Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
31. december 2009 - 15:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ik aktivere win xp, ugyldig produktnøgle, hjælp??

Hej exper

Ja, mit problem er at jeg ik kan akitver win xp, den siger udgyldig produktnøgle, her kan i se et billed med fejen
http://peecee.dk/upload/view/214124

Det er aldrig sket før, den plejer at kunne aktivere, det eneste jeg har gjort var at sææte en ny hd i, og intlere win xp forfra.

Hvordan løser jeg det her??

Hvis i skal havde mere info så spørg.

Hilsen Kristian
Avatar billede 220661 Ekspert
31. december 2009 - 15:43 #1
Tror du skal ringe til MIcrosoft support of tale med dem:
http://support.microsoft.com/contactus/?ws=support
De løser problemet for dig.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 15:50 #2
Der er da intet usædvanligt i at den ikke vil aktivere over nettet, har du prøvet den automatiske telefon mulighed
Avatar billede poko1 Ekspert
31. december 2009 - 15:50 #3
220661 har ret og ifølge  http://www.eksperten.dk/faq
Links, hvad er forbudt?
må vi ikke henvise til den slags løsninger!
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 16:03 #4
"må vi ikke henvise til den slags løsninger! " Nytårs joke - eller hvad er pointen ??
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
31. december 2009 - 16:39 #5
Har prøvet at akrivere via telefon mulighed, når man skal aktivere, den siger bare en fejl er fundt, det er lovlig windows xp, det har ik noget med crack at gøre poko1
Avatar billede 220661 Ekspert
31. december 2009 - 16:43 #6
Nej det er heller ikke mit indtryk, og også derfor jeg henviste til Microsoft til at få løst problemet.
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
31. december 2009 - 16:44 #7
De har vist lukket idag hos Kundeservice og support ved Microsoft
Godt nytår
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 16:52 #8
Automatisk aktivering via telefon er altid åbent
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
15. februar 2010 - 10:02 #9
Har haft ringet til MIcrosoft support, og de sagde min produktnøgle var blokert fordi det var en oem, som kun må bruges på den computer det blev født på.

Men har fået mig en ny nøgle, og windows xp virker perfekt nu.

220661 læg et svar
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2010 - 12:11 #10
Godt du har fået det til at køre.