Avatar billede k-stein Nybegynder
20. januar 2010 - 16:07 Der er 12 kommentarer

ny gamer bærbar

Hej

Jeg går og tænker på at købe en bærbar. Den skal primært bruges til spil, men også til andet. jeg har fundet en på mm-vision.dk, jeg ville lige høre om den er god nok.

her er et link: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99625&gruppe=PCnotevision

har i evt. andre forslag?

på forhånd tak
Avatar billede puno Nybegynder
20. januar 2010 - 16:26 #1
ja det er en god gamerbærbar du får ikke noget der er meget bedere i danmark så kan ikke rigtigt finde nogle alternativer.
Avatar billede Ethereal-One Nybegynder
20. januar 2010 - 17:36 #2
Ja. Denne er rigtig god.
Avatar billede k-stein Nybegynder
20. januar 2010 - 19:31 #3
ok tak. Men er grafikfortet også fint? Kunne nemlig godt tænke mig nvidia.
Avatar billede puno Nybegynder
20. januar 2010 - 21:17 #4
ja det er også et meget godt grafikkort

du kan ikke finde en med nvidea gpu til samme pris hvis den skal være lige så god men ellers:
http://abook.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=81&Itemid=46
Avatar billede puno Nybegynder
20. januar 2010 - 21:59 #5
Avatar billede puno Nybegynder
24. januar 2010 - 19:09 #7
det er den fra mm-vision.
Avatar billede Martin_95 Nybegynder
25. januar 2010 - 21:18 #8
Okay tak Puno:D Jeg køber den nemlig til min konfi.:P
Avatar billede freddii Nybegynder
23. april 2010 - 19:33 #9
Pc'en fra mm-Vison
Er det ikke nødvendigt at lave nogle opgraderinger på den, eller er den bare super som den er? - Udover at man selvfølgelig må investere i styresystem hvis ikke man har et liggende.
Avatar billede Topper244 Nybegynder
28. juni 2010 - 15:51 #10
Hej. Undskyld jeg bryder ind men hvad er bedst?

ASUS X77JQ 17.3" WXGA HD+ LED
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=574462

Eller MM-Vision, som i har snakket om ??
Avatar billede Chris_the_man Nybegynder
03. januar 2011 - 19:43 #11
Avatar billede Chris_the_man Nybegynder
13. januar 2011 - 18:36 #12
På forhånd tak