Avatar billede shako Novice
24. januar 2010 - 10:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mus virker (næsten) ikke?

Min mus (Logitech MX Revolution (som jeg er meget glad for)) er stoppet med at virke... dvs næsten, den kan stadig scrolle, højre og venstre klikke + jeg kan benytte alle ekstra knapperne. Det eneste jeg ikke kan er at bevæge min cursor, hvilket må siges at være et ret stort problem.

Jeg havde en før hvor USB'en gik i stykker, og købte så en ny. Det er ikke muligt at tilslutte den gamle mus med den "nye USB".

Så findes der en løsning (jeg gør mig ingen forventninger)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2010 - 11:05 #1
Prøv at kontrollere det optiske øje, at det ikke er fyldt med snavs.
Avatar billede lollaenderen Nybegynder
24. januar 2010 - 11:27 #2
"Nye USB", her en løsning til Vista.
Hele linjen skal kopieres til adressefeltet:
http://www.logitech.com/index.cfm/428/130&cl=dk,da?softwareid=4338&osid=13
Avatar billede shako Novice
24. januar 2010 - 11:37 #3
@220661 : Har prøvet det, virkede ikke :/
@lollanderen: Kan først prøve om en times tid, men det ser spændende ud. Håber det virker.
Avatar billede shako Novice
24. januar 2010 - 18:12 #4
Det virkede desværre ikke lollanderen :/
Avatar billede nickwan Nybegynder
25. januar 2010 - 09:13 #5
den virker jo både trådløst og med ledning ikke? jeg fik en i fødselsdags gave her den 23 har dog ingen problemer, men hvis du bruger den trådløst kunne du jo prøve at tilslutte den så den kører med kabel? og ellers kunne du jo prøve at skifte til et andet usb stik på pc'en?
Avatar billede shako Novice
25. januar 2010 - 17:00 #6
Der kan ikke sluttes USB til, nej. Har prøvede at skifte USB'en til andre slots, virker ikke.
Avatar billede nickwan Nybegynder
25. januar 2010 - 20:42 #7
sorry forvekslede den med en anden mus, den jeg har minder nemlig meget om din og den kan både trådløst og med ledning. hvad hvis du går ind under enhedshåndtering og fjerner musen og sætter den til igen/ installere den?
Avatar billede shako Novice
29. januar 2010 - 08:08 #8
Fandt aldrig ud af hvad der var galt, men jeg åbnede musen (der er 4 skjulte skruer) og flyttede lidt på nogle ledninger som sad løst, og så virkede den igen.
Avatar billede nickwan Nybegynder
29. januar 2010 - 08:50 #9
det var godt :)