Avatar billede freia Nybegynder
05. januar 2010 - 23:52 Der er 3 kommentarer

hotmail

jeg fik oprettet en hotmail konto på min mands bærbare, hvilket han blev utilfreds med, hvordan sletter jeg den igen?
Avatar billede wanze Nybegynder
06. januar 2010 - 03:48 #1
Hvis du med en Hotmailkonto mener en e-mail på www.hotmail.com, så kan jeg ikke se, hvordan det kan genere ham - det svarer til at have en bruger her på Eksperten.

Er du sikker på, at du mener en Hotmailkonto, og ikke, at du fx har installeret MSN Messenger e.lign.?

Hvis det blot er en Hotmailkonto kan du jo bare logge af den på www.hotmail.com og undlade at besøge siden mere.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2010 - 11:04 #2
Ku' også tænkes at browseren er blevet svinet til med alle mulige Microsoft "browser helper objects"...

F.eks. at den automatisk går til Hotmail hvis man klikker på et mailto-link