter har ganske rigtigt været en god forretning for SPAMfighter, ingen tvivl om det, men det er der vel heller ikke noget galt i?

Det tror jeg vi alle er enige i at der ikke er, det er helt legitimt at tjene penge på sit produkt - især hvis det kan levere varen.

Kopi:
"SLOW-PCfighter fandt over 16.000 problemer på vores test-pc. Ved at rette fejlene blev Windows mærkbart hurtigere til at starte."

Nu kender jeg ikke teknikken I benytter til at lave den optælling - men helt personligt, så mener jeg at enhver PC/Computer med 16.000 fejl/problemer - ikke trænger til én SLOW-PCfighter, den trænger til en formatering…

Kopi:
Så glæd jer over at det virker super for langt de fleste og at vi hiver god fremmedvaluta ned i den danske statskasse.

Se det er rigtig godt - for den regering vi har pt. den er godt nok også ved at gældsætte os ud over alle grænser … så kan SLOW-PCfighter rode bod på det, så vil sgu' selv jeg overveje at anbefale produktet til eksportmarkedet… *S*
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
27. december 2009 - 19:36 #16
Jeg ved ikke hvordan Komputer For Alle har lavet deres test, men resultatet taler for sig selv.

At formattere en maskine er en rigtig god ide, hvis man ved hvordan man gør og man har tiden til den. Men rigtigt mange mennesker har hverken tid eller viden til det og så må man sige at 20 $ er ret godt givet ud.

Vi kan nok ikke redde hele Danmark, men vi har da eksporteret software for mere end 50 millioner kr. i år, så jeg vil da mene vi har givet vores bidrag.

Dbh Martin
Avatar billede serverservice Praktikant
27. december 2009 - 20:46 #17
Hej Thorborg

Jeg vurderer kun slow pc fighter udfra en teknisk baggrund og er ligeglad med hvor meget i sælger

Jeg forstår godt du vil forsvare dit produkt - men som tekniker og konsulent kan det bare ikke hvad det lover og du skal ikke bilde mig ind at dit program kan redde en pc med 16.000 "fejl".

Og når jeg siger "fejl" i gåseøjne er det fordi den finder fejl på nyinstallerede pcér som ikke har nogle problemer og fungerer perfekt.

Det er rimeligt smart med din Scare-ware kampgane at du sælger en masse fordi folk tror de har alvorlige problemer med deres computer - men du lokker folk til at købe noget der ikke virker som det lover.

Jeg kender ingen seriøs ITekspert der tør anbefale det produkt fordi vi som teknikere kan se at I anvender metoder kun for at forøge et salg og ikke leverer nogen effekt eller rettelser.

Mht. "Computer for alle" så har jeg engang købt en af deres cdér hvor der var virus på - så deres tekniske kunnen har jeg ikke meget tilovers for.

Men hvis du gerne vil se en grundig gennemgang og test af slow pc fighter så sig da endelig til - men vær klar over at du får at vide hvad det kan og hvad det ikke kan.
Og det bliver en rent teknisk vurdering for jeg er temmeli ligeglad med hvad I sælger og som jeg tidliger skrev er prisen ok hvis det var noget der kunne anbefales - ...
men det er ikke tilfældet
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
27. december 2009 - 20:59 #18
Du snakker om en enkelt kundes erfaring og dit indtryk, uden du har testet det til bunds som du formulerer det.

Jeg har til gengæld solgt 300.000 licenser og har fået feedback fra tonsvis af kunder, positivt som negativt. Ud fra den feedback har vi løbende videreudviklet produktet og vi står i dag med noget vi er super stolte af og som vi ved virker.

Vi har også haft produktet testet i flere PC magasiner og it-portaler og feedback er langt overvejende positiv.

Jeg bruger det selv og har faktisk lige her til aften installeret det på svigermekanikkens PC og det har klart gjort den hurtigere.

Jeg siger ikke at der ikke er andre og mere effektive måder at rengøre sin maskine på, men jeg siger til gengæld at det er en af den letteste, hurtigste og billigste måder at gøre det på.

Men bevares, har man en hel dag og den viden der skal til for at formattere sin maskine, så er det da klart bedre.

Jeg forstår ikke helt hvorfor du har behov for at rende rundt her og på Amino og svine vores produkt til, uden du tilsyneladende har gidet at undersøge det ordentligt. Men du må have en eller anden agenda som jeg ikke kender til.

Men jeg ser da frem til din store analyse og jeg håber at du er stor nok til at erkende hvis du har taget fejl.

Dbh Martin
Avatar billede serverservice Praktikant
27. december 2009 - 21:29 #19
Det program kan slet ikke rette de fejl som en reinstallation kræver .

1. Det tilføjer jo heller de manglende dll filer som er defekte
2. Det reparerer ikke windows
3. Det gendanner ikke de filer som er ramt af virus.

Og ja som jeg skrev på amino så har du her en nøgtern vurdering fra eksperter - og ingen kan anbefale det overhovedet udfra den erfaring vi har

Nu tror jeg ikke du arbejder 8-10 timer om dagen med computer problemer og det tror jeg heller ikke dine udviklere gør .
Men I har lavet noget som får brugeren til at tro de har et behov uanset hvilket problen compueteren har - og indtil vidre har jeg ikke hørt at det kunne løse et windows problem

Det er muligt det kan rydde op i registreringsdatabasen men det er der flere programmer der kan gratis

At en computer starter hurtigere op betyder ikke at problemer at løst -

Men sig til når du er klar til en ren videnskabelig test af slow pc fighter så vil jeg gerne give min erfaring eller andre vil måske -

Men vi ville da gerne anvende dit program til vores kunder hvis der ikke var nogen tvivl om hvad det kunne og at det var troværdigt - så ja vi bruger meget tid på at hjælpe folk med en langsom computer og ingen tvivl om at ideen har sin berettigelse - men I har ikke ramt ind i hjertet på en tekniker '

Så ved du det - ok?
Avatar billede serverservice Praktikant
27. december 2009 - 22:02 #20
Og nej Jeg taler IKKE kun om en enkelt kundes erfaring

Men de erfaringer vi gør os som teknikere og konsulenter - og tro mig , vi ville meget gerne købe det program hvis det lovede hvad det kunne , men det er bare ikke troværdigt.

link 1
http://24.dk/group/pc-hjlp/forum/thread/2087630

Og de argumenter jeg høre fra sælger er alene beregnet på at kunne sælge en masse licenser ?

Jeg ser ingen tekniske forklaringer på hvad I lover programmet kan - og her er vi nok langt fra hinanden - du er sælger og jeg er tekniker.

Sig til hvis du vil have flere links eller en nøgtern test af det program for jeg stoler ikke på det som tekniker .
27. december 2009 - 22:08 #21
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
27. december 2009 - 22:27 #22
@Serverservice, nu forholder jeg mig til det du skriver, at en enkelt at dine kunder har købt programmet..
Du bliver ved med at love videnskabelige tests og forklaringer og jeg har flere gange glad og fro sagt ja tak, kommer de?

Og ja, selvfølgelig argumenterer vi for at vi har et godt produkt, det er der vel ikke noget mærkeligt i?
Hvad er det præcis du mener vi gør galt?

@Karise-Larry, du henviser til en tråd hvor du selv fraråder vores produkt og en anden er glad for det. Hvad er din pointe?

Dbh Martin
Avatar billede serverservice Praktikant
27. december 2009 - 22:37 #23
Thorborg

Du fremhæver KUN de argumenter som gavner dit salg

Du har ikke taget stilling til at hvad jeg skrev.

1. Hvorfor finder dit program ca 200 fejl på en nyinstalleret og opdateret windows som er renset med et god og anbefalet cleaner som ccleaner.
2. Hvorfor forsøger I kan overbevise ALLE at de har et problem med deres computer.
3. Hvorfor skal programmet starte det default scan ved opstart af compuyteren.
4. Hvordan retter programmet et problem med en manlende dll fil
5. Hvordan reparerer programmet windows filer som er beskadiget

Prøv at svare på de spørgsmål i stedet negligere de links og argumenter vi kommer med som teknikere.

Men jeg vender tilbage med en fuld test af programmet - men så er jeg vel nødt til at købe det ?

Vil du så tro på min test ?
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
27. december 2009 - 23:00 #24
1: Nu er det svært at svare på, da jeg og mine gode folk ikke har set maskinen. Men kunne det tænkes at vi fandt fejl som ccleaner ikke fandt. Og siden du brugte både ccleaner og vores produkt, så lyder det som om der var et problem?

2: Vi finder de fejl der er, skulle vi lyve for brugeren?

3: Det kan man slå fra ved et enkelt klik og vi har ikke hørt at det skulle være et problem fra vores kunder.

4: Hvor skriver vi at vi kan det?

5: Og igen, hvor er det vi lover det?

Det vi lover, er at vi gør din gamle maskine hurtigere. Har du problemer som dem du omtaler, så vil det nok være fornuftigt at formattere din maskine vil jeg tro.

Du kan skrive til mig på martin@thorborg.dk så skal du få en gratis licens.

Hvis du vil forklare mig hvordan du vil teste, så vil det gøre det lettere for mig at vurdere lødigheden af den.

Dbh Martin
Avatar billede serverservice Praktikant
28. december 2009 - 00:04 #25
Det står ellers her på jeres forside

SLOW-PCfighter bruger en avanceret teknik til at analysere og rette fejl på PC'er. osv.

Skan PC

Lad SLOW-PCfighter undersøge din PC og finde fejlene!

Reparer fejl

SLOW-PCfighter retter hurtigt og nemt fejlene

Nyd en hurtigere PC

Du kan nu nyde din hurtigere og fejlfri PC, nemt ikke?

I lover altså en fejlfri pc og min påstand er at den ikke kan rette deciderede windows fejl som ville kræve en reinstallation - det var det du/I tidligere har påstået at det kan anvendes til. Og det vil jeg gerne bevise at den ikke kan

Desuden er min tillid til den slags programmer på meget lavt niveau da som andre skriver ofte kun er til for at lokke brugeren til pengepungen.

Men jeg tester det og så ser vi hvad mine resultater viser - ok ?
Avatar billede Regmos Praktikant
28. december 2009 - 07:11 #26
Hvorfor tilbydes der ikke en, tidsbegrænset, fuldt fungerende prøve version?
Hvis programmet er så godt, burde det være nemt at sælge.
Der findes adskillige seriøse producenter, der tilbyder denne mulighed, så man har en reel mulighed for at bedømme programmet.
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
28. december 2009 - 14:13 #27
@Serverservice, Går du til en mekaniker med et problem på din bil, så vil han løse det og fortælle dig at din bil nu er i orden. Men det betyder ikke at han splitter den ad i atomer og laver ting som du ikke har bedt om.
Folk kommer til os med PC'er der kører langsomt og vi løser problemet og det er folk glade for.

Jeg glæder mig til at læse din videnskabelige test :-)

@Roegm, Hvis mekanikeren gratis laver kundens bil, så er der nok ikke mange der vil betale ham senere. Med andre ord, så kommer folk med et problem og det løser vi for 20$, det er en god pris og folk er generelt super glade.

Dbh Martin
Avatar billede serverservice Praktikant
28. december 2009 - 19:00 #28
HVad mender du så med en pc er fejlfri ?

Det står jo ordret på jeres hjemmeside .

Men ja vi bliver vel nødt til at dokumentere så andre kan se hvad vi mener - da jeg kan forstå at I mener at alene jeres salg skulle være bevis nok for at det er et godt program ?

Det siger jo intet om programmet at I har solgt en masse licenser - og de brugere har ikke en chance for at bedømme hvor godt det er - men det er der andre der kan og så er du kommet det rette sted.

Men det virker ikke som om du vil høre på hvad folk med IT baggrund mener om dit slow pc fighter ?

Men du kan lige svare på det her og så vender jeg tilbage når jeg får tid til at gennemteste det og hvilke strenge det finder i registry m.m . MVH Dennis
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
28. december 2009 - 21:29 #29
Den kontekst vores service er lavet på, er at vi snakker langsommme PC'er. Vi snakker ikke knækkede motherboards, skærme uden strømforsyning eller manglende filer på PC'en. Vi har lavet et site og en service der handler om langsomme PC'er.
Og når vi snakker langsomme PC'er, så kan vi fixe de fleste af dem.

Vi har 50 mand ansat, hvoraf de 40 arbejder med IT, så jeg må sige at jeg er tvunget til at lytte ret meget til den slags rare mennesker.

Men du erklærer frisk på Amino.dk og her, at vores produkt bør afinstalleres og insinuerer at vi er svindlere. Hvis du kigger på de ret mange på Amino der faktisk har stor glæde af vores software og dertil forholder dig til de positive tests og de manglende sure kunder på nettet, så er det ret underligt at du bliver ved med at være på tværs.

Men lad det nu ligger. Du siger bare til når du har lavet din test og så tager vi den der fra.

God arbejdslyst.

Dbh Martin
Avatar billede serverservice Praktikant
29. december 2009 - 09:37 #30
Nej jeg har IKKE skrevet nogle steder at I er svindlere og du skal ikke begynde at lægge nogle ord ud som jeg IKKE har sagt.

Eller citere mig for noget jeg ikke har sagt - så det er din egen fortolkning af mine ord.
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
29. december 2009 - 10:08 #31
Det er nu ret svært at fortolke dig anderledes, du skriver:

"Tja det er lidt synd for de brugere der i uvidenhed køber skidtet"

Altså mener du vi snyder folk.

"Det er rimeligt smart med din Scare-ware kampgane at du sælger en masse fordi folk tror de har alvorlige problemer med deres computer"

Der skriver du direkte at vi skræmmer brugerne til at købe vores software på baggrund af løgn.

På Amino skriver du:

"Desuden anvendes Scare-ware teknik - idet man prøver på et skræmme brugeren til at tro at pc´en har en masse problemer - og derfor forsøger at sælge med en skræmme metode.
Det er virkelig det ringeste jeg har set og ufin salgsmetoder er brugt."

Der er vi ufine og så lyver vi...

Du er god til at skrive grimt om os, men du vil f.eks. ikke forhold dig til indlæg på Amino som:

**********************
Man kan selvfølgelig ikke lade påstande stå hen i det uvisse, så derfor har jeg her til formiddag foretaget en test.

Min PC har ikke været genstartet (undtaget for programopdateringer) eller renset i 3 måneder eller mere. Jeg ville derfor efterprøve tingene med opstartshastigheden.

Opstartstid før eksekvering af CCleaner 4 min. 33 sek.

Kørsel af CCleaner slettede 719,5 Mb data.

Opstart efter eksekvering af CCleaner 4 min. 8 sek.

Herefter installation af SlowPCFighter.

Fejl konstaterede 7.836

Genstart efter brug af SlowPCFighter 2 min. 27 sek.

Der er ikke testet for hvornår windows går igang, for det der tæller er, hvornår kan man arbejde med PC´en.

Det kan derfor konstateres at ved anvendelse af SlowPCFighter, så fik man en reduktion mellem 40-50% i forhold til både før og efter brug af CCleaner.

Konklusion: CCleaner kan ikke stå alene som værktøj der modsvarer SlowPCFighter da CCleaner kun gav en forbedring i opstartstiden på 25 sekunder, hvorimod SlowPCFighter reducerede dette yderligere med ikke mindre end 141 sekunder.

Tallene taler således for sig selv: Køb SlowPCFighter.
********************
Det kan findes her:
http://www.amino.dk/forums/t/59147.aspx?PageIndex=11

Og der er adskillige flere af samme skuffe. Jeg ved godt det ikke er skrevet af fine eksperter som dig, men af almindelige brugere der bare er glade for produktet.

Jeg forstår ikke hvorfor du skal rende rundt og advare imod os på sol.dk, amino.dk og eksperten.dk uden du har overhovedet har gidet at teste vores software. Du må have en agenda som jeg ikke kender til.

Men nu ser jeg frem til den test du har lovet mig flere gange at lave. Men da du ikke engang som jeg har tilbudt, har mailet mig for at få en gratis nøgle til vores software, så er det nok ikke noget der er lige på trapperne.

Nuvel, hvad du så end har forsøgt at opnå, så håber jeg det har været besværet værd...

Martin Thorborg
Avatar billede serverservice Praktikant
29. december 2009 - 10:10 #32
->Til Martin T.
Som sagt så har du hørt om dit program fra en anden synsvinkel- og så vidt jeg ved er det et demokratisk land vi lever i.

Men jeg gider ikke dit forum amino nu hvor en af brugerne derinde forsøger at chikanere mig og mine kunder han kan finde fra min hjemmeside.
Siden jeg oprettede det her spørgsmål og skrev mine indlæg på amino har mere end 2 af mine hjemmeside kunder modtaget useriøse mails med min mail adresse som afsender og en af mine faste freelancer har ogå fået en mail.

Og det er ikke mails jeg har sendt ... og det syns jeg fandme er dårlig opførsel fra den bruger der har gjort det.

Jeg har sagt min mening og hvis nogle har en anden kan de bare skrive den. Men chikane mod mig som firma vil jeg ikke acceptere.

MVH Dennis
Avatar billede thesheriff Nybegynder
29. december 2009 - 11:29 #33
Jeg har netop hentet den gratis web-demo af Slow PCfighterog kørt en scanning.

Den fortalte mig, at min PC's helbred er "MEGET DÅRLIGT".

Det er nu ikke tilfældet irl, hvorfor jeg finder "fejlsøgningen" direkte forkert og dermed ubrugelig.

Så jeg tager chancen og undlader at købe produktet, hvilket jeg vil anbefale alle andre også at gøre.

Har man en langsom PC, så opret en tråd her på E eller på spywarefri.dk og få KVALIFICERET hjælp i stedet.
29. december 2009 - 11:37 #34
Provokation: Hvis du bruger gratis web-demo af Slow PCfighter på en PC hvor Slow-PCfighter (købe versionen) har været igang... så siger web-demo af Slow PCfighter måske det samme -> "PC's helbred er "MEGET DÅRLIGT" " ???
Avatar billede b-and Novice
29. december 2009 - 13:54 #35
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2347106,00.asp

Så kan der vist ikke koges meget mere suppe på det pølseskind.
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
30. december 2009 - 04:03 #36
@Serverservice, nej du har ikke bare informeret mig om en anden synsvinkel, du har advaret gud og hver mand mod vores program.

Mht. at nogen har generet dig, så er det kedeligt og barnligt. Om det er en bruger fra Amino, Sol eller eksperten er jo svært at sige, du har jo været om dig... Men vær sikker på at jeg fordømmer den slags!

@Thesherrif, hvis vores program fortæller dig at din PC's tilstand er meget dårlig, så kan det helt sikkert gøre den hurtigere. Om det så betyder noget for dig, det er jo op til dig.

@Karise-Larry, det lyder meget mærkeligt, det har jeg aldrig hørt om eller været ude for. Skriv meget gerne en mail til support@spamfighter.com med din oplevelse og meget gerne med hvilket setup du har.

@b-and, De testede den første version af programmet, hvor der stadigvæk var lidt børnesygdomme, men det er alle rettet. Vi var nok lidt for begejstrede og hurtige til at få det på markedet i sin tid, men som du kan læse i Komputer for Alle testen, så er der godt styr på det i dag :-)

Tak for alle jeres kommentarer, det er rart at i interesserer jeg for de ting vi laver. I er meget velkommen til at komme med gode ideer til hvordan vi kan gøre vores gode produkter endnu bedre.

Dbh Martin
30. december 2009 - 06:31 #37
... det var mest mest som en "Provokation" ... jeg har ikke selv 'personligt' afprøvet noget som helst, men set/læst her og der...
Avatar billede Regmos Praktikant
30. december 2009 - 09:03 #38
"@Roegm, Hvis mekanikeren gratis laver kundens bil, så er der nok ikke mange der vil betale ham senere."

Jeg går ud fra at dit program, er beregnet til løbende vedligehold af computeren, også efter udløb af en eventuel prøveperiode.

Der er ganske mange producenter der godt "tør" lade deres kunder prøve programmet først.

http://www.macecraft.com/registry_cleaner_comparison2/  Skema nr. 2
Avatar billede serverservice Praktikant
30. december 2009 - 10:32 #39
Martin Th.

Jeg har sagt min mening om det her og på Amino.
Og jeg er ikke i tvivl om at det er en fra amino der er igang med at chikanere mig ved at skrive useriøse mails til mine kunder og partnere.
Jeg har tidligere haft samme problem hvor jeg forsøgte at sælge noget på amino og nogle fik en ondt et vis sted over det.
Og dengang var det samme problem med at jeg modtog en masse underlige spammails efterfølgende via min mailfromular og det har jeg ikke oplevet på andre foraer hvor jeg deltager.

Jeg syns det er ok at folk også får at høre om det fra en anden synsvinkel - det er trods alt os der kommer til at slås med det ved vores kunder hvis der er et problem med det og ok at det udvikles løbende - jeg formoder ikke det er 100% fejlfrit.
Avatar billede keysersoze Guru
30. december 2009 - 10:54 #40
Lad os nu bare se de test-resultater i stedet for kun meninger.
Avatar billede serverservice Praktikant
30. december 2009 - 12:21 #41
Hej Soze og andre.

Ja jeg kan se at der er mange påstande og meninger både for og imod som ikke er holdbare uden kolde facts.

Så da jeg alligevel skal sælge min bærbare indenfor den næste måned kunne det passe med en teknisk test og gennemgang af Slow pc fighter på den nyinstallerede pc.
Jeg tester og dokumenterer og analyserer alle ændringer i registry samt hvad den finder ellers.
Så vi kan få svar på de påstande der kommet herinde.

Testen bliver kun teknisk analyse af programmet samt hvor hurtigere den bliver i opstart.
Jeg vil desuden teste de påstande der er kommet i forskellige artikler og om der skulle være en forskel fra webversionen og købeversionen.

jeg formoder at vi alle har gavn af en nøgtern analyse af det program uanset om man er sælger eller tekniker.
Hvis nogle vil hjælpe med at anlysere data/test resultater kan I bare sige til?

Godt nytår...til alle og tak for en ok debat.

MVH Dennis
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
30. december 2009 - 14:23 #42
@karise_larry, ahh ok, dvs. du bare gætter på vi snyder folk, dejligt...

@roegm, den største effekt får du når du kører programmet første gang. Forærede vi det væk, så ville vi sælge mindre, ingen tvivl om det. Vi er en forretning som skal tjene penge og der er vel ikke noget mærkeligt i at vi gerne vil have penge for vores varer?

@Serverservice, du kan meget vel have ret. Jeg driver et forum for små 50.000 iværksættere og jeg kan naturligvis ikke tage ansvaret for hvad hver og en af dem laver. Det som nævnt ikke i orden og bestemt ikke noget jeg finder morsomt eller i orden.

@Keysersoze, jo tak, hellere end gerne :-)

@Serverservice, det nytter ikke noget at du kører vores produkt på en ren maskine. Det svarer til at køre din sprit nye bil til mekanikeren og så vurdere om han er dygtig, ud fra de fejl han finder.
Du skal finde en maskine der har kørt i noget tid og så lave dine målinger på det.
Og husk, vores produkt er lavet til brugere, der ikke ved noget om computere og heller ikke har den store interesse i den. De vil bare gerne have en maskine der kører godt.

Jeg ser frem til din test og igen, du er som nævnt velkommen til at maile mig martin@thorborg.dk for at få en gratis licens.

Dbh Martin
Avatar billede thesheriff Nybegynder
30. december 2009 - 19:45 #43
"...hvis vores program fortæller dig at din PC's tilstand er meget dårlig, så kan det helt sikkert gøre den hurtigere. Om det så betyder noget for dig, det er jo op til dig."

Det har jeg noget svært ved at forestille mig :)

Og det kommer nok ikke an på en prøve, da jeg hverken ønsker at tage chancer med et ikke-testet produkt, samt bruge penge på noget, som jeg i bund og grund mener gratisprogrammer gør bedre.

Men jeres program er sikkert godt for hr. og fru Jensen, som ikke evner/gider bruge tid på deres pc. Men de betaler så også så rigeligt for det...
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
30. december 2009 - 20:19 #44
@thesheriff, Nu er det testet af mere end 300.000 mennesker, så du overlever nok også. Men du er nok dygtig nok til at ordne din maskine selv og det er fint. Men som du skriver, så er det godt til folk der ikke har deres PC som hobby.

Prisen på 120 kr. inkl. moms syntes jeg dog er mere end rimelig. Hvis man tænker på hvor effektivt og brugervenligt det er og dertil lægger til at der er gratis support, så tror jeg ikke det kan gøres meget billigere...

Men det er godt nok svært at argumenterer mod folk der mener at vi sælger varm luft, men ikke gider at teste det vi laver. Jeg håber for jer at i ikke kommer ud for det samme selv, det er frustrerende.

Dbh Martin
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
30. december 2009 - 20:32 #45
@Serverservice, og så har du også været på Jubii og advare mod vores program. Jeg håber for din skyld at du aldrig selv kommer ud for at en person meningsløst hetzer dig og din virksomhed. Heldigvis har vi 98% af vores salg i udlandet, så det går nok. Men tænk over det en anden gang, havde det været et mindre firma kunne du have ødelagt meget for dem.

Jeg tror ikke du har tænkt over konsekvenserne af din handling, men jeg vil opfordre dig til at gøre det en anden gang.

Så test først, kontakt herefter firmaet for at høre deres version af historien og vurder så hvad du skal gøre.

dbh Martin
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 20:41 #46
jeg har også netop prøvet propgrammet og min pc`s tilstand er meget dårlig.

Efter at jeg først havde kørt Ccleaner, ( både renser og scan efter problemer) og jv16 der også er et oprydningsårogram. (som regsupreme) Meget overraskende, at det står så dårlig til -(

Har nogen nogensinde oplevet andet end at slow pc fighter har skrevet at tilstanden er meget dårlig ?
Avatar billede b-and Novice
30. december 2009 - 20:50 #47
@Martin, ja undskyld mig, men jeg kan ikke forstå at du finder denne debat frustrerende - havde du været et taktisk geni, så havde du tiet den ihjel. I stedet valgte du at forsvare dit produkt, hvilket også er meget naturligt … men, så ligger man som man reder. *S*

Debatten og synspunkterne kan heller ikke komme bag på dig, dette er et fora for IT interesserede som på mange måder er lidt nørdede, du repræsentere købmanden der har en vare der skal sælges.

Hér er det en helt naturlig ting at ta' IT relaterede produkter op til debat, udveksle synspunkter og holdninger til dem - og som den gamle IT mand du dog selv er, ved du også at det er med vores slags mennesker som med kommunister - er der fire af dem så ta' det 10 minutter så er der 4 fraktioner. *GG*

På den anden side er vi ikke så nemme og imponere - nok tværtimod, så er vi sgu' ret kritiske overfor hele branchen og dennes udbydere, det er det der lige rammer dig nu.

Denne debat svare faktisk til den debat du med garanti også har i SPAMfigther - hvor driften på den ene side gerne vil være sikker på at produktet svare til forventningerne, og salget ikke kan få tingene hurtigt nok på markedet.

Det bekræftes lidt af dit svar til mig i # 36 hvor du selv skriver at I var lidt for ivrige med at få produktet på markedet - så det blev født med fejl og mangler.  Nu er det servicebranchen du er i, der kræver en negativ oplevelse 20 positive for at blive ophævet så der er nok et stykke vej endnu.

Smil
Bjarne
Avatar billede serverservice Praktikant
30. december 2009 - 21:10 #48
Martin Th

Jamen kan godt være du syns min fremgangsmåde er lidt for kontant.
Men jeg har lagt spørgsmålet på eksperten for at få en kvalitativ vurdering fra IT folk der arbejder med den slags til hverdag.

Og vi møder temmelig mange programmer som folk får på deres computer og som bevidst forsøger at lokke penge ud af dem.

Derfor er vi fra start skeptiske når I nu lover en "Fejlfri pc" og at alle computere pludselige har alvorlige fejl og har "dårligt helbred" -
Det er lidt som at være doktor og sige til alle sine patienter at de har et dårligt helbred - og bagefter til byde dem en mirakelkur for penge.

Dit program erklærer jo alle computere for at have "dårligt helbred" - og sin mirakelkur er at købe slow pc fighter.

Det er nøjagtig samme stil som mange spyware forsøger at lokke 100kr ud af folk - og det syns jeg er usmageligt.

Jeg HAR testet det program på en nyinstalleret pc , som var updated og renset med Ccleaner - og stadig har denne pc jo behov for din mirakelkur "slow pc fighter"

Men jeg har ikke testet alle de strenge den henviser til i registry - men det vil jeg gøre en af dagene så vi kan få alt belyst hvad den finder og det resultat den kommer med.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 21:44 #49
Dit program erklærer jo alle computere for at have "dårligt helbred" - og sin mirakelkur er at købe slow pc fighter.

Det er nøjagtig samme stil som mange spyware forsøger at lokke 100kr ud af folk - og det syns jeg er usmageligt.

Her er jeg helt enig. Næsten samme markedsførering som virusen 2009 brugte
Avatar billede serverservice Praktikant
30. december 2009 - 23:10 #50
Jeg har sporet den ip adresse på vedkommende som har sendt chikane mails til nogle af mine kunder og partnere. - og den peger på en ipadresse i Manhatten.

Spørgsmålet er så hvem der lige nu sidder i Manhatten !

For jeg syns det er dårlig opførsel af sende chikane mails og prøve at ramme mig og mit firma fordi jeg udtaler mig kritisk om Slow pc fighter.
Det er simpelthen noget svineri.

Og jeg udtaler mig kritisk med den erfaring jeg har gjort mig med lignende programmmer de sidste 10 år - og mener der er god grund til at starte en debat.

Det er både salgs metoder og at I lover en "Fejlfri pc" - velvidende at programmmet kun optimerer på registry. ..
I praksis betyder det at hverken fejlramte eller bekadigede filer vil repareres - og det er faktisk noget af de vi bruger mest tid på når vi hjælper folk med deres computer problemer.

...
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
31. december 2009 - 00:01 #51
@samsonjens, jeg gentager lige et par linjer fra en bruger oplevelser: "Min PC har ikke været genstartet (undtaget for programopdateringer) eller renset i 3 måneder eller mere. Jeg ville derfor efterprøve tingene med opstartshastigheden.

Opstartstid før eksekvering af CCleaner 4 min. 33 sek.

Kørsel af CCleaner slettede 719,5 Mb data.

Opstart efter eksekvering af CCleaner 4 min. 8 sek.

Herefter installation af SlowPCFighter.

Fejl konstaterede 7.836

Genstart efter brug af SlowPCFighter 2 min. 27 sek."

Kunne det tænkes at det samme ville være tilfældet hos dig?

@B-and, jeg er meget enig og jeg havde nu heller ikke forventet at overbevise folk. Jeg er bare ærekær over for de ting vi laver og så undrer det mig såre, at folk uden at have testet noget, starter kampagner op mod os. Nuvel, det bekræfter mig bare i hvorfor almindelige mennesker ikke fatter hvad der foregår i it-verdenen.

@Serverservice, nej, jeg syntes den er forkastelig. Igen syntes jeg ikke om at du bliver generet af folk der åbenbart i misforstået sympati med mig, eller hvad der er nu er motivet, generer dig og dine kunder. Men lidt frækt vil jeg penge på karma, hvad man kaster mod andre...

@Samsomjens, hvis du har installeret og afinstalleret nogle få produkter, så ved du også hvor meget skidt det laver på din maskine. Det er muligt at vi formulerer os for hårdt, men facts er at næsten alle pc'er der er letter brugt, kan få mere gang i hastigheden med vores produkt. Jeg vil ikke kalde det at skræmme, jeg vil kalde det at forklare brugeren hvad vi kan hjælpe med i et forståeligt sprog.

@Serverservice, igen kan jeg kun tage afstand fra den slags svineri, det er super dårlig stil at genere dine kunder. Det må være en person med super lav IQ..

Mht. salgsmetoder, så skriver du selv på din hjemmeside:
"Vi hjælper med at få din side på google og laver indhold så den hurtigt kommer blandt de første under en søgning"

Du lover her at man kommer blandt de første og det kan du ikke og det ved du godt. Det du mener er at du vil hjælpe folk med en god placering, men du lover dem noget andet. Den slags skriver man for at skære sin service lidt ud i pap og det ved kunderne godt.
Det er på samme måde vi lover en fejlfri PC. Folk ved godt at vi ikke installer et fejlfrit styresystem på deres maskine, fixer deres revnede skærm osv. Vi sørger for at gøre deres PC hurtigere, ligesom du lover dem at forbedre deres Google placering.

Kan du se hvad jeg mener?

Dbh Martin
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 10:45 #52
Spørgsmørmålet december 2009 kl. 20:41:36blev der ikke svaret på : Har nogen personer oplevet at Slow pc fighter første gang den scanner ikke viser, at deres pc`s tilstand ikke er dårlig.

Jeg er meget omhyggelig med at bruge diverse oprydningsprgrammer, og blev meget forundret da pc slow fighter
skrev at tilstanden var meget dårlig.

Det er mere at skræmme end at oplyse efter min mening.
Avatar billede serverservice Praktikant
31. december 2009 - 11:10 #53
M. Th
"Vi hjælper med at få din side på google og laver indhold så den hurtigt kommer blandt de første under en søgning "

Det er hvad der står på min side og jeg lover kun at man er blandt de første - der står ingen steder man er nr 1 , 2 eller 3. Og jeg lover ikke mere end er muligt.

Og som jeg skrev så HAR jeg testet dit program , men har ikke lyst til at købe det og bruge en dag på at teste alt hvad den finder i registry.

Hvad mener du med : "Men lidt frækt vil jeg penge på karma, hvad man kaster mod andre...  ?
Avatar billede serverservice Praktikant
31. december 2009 - 11:18 #54
Mht google så prøv at skrive "vin odense"

Så vil I se at odensevinimport kommer som nr 2 (af dem som ikke er betalte placeringer. ) lige efter H J Hansen som er en af de ældste vin forretninger i Odense -
Det syns jeg ellers er meget godt.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 11:45 #55
Ejeren af PC slow fighter er  mere end tilfreds med denne tråd.

For det har vist sig mange gange at dårlig omtale er bedre  end ingen omtale. Det er det i de tilfælde, hvor målgruppen er nemmer at skræmme eller ikke ved meget om deres sag.

Kan godt se at det er en smart og let måde at tjene penge på, når det med samvittigheden er glemt.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
31. december 2009 - 11:51 #56
#44 Tvivler på, at det er testet af mere end 300.000 mennesker :)
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
31. december 2009 - 13:27 #57
@Serverservice, Hvis du selv tror på at du kan bestemme hvad der skal stå først i Google, så er du imkompetent. I modsat fald er du ikke bedre end mig, så hvad er du?

@Samsomjens, hvis du tror jeg gør det her for at tjene penge, så tager du fejl. Denne tråd ranker meget dårligt på Google og bliver derfor kun set af få it-nørder som aldrig alligevel vil købe vores produkt. Jeg er bare ægte stolt af vores produkt og har det svært med at en person har startet en kampagne imod os på uden årsag.

@thesherriff, vi har solgt mere end 300.000 licenser, så jo, det bliver brugt af så mange mennesker. Hvis du ikke tror mig, så kommer vores regnskab i starten af det nye år og så kan du få syn for sagen.

Og så er vi lige blevet testet af et stort Hollandsk PC-Magasin.
Vi fik:

Installation: 9  (out of 10)
Easy to use: 9 (out of 10)
Technical: 8 (out of 10)
Load for operating system: 8 (out of 10)

I kan se testen her:
http://computertaal.info/2009/12/30/slow-pc-fighter-geen-woorden-maar-daden/

"Testeren skrev: "In his conclusion he states that he was sceptical about the product before testing but that he has to admit that SLOW PC-fighter is a strong product, especially for people who often install and uninstall programs on their PC's.  Danny Zeegers, who did the review, works as CTO in a large IT company, so he is quite an expert."

I kan selv køre Google translate på den.
Jeg forventer ikke at i ændrer mening, da i har bestemt jer for at tro at vi er svindlere og amatører. Men det kan da være at en enkelt eller to der kommer forbi kan se hvad vi står for.

Dbh Martin
Avatar billede mfp18 Nybegynder
31. december 2009 - 14:06 #58
Hvis martinthorborg ( siger at 98% af hans handel ligger i udlandet så tror jeg godt på at det testet af mere end 300.000 mennesker :) og jeg vil også sige at jeg for lidt over et år siden havde en licens til hans andet program spywaer figter og det var faktisk et godt produkt og hans priser på D.v.s produkter er faktisk ikke dyr og de yder også en god service
jeg kender ikke hans firma eller ham selv på nogen måder så det er ikke for at forsvare ham at jeg kommer med min kommentar jeg har kikket på denne han henviser til http://computertaal.info/2009/12/30/slow-pc-fighter-geen-woorden-maar-daden/
Mvh
MichaelPetersen
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 14:23 #59
Hvis man ikke kender forskel på, hvad det vil sige at være testet og være købt, er der jo noget, der er helt galt her.

Hvor mange har mon ikke testet coca cola og fundet det som sund  og fantastisk kost som er nødvendig for at blive stærkere ?
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
31. december 2009 - 15:00 #60
@mfp18, tak for dit indlæg og opbakning :-)

@Samsonjens, så bruger vi bare ordet forskelligt. Det jeg mente er at mere end 300.000 mennesker over hele verden har købt vores produkt.
Og hvis det er så dårligt som folk her tror, hvorfor findes der så ikke en masse dårlige blogindlæg etc. om os?

Det er fordi vi driver en god sund og ærligt forrentning. Selvfølgelig vil vi altid forsøge at sælge flere produkter og som alle andre betyder det også at man sætter sit produkt i så godt et lys som muligt.

Kan i alle have et rigtig godt nytår.

Dbh Martin
Avatar billede mfp18 Nybegynder
31. december 2009 - 15:07 #61
Jeg kender godt forskel men dem som har prøvet Martins program har måske købt det en måned som jeg har læst man kan så det kan jo godt være at folk i udlandet syntes godt om det det kan vi jo ikke vide og når den måned så er gået har mange åbenbart været tilfredse sådan som jeg læser jeg anmeldelserne fra udlandet vi er jo et lille land i forhold til Usa og England de tester mere end 5 gange så mange programmer som vi gør i danmark jeg syntes bare at vi skal være stolte over at et dansk produkt klare sig godt ude i den store verden
Avatar billede mfp18 Nybegynder
31. december 2009 - 15:10 #62
Også et godt nytår til dig martin
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 15:43 #63
Iflg Politikens ordbog:

Teste:  undersøge nogen el. noget for bestemte evner el. egenskaber ved hjælp af en test el.lign. opgave

Hvilken måde der er den rigtige måde at bruge ordet på må vi så lade forbrugerstyrelsen,  Kontant eller operation  X  finde ud af :-)

Godt nytår til alle
Avatar billede serverservice Praktikant
01. januar 2010 - 12:13 #64
Thorborg du fik vist ikke held med at kaste bolden vidre til mig med den kommentar omkring google optimering jeg laver.

Synd for dig at det ikke lykkes at aflede opmærksomheden på noget andet.

"Du lover her at man kommer blandt de første og det kan du ikke og det ved du godt. Det du mener er at du vil hjælpe folk med en god placering, men du lover dem noget andet. Den slags skriver man for at skære sin service lidt ud i pap og det ved kunderne godt.
Det er på samme måde vi lover en fejlfri PC. Folk ved godt at vi ikke installer et fejlfrit styresystem på deres maskine, fixer deres revnede skærm osv. Vi sørger for at gøre deres PC hurtigere, ligesom du lover dem at forbedre deres Google placering."

Som sagt så lover jeg ikke mere end at jeg kan holde og hvis den tekst ikke er sandfærdig skal den ændres - men ved ikke lige hvordan ?

Men jeg lover ikke et mirakelmiddel som giver en "Fejlfri pc" -
Og jeg mener ikke din kampagne er ok da det er en meget stor overdrivelse.
Jeg mener heller ikke at argumentet "Det er der også andre der gør " er særlig overbevisende.

Endelig vil jeg spørge dig om det passer at du er i USA evt sammen med nogle fra Spamfighter - det er ikke for at beskylde dig for noget - men det kunne være en af dine "disciple" - og han har skrevet endnu en eller flere mails til mine kunder igår ?

Jeg kan se at en af dine indlæg er skrevet ca kl 4. dansk tid - ca 22 i N.Y og jeg formoder ikke vi holder dig vågen om natten med den her debat ....
Avatar billede keysersoze Guru
01. januar 2010 - 13:00 #65
du lover kvalitet - kvalitet omkring websider indebærer i mine øjne at man overholder standarderne for (X)HTML, men hvordan hænger det sammen med dette resultat; http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fvaerkstedshuset.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Det kan selvfølgelig være et enkeltstående tilfælde, det var bare første henvisning på siden - men er det ikke at love mere end man kan holde (medmindre, som der skrives, at kunden har krævet at gå på kompromis med kodningen)?

Så godt som enhver hjemmeside kan præsentere sig selv højt på en eller anden søgning og formentlig endda et par stykker hvis man laver søgningen specifik nok selv uden SEO arbejde - hvis man har behov for at købe vin online søger man næppe på "vin odense" og ej heller hvis man bor i odense da man så sikkert kender den lokale vin-pusher. "dessertvin" eller meget relevant den seneste tid "mousserende vin" ville i mine øjne være relevant men der er siden ikke at finde på de første 5 sider - enten har man ikke valgt sine nøgleord særlig godt eller også er arbejdet med SEO ikke tilstrækkeligt. Netop dette synes jeg er et godt eksempel på at der vist alligevel loves for meget.

Jeg tilhører selv den kategori, der foretrækker en formattering fremfor alle mulige og umulige programmer og derfor har jeg ingen holdninger hverken for eller imod slow pc fighter men jeg valgte alligevel at følge denne debat for at blive oplyst om fordele samt ulemper og indtil videre er den endt i ingenting for de testresultater her fra tråden er indtil videre udeblevet og resultater fra eksterne sider er enten forældet (det burde ikke komme bag på nogle her at udviklingen går hurtigt) eller også bliver de ikke godtaget. I stedet ender spørger i hvad jeg lidt tolker som bortforklaringer og personbeskyldninger.
Avatar billede serverservice Praktikant
01. januar 2010 - 15:02 #66
Keysorsoze - hvad har det med det her spørgsmål at gøre ?

Men jeg vil da gerne give dig ret i at jeg ikke er specialist på området og der har ikke været lavet noget på siden de sidste års tid så enig i at den trænger til en kraftig opdatering - men jeg venter med noget indtil kunden er klar og samtidig skal have webshop.

Jeg er meget interesseret i en specialist som kan lave SEO for mine hjemmeside kunder ? Mit eneste krav er at du begraver stridsøksen.

Mht de spammails pågældende sender er der lige en her I skal se , som er skrevet til Odensevinimport
- Han er ikke helt uden humor :

"Hej Henning.

Har du lyst til at sprænge nogen postkasser sammen med mig nytårsaften?

Jeg er simpelthen så forarget for tiden, så jeg trænger til at afreagere på tilfældige folks ejendom.

Hilsen Dennis"

..
Og nej jeg er ikke typen der sprænger postkasser ;)
Avatar billede keysersoze Guru
01. januar 2010 - 19:21 #67
når testresultater enten er forældet eller ikke bliver godtaget fra kritikernes side drejer denne diskution sig kun om ord - derfor de nævnte eksempler som enten refererer til ting der loves af en modstander men kan tolkes som ikke holdt eller uddybelse af ting der allerede har været fremme i tråden.

Min stridsøkse har aldrig været fremme og jeg er ked af hvis det kunne tolkes sådan - jeg har ingen gevinst ved at være efter nogle. Men tag fx de to eksempler jeg har fremvist og sammenlign det med din modstand over for SPCF da det faktisk minder utrolig meget om hinanden - du lyver jo sikkert ikke når du lover kvalitet og seo-arbejde men dine ord og eksempler kan som vist let tolkes anderledes af mig end af dig, præcis ligesom din modstand af ordene fra SPCF, simpelhen fordi vi har forskellig definition på tingene.

Jeg forsøger altså hverken at nedgøre eller retfærdiggøre hverken dit arbejde eller SPCF men stille den hidtidige (i mine øjne) udokumenterede kritik i et andet perspektiv, nemlig kritik af kritikerens ord ;)

Og selvom jeg er sten sikker på at du hver anden fuldmåne kl 03:27 render rundt og sprænger folks postkasser i luften er jeg selvfølgelig ligesom både dig og MT enig i at den slags mails ikke kan retfærdiggøres, men jeg er nu også forholdsvis sikker på at MT har andet at tage sig til end at sende mails rundt. Som IT-mand skal du heller ikke glemme hvor let det er at snyde med afsendelse af en mail - det kunne jo i teorien være en afsender fra Finland.
Avatar billede serverservice Praktikant
01. januar 2010 - 21:24 #68
Keysorsoze - ok jeg har bare oplevet at du har været ret negativ i de seneste af mine spørsgmål indenfor web og kan godt huske vi havde en diskussion engang i tidernes morgen som ikke var særlig konstruktiv.

tja jeg er godt klar over at de mails ikke er sendt fra Martin Th.

Men jeg har logget Ip og den henviser til en lokal ip i Manhatten
Så kan du/selv prøve at teste på ripe.net og andre og jeg kan se det er en lokal IP på stedet så umiddelbart er det ikke bare via en mailformular på en webserver?

Ref...
Received:  from 189-201.civicplus.com (HELO WEBSRV-054.civicplus.com) (208.90.189.201) by 10.0.4.28 with SMTP; 29 Dec 2009 00:26:46 +0100
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2010 - 21:44 #69
Hold jer nu til overskriften inden dette bliver for kedeligt for os andre :-)
Avatar billede serverservice Praktikant
01. januar 2010 - 21:45 #70
ok enig - jeg opretter et andet spørgsmål ang de mails...
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
02. januar 2010 - 03:51 #71
@mfp18, takker :-)

@Samsonjens, jamen du har da ret.

@Serverservice, jeg prøvede nu ikke på at aflede opmærksomheden, jeg forsøgte blot at få dig til at forstå at du gør præcis det samme, som du beskylder mig for, men det lykkedes så ikke....

Men jeg vil da gerne tage dig på ordet. Hvad skal det koste at få en hjemmeside hvor jeg kommer blandt de første på ordet "foredrag" ? Jeg holder foredrag og jeg vil tro at det kan give mig mere at lave.

Mht. USA, så har jeg boet der i 1 1/2 år. Det er nu ikke lige New York jeg bor i, men i Delray Beach i Florida. Men tror du ikke personen har sløret sin IP adresse? Der er vel ingen der er så dumme at de bruger deres egen til ting der klart er ulovligt?

Og nej, du holder mig ikke vågen, bare rolig?

Nå jeg ser frem til at godt tilbud på en super optimeret side på ordet "foredrag" og så den der videnskabelige test af vores udmærkede produkt du har lovet mig.

Dbh Martin
Avatar billede serverservice Praktikant
02. januar 2010 - 11:28 #72
Hej Martin Th.

Tak for interessen. jeg har lige ændret lidt på min formulering da jeg ikke vil give folk falske forventninger
Jeg vil gerne give dig ret i at mange kommer til at overdrive i sin markedsføring, men nu har jeg lige ændret lidt for mit eget vedkommende.
"Vi hjælper med at få din side på google og laver indhold så den kan komme blandt de første under en søgning , men det tager tid og i startperioden er det en god ide at få en aftale om en Adwords annonce "

Som sagt er det noget der tager tid da du ikke er den første der holder foredrag. Du må lige sende mig en samlet opgavebeskrivelse og layout ønsker/ideer og nogle indholdstekster så sender jeg dig et tilbud.

Jeg vil gerne prøve at stille en rimelig garanti på at du kommer på side 1 på google allerede efter et år - men det kræver at du følger de råd jeg sender dig med i tilbuddet - ok ?

Og ja jeg sender dig mine test resultater på en teknisk test af Slow pc fighter i løbet af januar , når jeg er klar til det og har tid.

Tak for en ok debat - og håber ikke du tager det personligt at jeg har oprettet en debat omkring dit program og jeg er ikke ude på at skabe dårlig omtale da jeg har meget respekt for dig som iværksætter og ved du er en dygtig sælger.
Jeg er meget imponeret over de salgstal I har og skulle der være noget i min test som viser noget uhensigtsmæssigt i programmet vil jeg sende det til dig personligt så du/I selv kan vurdere hvad kan/bør gøres.
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
03. januar 2010 - 16:43 #73
Hej Serverservice

Jeg har lige holdt nytår og så et par dage fri.
Jeg svarer dine mails snarest.

Dbh Martin
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2010 - 20:49 #74
Det er 4 gang jeg spørger :
Er der nogensinde nogen der har prøvet slow pc fighter uden den efter første gang har skrevet. at Den scannede PC var i meget dårlig tilstandstand ?
Avatar billede serverservice Praktikant
05. januar 2010 - 21:54 #75
Samsonjens - Det tror jeg ikke du skal regne med og det er en af måderne den bliver solgt på.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2010 - 08:26 #76
http://www.eksperten.dk/spm/897395  Han kunne ikke mærke forskel

Det må jeg indrømme, at jeg heller ikke gør mere. Jeg syntes så bare at det er en decideret beskidt markedsføring og tænker på om det er lovligt.

Det er jo så usande oplysninger, man giver for at sælge et produkt og det er ikke tilladt i Danmark.
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
06. januar 2010 - 15:32 #77
@Samsomjens, jeg tvivler på at der er så mange på Eksperten der bruger vores produkt. Og var der nogen der gjorde, så turde de nok ikke fortælle hvor glade de er for det, af frygt for at få jer på nakken ;-)

@Serverservice, det er helt rigtigt, vi viser de fejl der er på folks maskine og så er det op til folk om de vil have dem rettet. Så ja, det er sådan vi sælger vores produkt og det er der ikke noget galt ved.

@Samsomjens, Du linker til en tråd hvor en bruger tydeligt har helt andre problemer med sin maskine. Dertil siger han at det sagtens kan være at vores produkt har virket. Men hvis han har virus, så er det ikke det rigtige produkt at starte ud med. Og om det er lovligt, så er svaret selvfølgelig ja. Hvad mener du vi gør forkert?

Dbh Martin
Avatar billede serverservice Praktikant
06. januar 2010 - 16:16 #78
ref: "Samsomjens, jeg tvivler på at der er så mange på Eksperten der bruger vores produkt. Og var der nogen der gjorde, så turde de nok ikke fortælle hvor glade de er for det, af frygt for at få jer på nakken ;-)"

De får jo ingen på nakken - Vi/jeg har forsøgt at starte en saglig debat om programmet og du må forvente for og imod

Jeg blander mig ikke selv i hvad brugeren køber men giver gerne en god og saglig rådgivning udfra hvad jeg ved og erfarer gennem flere år.
Det betyder at der er noget software som jeg ikke vil anbefale og behøver ikke nævne navne.
Jeg kan godt anbefale spamfighter programmet - men som du kan læse har jeg mine tvivl om slow pc fighter og bryder mig ikke om salgsmetoderne.

Du behøver ikke tage det personligt og vi er ikke ude på at skade dit firma men bare få belyst forskellige påstande både for og imod og hvad programmet kan - i forhold til hvad I lover.

Du er sikkert klar over at vi ser med kritiske øjne da vi ofte møder problemer med software som brugeren installerer - i håb om at redde fejl på pcén  - eller noget der er installeret for at få en "fejlfri pc" som I selv skriver.

MVH Dennis...
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
06. januar 2010 - 16:55 #79
Jeg har intet imod for og imod, men det eneste der er kommet, det er gisninger imod vores produkt og ingen saglige argumenter. Dertil har vi stået model til en smædekampagne som du har sat iværk.
Jeg forstår ikke at du ikke selv kan se at den er helt gal.

Vi har et produkt vi er pisse stolte af, som har solgt forbandet godt, som har fået gode 3. parts testresultater og som folk generelt er glade for.

Er det fordi du er misundelig på vores succes?

Dbh Martin
Avatar billede serverservice Praktikant
07. januar 2010 - 04:25 #80
Nej og som sagt er jeg ligeglad med prisen , men syns det er fint I har fået success med det som export produkt fordi det er godt for landet og det samfund vi lever i.

Jeg er ikke ligeglad med at I lover noget som er dybt urealistisk - "en fejlfri computer"
Jeg er ikke født igår og som sagt så er din argumentation på din salgs kampagne ikke holdbar - du siger at det er ok fordi i sælger godt og at der er en der hedder Dennis Hansen som har en lignende kampagne på google optimering af hjemmesider .

Prøv at høre her .
Vi er experter der bruger 10 timer om dagen på at hjælpe kunder med de fejl de har i windows og dit program er til besvær og giver folke det indtryk af deres computer er fejlfri -hvis de bare køber det ..

Det er sådan set kanon at stræbe efter et program som vil kunne løse problemer men indtil vidre så spilder vi bare tid på at forklare at det ikke retter fejl men kun optimerer opstart sekvensen...

Det jeg savner her Martin Thorbog det er ÆRLIGHED OG SAGLIGHED og det har du altid stået for med det du lavede førhen f.x spamfighter som jeg synes var et kanon produkt og DANSK software i topklasse. Jeg er stolt at det du har lavet og ikke misundelig.

Men nu skal vi trækkes med noget som vi ikke kan acceptere fordi I har fokuseret for meget på salg fremfor resultat og kvalitet. De brugere I sælger til ved intet om hvad programmet gør men ser bare at der er færre fejl når det er kørt .
DET ER NØJAGTIG SAMME MÅDE AT SPYWARE UDVIKLERE SÆLGER DERES SOFTWARE så du må forstå en vis anisympati mod det

Jeg ved godt at vi er milevidt fra hinanden - jeg er ITnørd og du er sælger og jeg mener vi begge tilhører klasse A indenfor hvert sit område (og fuck så den jantelov)
Men jeg har tilbudt dig et samarbejde/test GRATIS som vil skabe åbenhed over hvad det gør og kan - hvad er egentlig problemet med det ?

Det eneste vi vil frem til som teknikere er - HVAD ER DET EGENTLIG DET PROGRAM KAN OG HVAD ER DET GODT TIL

Jeg er ikke misundelig på noget og jeg får hvad jeg skal ha´ (ihvertfald næsten) - men jeg syns du skal lytte til IT folket når det drejer som om dit IT program

Jeg er meget interesseret i at dt program bliver godt til det som det kan - netop at optimere opstarstid og reakstionstid i windows - Og der kan jeg se at I har nået et resultat.

Men hvorfor tror du at et kanon program som Ccleaner altid beder om en backup inden den renser registreringsdatabasen ?

og ja kald mig bare Dennis Syrak Hansen som er mit navn selvom du måske ikke syns vi er venner - men du har altså fået noget information som du kan anvende i din udvikling GRATIS i et GRATIS forum - men take it or leave it ... up to you .. min guru blandt iværksættere ...

MVH Dennis Syrak Hansen
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
07. januar 2010 - 16:51 #81
Tillykke Dennis, jeg giver op, du får ret og jeg får fred.
Jeg håber du får succes med din kampagne og hvad du ellers går og laver. Så vil jeg koncentrere mig om at hjælpe almindelige PC-brugere til en sikrere og bedre PC-oplevelse og tilmed tjene en fornuftig skilling på det.

Dbh Martin
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 19:08 #82
hjælpe almindelige PC-brugere til en sikrere og bedre PC-oplevelse

Det må vi så håbe på, at det fremover bliver ændret radikalt til at hjælpe i stedet for at skræmme alm IT-brugere for egen vinding skyld.

Om du får fred vil fremtidenm vise
Avatar billede serverservice Praktikant
07. januar 2010 - 19:20 #83
Martin Th . Vi kan sagtens være uenige og klart at du gerne ser en god omtale af dit program.
Nu har du også set det fra en anden vinkel og det er op til jer hvordan I vil udvikle de kommende versioner.

Det er ikke vigtigt for mig at være enig med andre- men har sagt hvad jeg mener og været ærlig.
Avatar billede serverservice Praktikant
16. marts 2010 - 21:01 #84
Update - en windows 7 bruger kunne ikke opstarte sin pc efter at have kørt slow pc fighter flere gange.
Den genstartede flere gange og førsøgte at køre windows reparation af opstart - men kom ikke igang før der var kørt en systemgendannelse til tidspunkt før de kørsler med Slow pc fighter.

Nu har jeg efter afinstalleret slow pc fighter - en rigtig god løsning for pågældende.
Fremover anvender hun bare Ccleaner som er meget anerkendt indenfor IT kredse

....
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
16. marts 2010 - 21:21 #85
Og mens du kører din besynderlige kampagne mod os, så har vi fået yderligere super positive anmeldelser i PC blade verden over se eksempler her:

http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter/Testimonial_Default.asp

http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter/Lang_NL/Testimonial_Default.asp

http://www.zive.cz/clanky/slow-pcfighter-zrychlete-si-pocitac/sc-3-a-148683/default.aspx

Og vi sælger vel 1.000 licenser om dagen...

Og underligt nok flyder nettet ikke over med sure mennesker og det ville det nok gøre hvis folk fik ødelagt deres PC'er.

Så jeg forstår ikke hvad du har gang i og jeg kan ikke se at det fremmer din forretning at køre heksejagt på os...

Med venlig hilsen

Martin Thorborg
Avatar billede serverservice Praktikant
16. marts 2010 - 22:13 #86
Det er IKKE nogen kampagne mod jer - det var dog en meget kreativ og manipulerende udtalelse at komme med.

Det er programmet "Slow pc fighter " som vi ikke bryder os om. og som jeg skrev indledningsvis har det intet at gøre med Spamfighter teamet.

Men I har fået en saglig kritik fra IT kyndige ...men den har vist ikke den store relevans i en sælgers øjne ?

Så en ting er at sælge din pc "lykkepille" til en masse ukyndige brugere som tror det er en gevinst -

Men spørger du seriøse IT sagkyndige tror jeg ikke der er nogle der kan anbefale jeres "Slow pc fighter" - udfra de erfaringer vi nu har med det.

Der er rigtigt meget middelmådigt software på markedet og endnu mere der kun forsøger at lokke folk til dankortet - Meget af de vi bruger vores hverdag med som It konsulenter , er nemlig at hjælpe andre af med uhensigtsmæssigt software - og software som kun er skabt for at sælge.

Et program som lover en "fejlfri" pc og efterfølgende er skyld i at en pc ikke starter op - burde være indlysende at det ikke kan anbefales herfra.

Du får heller ikke nogen til at anbefale f.x pc-rengørings maskine og den slags

Det er som sagt ikke nogen kampagne men bare et forsøg på at du/I skulle få øjnene op for at der er andre meninger om det produkt.

Muligt det gør en opstart hurtigere men det løser ingen reelle problemer og indtil videre har det endda medført at en pc ikke kunne genstarte.
Så måske I skulle til at følge med i de fejl som det kan medføre når I nu retter i kernen af systemet - fremfor at antage at det giver en fejlfri pc.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2010 - 08:53 #87
serverservice --> Jeg tror ikke, det er besværet værd.

Nogle mennesker ved, at selv dårlig omtale er bedre end ingen omtale.
Bare de får noget økonomisk ud af det selv, er de mere end tilfredse, selvom det går ud over andre.

Hvad fakta er betyder intet -(
Avatar billede serverservice Praktikant
18. marts 2010 - 18:27 #88
Ok samsonjens - lidt samme mening jeg har om den her sag.

->Martin th

Jeg gider ikke bruge tid på at teste dit program og er sikker på at jeg vil finde flere uhensigtsmæssigheder i det som vil underbygge de meninger der er kommer frem herinde.

Men sørg du for at der bliver solgt en masse "slow pc fighter" licenser - så skal jeg sørge for at de bliver fjernet igen og at problemerne bliver løst rigtigt -
på den måde kan vi holde hinanden beskæftiget i lang tid - ok deal ?

MVH Dennis ;)
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
18. marts 2010 - 19:29 #89
Du er sgu for sjov, først sviner du vores produkt til, uden at have prøvet det.
Så lover du at teste det, men det gider du så lige pludselig alligevel ikke...
Men du er sikker på at du nok finder noget. Det er godt nok seriøst...

Men det glæder mig at du vil afinstallere alle vores produkter.. Med godt 500.000 betalende brugere, så får du lidt at se til og så kan det være at du kan finde et andet tidsfordriv, end at genere et firma der beviseligt leverer et godt og hæderligt produkt.

God arbejdslyst.

Dbh Martin
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2010 - 15:43 #90
http://dindebat.dk/computere-og-internet/659467-den-der-slow-pc-fighter.html

Vi er åbenbart ikke de eneste der har undret os over dette program
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2010 - 16:22 #91
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/72363/

Også på Spywarefri, anbefaler de at man smider den tilbage i hovedet på producenten.  Kommentar 10 i ovenforviste tråd
Avatar billede serverservice Praktikant
23. marts 2010 - 18:36 #92
Martin Th .

Nej jeg prøver IKKE at "svine" jer til på nogle måder - og du kommenterer selv hvad du har lyst og på en måde som om nogle har været usaglig .

Ja I har solgt meget men det er ikke et argument for at det er godt og brugbart software.
Du behøver jo ikke sidde som en femårig og tage det personligt fordi seriøse IT kyndige ikke bryder sig om den slags.

Det eneste I prøver på er at overbevise uvidende brugere om at de har et behov - og at det retter fejl - det sidste er ikke tilfældet da I kun kan optimere lidt på registrerings databasen .

Men hvis du vil arbejde med IT skulle prøve at interessere dig for software fremfor kun hvad er effektiv salgsteknik.

Men jeg kan mærke at du er meget ivrig for at se en analyse af dit program nu det er gratis - og da jeg har lovet det er jeg vel nødt til at holde ord.. Men jeg tror du vil blive overrasket når du ser hvad den finder og ændrer i registry ...

MVH Dennis
08. april 2010 - 17:48 #93
... jeg tør næsten ikke 'blande' mig... men alligevel...

Jeg/vi får jo i tide og utide jeres reklame (http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter/Lang_DA/) smidt i hovedet ved alverdens (internet)steder. Grrrr...

Når du/I/nogen skriver at de har fået nedsat deres 'opstartstid' med X %. Hvordan måles det i praksis ?
Fra hvilket punkt til hvilket punkt, hvis det skulle måles rent teknisk ? Vel ikke med et manuelt stopur eller hyr ?

Fordi evt. 'sammenligninger' skal jo gerne være baseret på samme målegrundlag ?
13. maj 2010 - 12:26 #94
(Gentager lige #93 ...)
Avatar billede serverservice Praktikant
13. maj 2010 - 17:21 #95
Haha - fandt lige artiklen fra Komputer for Alle !

http://komputer.dk/programmer-spil-test/slow-pcfighter

Programmet fandt 16.000 fejl - man må sige overdrivelse fremmer forståelsen og salget ikke mindst .

Men det siger meget om Computer for Alle - jeg har ikke så meget tilovers for dem - husker for mange år siden jeg købte en Cd fra dem som indeholdt en virus.

Mit umiddelbare gæt ville være at der ikke står folk bag som har IT uddannelse eller erfaring med hvad de skriver ...

Det er til grin at os der arbejder 10 timer om dagen ikke bliver hørt i den debat - nå men det kommer nok næste gang en computer ikke kan starte op pga en registrerings renser som er købt fordi de skrev "langsom pc" på google ...
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2010 - 17:43 #96
Programmet fandt 16.000 fejl

Ganske fantastisk.  Det siger mere om Komputer for Alle end det gør om programmet
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2010 - 19:34 #97
lukker
Avatar billede secufino Nybegynder
15. oktober 2011 - 14:58 #98
Ganske morsom læsning... Jeg er brolægger, og de store gps styrede maskiner der lægger grus ud OG nivellere arealet samtidig, stjæler en fandens masse "arbejde" fra mig, (og til en væsentlig billigere pris) men derfor går jeg da ikke rundt og punkterer dem!!
Jeg tror "nogle" måske er bange for deres fremtidige indkomst??
Og ja- jeg har selv haft installeret programmet forrige år, det gjorde hvad det lovede, dog stadig ikke noget ccleaner heller ikke gør... Enhver kan dog indse at med navnet slow pc-fighter har Martin og co bare fat noget, ccleaner siger lissom ikk rigtigt noget om hvad det kan/er, og dèt er penge værd!

Men jeg kan mærke at du er meget ivrig for at se en analyse af dit program nu det er gratis - og da jeg har lovet det er jeg vel nødt til at holde ord.. Men jeg tror du vil blive overrasket når du ser hvad den finder og ændrer i registry ...

sidste komment er 1,5år gammel...
Avatar billede julle50 Nybegynder
30. november 2011 - 19:35 #99
Hej

Jeg har lige instaleret SlowPcfighter på en 5 år gammmel XP pc.
Den er blevet væsentlig hurtigere på i opstart og svar-tider så jeg kan kun anbefale programmet

Mvh Per
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2011 - 20:53 #100
Ganske fantastisk at du har skrevet 2 indlæg på Eksperten, og kan finde en næsten 2 år gammel tråd frem
Avatar billede serverservice Praktikant
13. december 2011 - 20:34 #101
->Secufino . Jeg er ikke interesseret i at undergrave Martins Thorborgs forretning så derfor undlader jeg den test.

->Samsonjens , ja det er imponerende at julle50 har lagt kun 2 indlæg og finder netop denne tråd ;)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2012 - 00:29 #102
nå, nu har jeg, tro det eller lad være, siddet og læst samtlige 101 kommentarer til den her tråd. ganske interessant, men også ekstremt frustrerende blot at være tilskuer til. jeg følte endda behov for at oprette en bruger her på stedet, bare for at kunne blande mig i en tudsegammel tråd, men et eller andet sted skal jeg jo hen med alt det her:

i min optik kan det ikke blive anderledes end, at der mere eller mindre kun er ét menneske der har bidraget med noget sagligt, ud over thorborg selv, og det er fra brugeren "keysersoze".

ud over hvad de to har bidraget med, og de lidt hyggelige godt nytår beskeder mv., er det ikke blevet til andet end folk der kommer med citater uden kilder, links til fora hvor folk spørger om spcf er et godt program besvaret med et "næ det synes jeg ikke" fra en eller anden selverklæret it-ekspert, osv..

i bund og grund har vi en masse kommentarer fra folk, der ikke har prøvet programmet på en sløv computer som det er lavet til, men som alligevel har et problem med det enten pga. den måde det er markedsført på, fordi de ikke kan lide den slags programmer overhovedet, fordi de ikke mener det virker osvosv., men når der bliver gået lidt til den er der ikke en eneste af kritikerene i denne tråd, der kan sige at de har brugt programmet til det det skulle bruges til, og at det ikke har virket.

for lad os nu lige få et par ting på det rene: hvad lover spcf at det kan? ja det ligger lidt i navnet ikke, slow pc fighter, godt så, installer det på en gammel pc og se om det virker. det er der umiddelbart hundredetusindvis af mennesker der har gjort med succes. og jo, det er et godt argument. du kan sige lige hvad du vil, men hvis mange mennesker bruger et produkt, og er glade for det, så er det jo et godt argument for at det er et udmærket produkt.

selvfølgelig skal der komme en eller anden "it ekspert", og i det her tilfælde er det i aller højeste grad trådstarter "dennis", der har ondt i røven over et eller andet. hør her, hvis du vil fremad med en seriøs pointe, for man kan måske godt drage en enkelt eller to ting ud af alt dit galskab, så er din måde at føre dialog på simpelthen grotesk dårlig, og siddendepåkantenafstolen frustrerende. du kunne måske gøre det ok som politiker, de har det i stor stil med at navigere uden om de spørgsmål de ikke rigtigt har svar på, og/eller komme med svar der ingen steder hører hjemme.

"prøv at google vin odense" ja det er da klart at odense vinimport kommer frem på den første side, ellers ville den da også være helt gal. prøv at skriv rock scissors dynamite på google, ja der kommer rockscissorsdynamite.org sgu også frem på første side, et domæne jeg købte og klistrede sammen for sjov, men det er da klart at resultater for søgninger der er så specifikke og på så smalle områder, kommer frem først når man google dem.

og fra start af, dennis, lover du den skide analytiske ekspertundersøgelse af programmet. så vil du ikke alligevel fordi du ikke vil købe det for at kunne teste. dr thorborg tilbyder dig en gratis licens, og så liver du lidt op igen, blot for at blive ved med at udskyde testen pga forskellige forklaringer. til sidst skriver du gudhjælpemig at du undlader testen fordi du ikke vil undergrave thorborgs forretning. noget så useriøst skal man sguda kigge i politik efter.

lige til sidst den der spammail fadæse. du prøver i ret tydelige træk at kaste afsenderen af nogle spammails du og dine klienter angiveligt har modtaget, over på først brugere af amino.dk som du umiddelbart gerne vil have at thorborg skal tage ansvar for, for sidenhen næsten direkte at anklage ham for selv at skulle have sendt dem, da du kan se at de er sendt fra manhatten, hvor det ville passe fremragende ind i din plan hvis thorborg eller nogle af hans forretningspartnere befandt sig på det tidspunkt. hør her, du har muligvis masser af tid til den slags, men folk med et rigtigt arbejde og et rigtigt liv, men mest af alt rigtige hæderlige intentioner, sidder sgu ikke og sender spammails om invitationer til kanonslagsudflugter hos post danmark. kom nu lidt.

det skal da selvfølgelig nævnes, at jeg ikke bryder mig om den måde man har valgt at sælge programmet på, og at jeg synes det er et problem at den fremstiller en helt ny computer som værende ganske syg, og "kraftigt" anbefaler en reperation. jeg har ganske godt styr på computere, og der er ikke nogle af de to jeg ejer, der er meget syge, selvom dette program siger det. det er et problem, jeg vil opfordre til bliver rettet.

derudover er det heller ikke løgn, at flere dygtige it-teknikere ikke bryder sig om programmer som det omtalte og f.eks. ccleaner, da det jo helt grundlæggende går ind og piller ved ting der ikke sådan lige er til at holde styr på, og giver almindelige pc-brugere nogle værktøjer der potentielt set kan skade deres computer. it-teknikere og hvad den katergori af computernørder nu ellers går under af betegnelser, kan selvfølgelig bedst lide selv at rode med tingene i dybden, og det giver da sikker også et bedre resultat at kaste en ekspert ind i ens computer i en uge, og bede ham om at lede efter fejl. det er der bare ikke ret mange der har råd eller tid til.

nå, klokken er mange, og jeg ved slet ikke hvad meningen med hele den her post er eller om der nogensinde er andre en cyberarkæologer i fremtiden der kommer til at finde og læse den, men de stupide og inholdsløse kommentarer til den her tråd har åbenbart trigget en eller anden knap hos mig, der lige udløste lidt ekstra kommentarer på en begravet emne. beklager.

jeg tror i øvrigt også beklageligvis der skal ledes længe efter en rød tråd i den her post, men jeg er simpelthen for træt til at sidde og læse korrektur på den, og taget i betragtning af at jeg som jeg sidder og skriver disse linjer her, nok samtidig er den eneste der kommer til at læse dem vil det nok også være spild af tid. men jeg kan da trøste mig med at kommentaren her i værste fald bare følger standarden af elendigt, tankteløst bawl i denne tråd.

skrevet i bedste mening, og god aften, kan i have det pænt alle sammen.

kb
Avatar billede serverservice Praktikant
31. marts 2012 - 08:34 #103
Kbbajer .

Kan se du har lagt dit indlæg som er surt opstød og kun er et personligt angreb mod mig og andre der har kritiseret Slow pc fighter. - Og det skal du ikke begynde på.

Vi bryder os ikke om at blive kaldt "stupide" og din retorik angiver at du KUN er ude på at starte splid om noget som egentlig var glemt.

Som sagt har jeg 10 års erfaring med IT og har været selvstændig IT konsulent i 4 år. Både jeg og andre der arbejder med IT har samme dårlige erfaring med Slow PC fighter + Uniblue speed up o.l - og du vil ikke høre kritikken  fra fagfolk

Du tror fuldt og fast på hvad sælgeren lover og tillykke med det.
Så hvad er egentlig grunden til at komme med det indlæg hvis du ikke vil høre erfaring fra en anden synsvinkel ...

Nemlig fra os som bruger det meste af vores liv på at hjælpe folk som har fået computer problemer - og det er hvad de får med Slow PC fighter og andre lignende programmer , uniblue og pc rengørings maskine.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2012 - 18:12 #104
Kbbajer

Endnu en gang må jeg sige at jeg finder det imponerende at du gider oprette dig selv som bruger og komme med et  surt opstød af dimensioner. Der må da stå noget bag når du finder en så gammel tråd frem og det er den eneste kommentar, du indtil nu , har kunnet bidrage med på Eksperten.
Du må føle dig hårdt ramt af tråden, og måske er det fordi , at sandheden er ilde hørt.

Jeg kan ikke finde anden logisk forklaring
Avatar billede 4byssal Nybegynder
04. april 2012 - 15:35 #105
Så alt i alt er konklussionen:
Set fra sælgerens synspunkt - køb produktet
Set fra IT-eksperter - programmet har ødelagt mange af de computere de har kigget på, så lad vær med at købe produktet?

Tager jeg meget fejl?

Undskyld svaret på en to år gammel tråd, men jeg faldt bare over denne tråd da Karise_larry linkede til den i dag, d. 4. april

mvh.
Frederik Winther
Avatar billede Vandreren Novice
04. april 2012 - 17:16 #106
kbbajer:
flere dygtige it-teknikere ikke bryder sig om programmer som det omtalte og f.eks. ccleaner

Hvem er disse "dygtige it-teknikere"?

Der er nu ikke noget som en ethos-appel til anonyme autoriteter, når en debattør er løbet tør for saglige argumenter, vel?
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2012 - 01:37 #107
nånå, så kunne man rigtig nok blive stødt på manchetterne :D haha

#103 jeg tror ikke fuldt og fast på hvad sælger lover, men det er svært at sælge licenser til et program i hundredetusindvis, hvis det ikke virker. og du har ikke gjort noget som helst for at modbevise det, det er ikke blevet til andet end snak.

#104 endnu engang, har jeg gjort det før, eller hentyder til at det er noget du ser andre gøre i ny og næ? der står ikke noget bag, og sandheden er aldrig, aldrig, ilde hørt i min bog. men I må jo diske op med lidt reel sandhed, hvis der skal være et grundlag for rent faktisk at diskuttere noget her.

#105 sælger siger sgu altid "køb produktet" :P det er der intet nyt i. men alle de her it-eksperter har jo indtil nu bare snakket (skrevet), jeg kan også opfinde at diskdefragmentering smadrer bjerge af harddiske hos godtroende folk, og støvsuge internettet for et par indlæg der bakker min påstand op. men det bliver det jo ikke helt sandt af, og fortæller ikke historien om alle de folk der får hurtigere computere af det :)

#106 vil du have navne eller hvad er du ude på? måske ville du bare udnytte muligheden til at lire en prekonstrueret sætning af:"en ethos appel til anonyme autoriteter", eller hvad ved jeg. men den passer da ikke rigtig ind, lige netop i den del af mit indlæg du referer til, kommer jeg jo faktisk med opbakning til meget af det, kritikken her i tråden går på. og jeg ved ikke om jeg løb tør for saglige argumenter, men klokken var mange jeg var på vej i seng, og så vurderede jeg måske også, at der var en grænse for hvor mange eksempler jeg kunne diske op med, som udstillede svarende i denne tråds utilstrækkelige standard, uden at folk sprang fra. men jeg tager det da som et kompliment, at du trods alt tilsyneladende synes, at nogle af mine argument er saglige.
Avatar billede serverservice Praktikant
07. april 2012 - 10:57 #108
KBHajer /Vandreren

De fleste herinde kender Ccleaner og kan anbefale det i stedet for de andre programmer som Slow pc fighter og Uniblue.

Kbhajer.
Det er da ikke garanti for kvalitet at der er solgt mange licenser af Slow Pc fighter hvis det kan have fatale konsekvenser for brugeren ?

Hvorfor vil du kritisere os der arbejder 8-10 timer om dagen netop med brugernes PC problemer - men du vil gerne lytte til sælgeren og deres salgs argumenter om at det giver en problemfri pc ?

Og NEj det program retter i windows fejl - men retter i registry og det kan Ccleaner gøre helt uden problemer for PCén - så hvorfor købe noget som IT proff. ikke kan anbefale ?

Jeg er træt af at høre vi ikke har kommet med saglige argumenter - Vi er jo KUN kommet me saglige argumenter.
Når et program flere gange har vist sig at smadre kernen i windows - hvorfor er det ikke argument nok ?