Avatar billede j_krog Praktikant
09. januar 2010 - 15:31 Der er 1 kommentar

HAR M2TS FILER WMMAKER KAN IKKE VISE DEM

Efter at have indlæst programmet k-lite kan WMplayer og WMClassic godt vise filmene. men WMM nægter stadig.

Det jeg ønsker er at rediger mine film og efterfølgende at brænde dem på en dvd for visning på tv.

Hvor finder jeg et program, helst på dansk, som kan håndtere denne opgave uden at det koster en bondegård.

Og hvordan kan jeg se/sikre mig at, et program kan håndterer opgaven.
Avatar billede j_krog Praktikant
11. januar 2010 - 18:17 #1
For et brugbart svar er der en bonus på ekstra 100 point. Jeg skal snart på ferie snart, og skal bruge den plads i kameraet hvor mine film ligger.

Yderligere oplysninger som måske kan hjælpe jer mig.
Filtypen er m2ts en contaner for filtypen mpeg2 og mpeg4 og måske andre. Mine m2ts filer er mpeg4, ifølge Canon.

1)M2ts filerne (11 stk.på ialt 16 GB)skal konverteres til mpeg 2.
2)Mpeg2 filerne skal redigeres.
3)Alle filerne skal brændes på en dvd+r.