Avatar billede jensen5 Nybegynder
06. januar 2010 - 22:27 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Trojan Clicker Pop Up konstant

Hej.

Jeg har den sidste uges tid ikke kunne logge på nettet, uden at bullguard som er det virusprogram jeg benytter mig af. Blir ved med at komme frem cirka hvert 5 min. med at den har forhindret en virus. Hver gang er det Trojan.Clicker.CM der kommer frem.
Hvad gør jeg for at slippe af med dette, som om den åbenbart konstant prøver at komme igennem bullguard...
07. januar 2010 - 06:18 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2010 - 19:50 #2
Avatar billede jensen5 Nybegynder
08. januar 2010 - 00:44 #3
Hej Karise Larry...

Først tak for hurtig respons.

Jeg har gjort som beskrevet, her er listen...

Malwarebytes' Anti-Malware 1.43
Database version: 3510
Windows 6.0.6002 Service Pack 2
Internet Explorer 7.0.6002.18005

mbam-log-2010-01-08 (00-34-10).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Objekter skannet: 246194
Tid tilbagelagt: 1 hour(s), 36 minute(s), 43 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

og Hi-jack Filen.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 00:42:16, on 08-01-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6002.18005)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\HomeCinema\Power2Go\CLMLSvc.exe
C:\Program Files\HomeCinema\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuard.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\ieuser.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbarUser_32.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10d.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Users\Rasmus Jensen\Desktop\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.euroinvestor.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.aldi.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.4.4525.1752\swg.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] "C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaanotif.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files\HomeCinema\Power2Go\CLMLSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\HomeCinema\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LanguageShortcut] "C:\Program Files\HomeCinema\PowerDVD\Language\Language.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files\HomeCinema\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files\HomeCinema\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\1.0"
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [toolbar_eula_launcher] C:\Program Files\GoogleEULA\EULALauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\nvsvc.dll,nvsvcStart
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_60D6097707281E79.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: PokerStars - {3AD14F0C-ED16-4e43-B6D8-661B03F6A1EF} - C:\Program Files\PokerStars\PokerStarsUpdate.exe
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Plugin Control) - http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/QuickTime/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.sparnord.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} - http://download.divx.com/player/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~2\GOEC62~1.DLL
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: Google Desktop-administrator 5.9.911.3589 (GoogleDesktopManager-110309-193829) - Google - C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: TOSHIBA Bluetooth Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe

--
End of file - 8649 bytes
Avatar billede jensen5 Nybegynder
08. januar 2010 - 00:58 #4
Bør måske nævne at Ccleaner slettede 482 MB under "oprydning"
Avatar billede jensen5 Nybegynder
19. januar 2010 - 22:49 #5
Hej Karise Larry

Kan du se noget i loggen som ikke bør være der, jeg har stadig meget ofte "pop-up" fra bullguard om trojan.clicker.cm
20. januar 2010 - 06:57 #6
... sorry - lige ved at glemme denne...

Hvor siger/skriver "bullguard" at dette utøj befinder sig ?

---

Du bør checke op på WindowsUpdate - du mangler bla. IE8 + efterfølgende opdateringer...
Avatar billede jensen5 Nybegynder
21. januar 2010 - 01:07 #7
Hej

jeg fandt en fil som stod i karantæne i bullguard. Trojan.downloader har slettet filen nu.
og har netop installeret IE8 + opdateringer.
Så håber at problemet måske er løst nu.

Her er en ny HJ- log

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 01:03:29, on 21-01-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18865)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\HomeCinema\Power2Go\CLMLSvc.exe
C:\Program Files\HomeCinema\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuard.exe
C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbarUser_32.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10d.exe
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Users\Rasmus Jensen\Desktop\HiJackThis.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: Google Desktop-administrator 5.9.911.3589 (GoogleDesktopManager-110309-193829) - Google - C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: TOSHIBA Bluetooth Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe

--
End of file - 2772 bytes
Avatar billede jensen5 Nybegynder
21. januar 2010 - 02:00 #8
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 01:52:53, on 21-01-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18865)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\HomeCinema\Power2Go\CLMLSvc.exe
C:\Program Files\HomeCinema\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuard.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Users\Rasmus Jensen\Desktop\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.euroinvestor.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.aldi.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.4.4525.1752\swg.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] "C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaanotif.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files\HomeCinema\Power2Go\CLMLSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\HomeCinema\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LanguageShortcut] "C:\Program Files\HomeCinema\PowerDVD\Language\Language.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files\HomeCinema\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files\HomeCinema\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\1.0"
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [toolbar_eula_launcher] C:\Program Files\GoogleEULA\EULALauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\nvsvc.dll,nvsvcStart
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPStart] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPStart.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_60D6097707281E79.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: PokerStars - {3AD14F0C-ED16-4e43-B6D8-661B03F6A1EF} - C:\Program Files\PokerStars\PokerStarsUpdate.exe
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Plugin Control) - http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/QuickTime/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.sparnord.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} - http://download.divx.com/player/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~2\GOEC62~1.DLL
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: Google Desktop-administrator 5.9.911.3589 (GoogleDesktopManager-110309-193829) - Google - C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: TOSHIBA Bluetooth Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe

--
End of file - 8695 bytes
21. januar 2010 - 10:09 #9
Ellers nydeligt...

For at gi' lidt luft kan du gennemføre følgende oprydning:

Afinstall
*  [Google Desktop Search] (Eller bruger du den MEGET ?)

---

Klik på Start->Kør skriv Services.msc (C:\Windows\System32\services.msc) HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..." og klik OK.
Find Tjenesten (Hvis den er der)
* Google Software Updater (gusvc)
* Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG
* NMIndexingService - Nero AG
stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.

Genstart normalt...

---

------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis, HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.4.4525.1752\swg.dll

O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files\HomeCinema\Power2Go\CLMLSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\HomeCinema\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LanguageShortcut] "C:\Program Files\HomeCinema\PowerDVD\Language\Language.exe

O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NeroCheck.exe

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"

O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE

O9 - Extra button: PokerStars - {3AD14F0C-ED16-4e43-B6D8-661B03F6A1EF} - C:\Program Files\PokerStars\PokerStarsUpdate.exe

O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe

Genstart normalt...

---

Ta' en oprydning med nævnte CCleaner...

------------------------------------------------------------------------

Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede jensen5 Nybegynder
22. januar 2010 - 00:27 #10
Hej

Jeg har fulgt beskrivelsen, men når jeg når til CCleaner sker der
det at bullguard popper up med 4-5 beskeder om at det har stoppet en malware ligeså snart jeg trykker kør cleaner.

2 Filer står stadig i karantæne i mit bullguard:

Index 1
Virus: Trojan.Js.Downloader.BDS
Placering: C:\Users\Rasmus Jensen\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Intermet Files\Low\Content\IE5\NFT2DI2C

Index 2

Virus: Explodit.ADODB.Stream.cw
Placering: C:\Users\Rasmus Jensen\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Intermet Files\Low\Content\IE5\R1GPFW8H

Og en Frisk HJ-log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 00:26:32, on 22-01-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18865)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\System32\mobsync.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuard.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbarUser_32.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10d.exe
C:\Users\Rasmus Jensen\Desktop\HiJackThis.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.euroinvestor.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.aldi.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] "C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaanotif.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files\HomeCinema\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files\HomeCinema\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\1.0"
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [toolbar_eula_launcher] C:\Program Files\GoogleEULA\EULALauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\nvsvc.dll,nvsvcStart
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPStart] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPStart.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_60D6097707281E79.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Plugin Control) - http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/QuickTime/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.sparnord.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} - http://download.divx.com/player/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: TOSHIBA Bluetooth Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe

--
End of file - 6867 bytes
Avatar billede jensen5 Nybegynder
26. februar 2010 - 00:27 #11
Hej Larry...

Jeg oplever stadig problemer med de ovenstående meddelser "popper up" oftest hvis jeg kører en CCleaner eller bare sletter browser data via explorer... hvad er det for en slags "virus" og hvad kan der evt. gøres. håber du kan hjælpe.
26. februar 2010 - 06:22 #12
Jamen dog... denne har jeg vist overset...

-- Hent Combofix fra et af disse links, og gem den på dit skrivebord:

http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

NB: Du må ikke døbe den Combofix.exe, men eksempelvis BANAN.exe

-- Kør så combofix.exe (BANAN.exe), som du hentede tidligere, og følg anvisningerne.

Du bør ikke klikke på vinduet imens værktøjet kører, idet det kan få din computer til at fryse.
Når combofix er færdig, og efter det har genstartet, skulle der gerne åbnes en logfil: combofix.txt
Indholdet af denne fil må du gerne lægge herind.
Avatar billede jensen5 Nybegynder
27. februar 2010 - 00:11 #13
Har kørt en "BananaFIX" og her er følgende LOG. Skal måske lige nævne at jeg ikke fik kopieret eller gemt den første log. Så kørte en gang mere, ved ikke om det betyder noget.

ComboFix 10-02-26.01 - Rasmus Jensen 26-02-2010  23:50:51.2.2 - x86
Microsoft® Windows Vista™ Home Premium  6.0.6002.2.1252.45.1030.18.2046.1133 [GMT 1:00]
Kører fra: c:\users\Rasmus Jensen\Desktop\BananaFix.exe
AV: BullGuard Antivirus *On-access scanning disabled* (Outdated) {7A9BB333-8EDF-4FDC-A2A5-1A30FA021913}
SP: Windows Defender *enabled* (Updated) {D68DDC3A-831F-4FAE-9E44-DA132C1ACF46}
.

(((((((((((((((((((((((((((((  Filer skabt fra 2010-01-26 til 2010-02-26  )))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

2010-02-26 22:59 . 2010-02-26 22:59    --------    d-----w-    c:\users\Public\AppData\Local\temp
2010-02-26 22:59 . 2010-02-26 22:59    --------    d-----w-    c:\users\Default\AppData\Local\temp
2010-02-26 22:20 . 2010-02-26 22:41    --------    d-----w-    C:\BananaFix
2010-02-23 23:06 . 2010-02-23 23:27    --------    d-----w-    c:\program files\Everest Poker
2010-02-23 22:58 . 2010-01-23 09:26    2048    ----a-w-    c:\windows\system32\tzres.dll
2010-02-23 22:56 . 2010-01-25 12:00    471552    ----a-w-    c:\windows\system32\secproc_isv.dll
2010-02-23 22:56 . 2010-01-25 12:00    471552    ----a-w-    c:\windows\system32\secproc.dll
2010-02-23 22:56 . 2010-01-25 08:21    526336    ----a-w-    c:\windows\system32\RMActivate_isv.exe
2010-02-23 22:56 . 2010-01-25 08:21    346624    ----a-w-    c:\windows\system32\RMActivate_ssp_isv.exe
2010-02-23 22:56 . 2010-01-25 08:21    347136    ----a-w-    c:\windows\system32\RMActivate_ssp.exe
2010-02-23 22:56 . 2010-01-25 08:21    518144    ----a-w-    c:\windows\system32\RMActivate.exe
2010-02-23 22:56 . 2010-01-25 12:00    152576    ----a-w-    c:\windows\system32\secproc_ssp_isv.dll
2010-02-23 22:56 . 2010-01-25 12:00    152064    ----a-w-    c:\windows\system32\secproc_ssp.dll
2010-02-23 22:56 . 2010-01-25 11:58    332288    ----a-w-    c:\windows\system32\msdrm.dll
2010-02-23 22:56 . 2010-01-06 15:39    1696256    ----a-w-    c:\windows\system32\gameux.dll
2010-02-23 22:56 . 2010-01-06 15:38    28672    ----a-w-    c:\windows\system32\Apphlpdm.dll
2010-02-23 22:56 . 2010-01-06 13:30    4240384    ----a-w-    c:\windows\system32\GameUXLegacyGDFs.dll
2010-02-09 23:08 . 2009-12-11 11:43    302080    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\srv.sys
2010-02-09 23:08 . 2009-12-11 11:43    98816    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\srvnet.sys
2010-02-09 23:08 . 2009-12-08 20:01    3600456    ----a-w-    c:\windows\system32\ntkrnlpa.exe
2010-02-09 23:08 . 2009-12-08 20:01    3548216    ----a-w-    c:\windows\system32\ntoskrnl.exe
2010-02-09 23:08 . 2009-12-08 20:01    904776    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\tcpip.sys
2010-02-09 23:08 . 2009-12-08 17:26    30720    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\tcpipreg.sys
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 18:29    1314816    ----a-w-    c:\windows\system32\quartz.dll
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 18:30    12288    ----a-w-    c:\windows\system32\tsbyuv.dll
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 18:28    22528    ----a-w-    c:\windows\system32\msyuv.dll
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 18:28    31744    ----a-w-    c:\windows\system32\msvidc32.dll
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 18:28    13312    ----a-w-    c:\windows\system32\msrle32.dll
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 18:28    50176    ----a-w-    c:\windows\system32\iyuv_32.dll
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 18:28    82944    ----a-w-    c:\windows\system32\mciavi32.dll
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 18:28    123904    ----a-w-    c:\windows\system32\msvfw32.dll
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 18:27    91136    ----a-w-    c:\windows\system32\avifil32.dll
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 15:56    105984    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\mrxsmb.sys
2010-02-09 23:07 . 2009-12-04 15:56    212992    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\mrxsmb10.sys
2010-02-01 21:16 . 2010-02-01 21:16    509552    ----a-w-    c:\programdata\Google\Google Toolbar\Update\gtb8EB9.tmp.exe

.
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Find3M Rapport  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2010-02-26 22:47 . 2007-12-16 05:28    --------    d-----w-    c:\programdata\BullGuard
2010-02-26 22:43 . 2007-10-18 15:09    12    ----a-w-    c:\windows\bthservsdp.dat
2010-02-24 22:30 . 2008-01-30 12:08    84856    ----a-w-    c:\users\Rasmus Jensen\AppData\Local\GDIPFONTCACHEV1.DAT
2010-02-24 08:16 . 2009-10-02 23:13    181632    ------w-    c:\windows\system32\MpSigStub.exe
2010-02-10 23:55 . 2006-11-02 11:18    --------    d-----w-    c:\program files\Windows Mail
2010-02-02 00:46 . 2007-12-16 08:28    --------    d-----w-    c:\program files\Google
2010-01-20 23:08 . 2009-11-08 12:04    --------    d-----w-    c:\program files\Microsoft Silverlight
2010-01-19 21:43 . 2008-02-02 22:59    368    ----a-w-    c:\users\Rasmus Jensen\AppData\Roaming\wklnhst.dat
2009-12-23 18:47 . 2009-12-23 18:47    396552    ----a-w-    c:\programdata\Microsoft\eHome\Packages\MCESpotlight\MCESpotlight\SpotlightResources.dll
2009-12-07 21:15 . 2009-12-07 21:15    484976    ----a-w-    c:\programdata\Google\Google Toolbar\Update\gtb9425.tmp.exe
2009-12-04 19:48 . 2006-11-21 04:49    77202    ----a-w-    c:\windows\system32\perfc006.dat
2009-12-04 19:48 . 2006-11-21 04:49    463344    ----a-w-    c:\windows\system32\perfh006.dat
2007-09-12 00:29 . 2007-09-11 07:57    8192    --sha-w-    c:\windows\Users\Default\NTUSER.DAT
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((  Start steder i reg.basen  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
*Bemærk* tomme linier & lovlige standard linier vises ikke
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Sidebar"="c:\program files\Windows Sidebar\sidebar.exe" [2009-04-11 1233920]
"BullGuard"="c:\program files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuard.exe" [2008-04-11 308552]
"swg"="c:\program files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe" [2009-02-11 39408]
"ehTray.exe"="c:\windows\ehome\ehTray.exe" [2008-01-19 125952]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Windows Defender"="c:\program files\Windows Defender\MSASCui.exe" [2008-01-19 1008184]
"IAAnotif"="c:\program files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaanotif.exe" [2007-07-12 178712]
"SynTPEnh"="c:\program files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe" [2007-10-09 1025320]
"RtHDVCpl"="RtHDVCpl.exe" [2007-12-05 4710400]
"Skytel"="Skytel.exe" [2007-11-20 1826816]
"UCam_Menu"="c:\program files\HomeCinema\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" [2007-09-13 222504]
"BullGuard"="c:\program files\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" [2008-04-11 308552]
"toolbar_eula_launcher"="c:\program files\GoogleEULA\EULALauncher.exe" [2007-02-09 16896]
"NvSvc"="c:\windows\system32\nvsvc.dll" [2007-10-23 86016]
"NvCplDaemon"="c:\windows\system32\NvCpl.dll" [2007-10-23 8501792]
"NvMediaCenter"="c:\windows\system32\NvMcTray.dll" [2007-10-23 81920]
"SynTPStart"="c:\program files\Synaptics\SynTP\SynTPStart.exe" [2007-10-09 102400]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\policies\system]
"EnableUIADesktopToggle"= 0 (0x0)

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\WinDefend]
@="Service"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Svc]
"VistaSp2"=hex(b):7a,34,2f,d5,97,61,ca,01

R2 BdFileSpy;BullGuard File Monitor Driver;c:\windows\System32\drivers\BdFileSpy.sys [01-02-2008 20:31 50896]
R2 BsFileScan;BullGuard File Scan Service;c:\windows\System32\svchost.exe -k BullGuard [07-07-2008 08:07 21504]
R2 BsMailProxy;BullGuard Email Monitoring Service;c:\windows\System32\svchost.exe -k BullGuard [07-07-2008 08:07 21504]
R2 IAANTMON;Intel(R) Matrix Storage Event Monitor;c:\program files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAANTmon.exe [18-10-2007 17:19 354840]
R3 DCamUSBGene;GenesysLogic USB2.0 PC Camera;c:\windows\System32\drivers\USBGENE.sys [18-10-2007 17:04 131584]
R3 netr28;Ralink 802.11n Wireless Driver for Windows Vista;c:\windows\System32\drivers\netr28.sys [13-12-2007 15:39 327168]
R3 Reconn;BullGuard Email Monitor;c:\program files\BullGuard Software\BullGuard\Reconn.sys [28-06-2007 09:44 16984]
S2 gupdate;Tjenesten Google Update (gupdate);c:\program files\Google\Update\GoogleUpdate.exe [02-02-2010 01:46 135664]
S3 PhilCap;NXP service;c:\windows\System32\drivers\PhilCap.sys [13-12-2007 14:35 908896]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\svchost]
bthsvcs    REG_MULTI_SZ      BthServ
BullGuard    REG_MULTI_SZ      BgMainSvc BsFileScan BsMailProxy
LocalServiceAndNoImpersonation    REG_MULTI_SZ      FontCache
.
Indhold af mappen 'Planlagte Opgaver'

2010-02-26 c:\windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
- c:\program files\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2010-02-02 00:46]

2010-02-26 c:\windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
- c:\program files\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2010-02-02 00:46]
.
------- Yderligere scanning -------
.
uStart Page = hxxp://www.euroinvestor.dk/
uSearchURL,(Default) = hxxp://www.google.com/keyword/%s
IE: E&ksporter til Microsoft Excel - c:\progra~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
IE: Google Sidewiki ... - c:\program files\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_96D6FF0C6D236BF8.dll/cmsidewiki.html
Trusted Zone: tdc.dk\udstedelse.certifikat
DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} - hxxps://www.sparnord.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} - hxxps://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
.

**************************************************************************

catchme 0.3.1398 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2010-02-26 23:59
Windows 6.0.6002 Service Pack 2 NTFS

scanner skjulte processer ...

scanner skjulte autostarter ...

scanner skjulte filer ...

scanning gennemført med succes
skjulte filer: 0

**************************************************************************
.
--------------------- LÅSTE REGISTRERINGS NØGLER ---------------------

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E96D-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\0000\AllUserSettings]
@Denied: (A) (Users)
@Denied: (A) (Everyone)
@Allowed: (B 1 2 3 4 5) (S-1-5-20)
"BlindDial"=dword:00000000
"MSCurrentCountry"=dword:000000b5
.
--------------------- DLLs startet under kørende Processer ---------------------

- - - - - - - > 'Explorer.exe'(2460)
c:\program files\BullGuard Software\BullGuard\antispam\PluginHook.dll
c:\program files\BullGuard Software\BullGuard\res\dk\PluginHookRes.dll
.
Gennemført tid: 2010-02-27  00:02:35
ComboFix-quarantined-files.txt  2010-02-26 23:02
ComboFix2.txt  2010-02-26 22:40

Pre-Kørsel: 164.570.464.256 byte ledig
Post-Kørsel: 164.538.011.648 byte ledig

- - End Of File - - C184265C3DD33D0F048180572334705A
Avatar billede jensen5 Nybegynder
19. juli 2014 - 21:17 #14
Lukker gl. spørgsmål