Avatar billede Wulffovic Nybegynder
05. januar 2010 - 15:49 Der er 9 kommentarer

Fra Html til CMS/Modx

Jeg vil gerne have formateret min nuværende hjemmeside som er lavet i Html til CMS/Modx. Jeg kan sagtens finde ud af at arbejde i Modx. Er der nogen der kan hjælpe mig med at formatere den?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. januar 2010 - 15:50 #1
Formatere???
Avatar billede Wulffovic Nybegynder
05. januar 2010 - 15:57 #2
Det vil sige at jeg gerne vil have hjemmesiden lavet om til CMS i Modx fra Html.... Giver det mening?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. januar 2010 - 16:02 #3
Konvertere? Der kan jeg desværre ikke hjælpe, da jeg aldrig har siddet med modx.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
05. januar 2010 - 19:01 #4
Hvis du kan bruge Joomla! CMS kan jeg hjælpe dig. Send mig en mail på kasper@infront.dk hvis det har interesse.
Avatar billede Wulffovic Nybegynder
06. januar 2010 - 10:11 #5
Øv!! Nej, Det skal være Modx! Ellers tak.
Avatar billede byggemandflop Novice
30. januar 2010 - 14:22 #6
Hey

Har du fundet ud af det???? Er ikke super i modx men har da lavet en 10-15 sites i modx. Har du brug for hjælp er du velkommen til at skroive til mig thomas@lintrup.de
Avatar billede jily Nybegynder
01. februar 2010 - 13:41 #7
Jeg har udviklet mange sites i ModX og kan kun komplimentere dit valg! Hvis du selv har opbygget dit nuværende site - skulle det være temmelig let for dig at få det overført til en ModX skabelon. Du siger dog ikke noget om hvilke forudsætninger du har. Hvis du stadig har brug for hjælp, er du velkommen til at give mig et preg. maja@wallco.eu
Avatar billede byggemandflop Novice
02. februar 2010 - 10:28 #8
Hej

Når du har installeret Modx kan du importere hele html sitet under fanen tools/værktøjer. Det er ligetil og du skal bare gøre hvad guiden beder dig om...så er du igang!!! Du er altid velkommen til at skrive til mig hvis du har brug for hjælp.
Avatar billede lilleweb Nybegynder
04. december 2010 - 11:25 #9
Hvis du selv har lavet din html side og css så er det super nemt at lave et template til MODx.

Du indsætter bare nogle simple koder i din html index.html
koder som:

[*content*]
{{topmenu}}
{{left}}
[*right*]

Her er god begynder information omkring MODx : http://wiki.modxcms.com/index.php/Beginner%27s_Guide_to_MODx

Du kan også læse på min egen side omkring MODx - http://www.lille-web.dk/sider/modx.shtml

Prøv engang og så smide din index.html her inde så vi kan se på den hvis det driller dig :-)