Avatar billede jdybro Nybegynder
27. december 2009 - 21:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Siemens Gigaset WLAN Repeater S30853-S1017-R107

Hej eksperter!

Jeg har ovenstående som er sendt fra TDC i februar 2008 men aldrig brugt. Fandt det frem da jeg nu står og skal bruge et AP.

Jeg kan ikke tilgå konfigurationen via veb-læseren på 192.168.2.254 som anført i brugervejledning, fundet på nettet. Har prøvet - efter nulstilling med knappen i bunden - med både fast ip med 192.168.2.250 og auto, intet virker, kan ikke....  Skilte det ad, og kan se en række pinde til jumpere (som på IDE-drev) men uden jumpere. Kom til at tænke om nogen har en magen til de kan tilgå konfigurationen, hvor der evt. er sat jumpere i? I givet fald hvilke ben? Eller er de repeatere som TDC har sendt ud låst, så de slet ikke kan bruges uden TDC?

Vh
jdybro
Avatar billede jdybro Nybegynder
27. december 2009 - 21:22 #1
...har naturligvis forsøgt med netkabel direkte, da dioden til WLAN slet ikke lyser
Avatar billede jdybro Nybegynder
31. januar 2010 - 19:21 #2
lukker spm