Avatar billede smiddy000 Nybegynder
18. januar 2010 - 00:09 Der er 5 kommentarer

Problem med harddisk/recovery.

Jeg har lige købt en ny Pc med windows 7 Home Premium 64 bit,  harddisken var i 2 partioner ( den er på 1TB) derefter delte jeg  nr2 hardisk en gang til-der opstå der problemer de 2 nye partioner fik en grøn farve/nyt navn nu de hedder datafil-disk ogå den partion på C:/hvor der er boot/side/dumpfiler hvordan kan det lade sig gøre.Måske var boot/side/dumpfiler instaleret på D:/ ? Jeg kan ser windows/ programer m.m på D:/ måske kan man bare flytte alt over på C:/-Opstart i windows er OK-men jeg kan ikke lave RECOVERY DVD'ER.Hvad har jeg gjort forkert.Please help me! UNSKYLD DET LANGE INLÆG.I er rigtig gode er på EXPERTEN-På forhånd tak
+
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. januar 2010 - 08:04 #1
Du har lige umiddelbart ødelagt din Recovery partion. Din Recovery partion ligger normalt på den partion du har delt i 2. Jeg har ikke lige umiddelbart noget råd til en restore.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2010 - 08:25 #2
Avatar billede smiddy000 Nybegynder
18. januar 2010 - 13:09 #3
Tak for dit svar,jeg må se om der andre der kan hjælpe.
Avatar billede off-line Nybegynder
18. januar 2010 - 14:39 #4
"Tak for dit svar,jeg må se om der andre der kan hjælpe."

Hvordan skal det dog forstås???
Avatar billede drenriza Nybegynder
18. januar 2010 - 15:45 #5
Tak dog lige en slapper off-line.