Avatar billede Pkallesoe Nybegynder
27. januar 2010 - 01:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indlæs tekst fra billede/sikkerhed?

Hej !

Jeg har set flere steder hvor man fx skal oprette sig som bruger - at man skal indtaste en tekst fra et billede.

Hvordan virker det mere præcist hvis jeg vil lave det til min egen hjemmeside?
Avatar billede circadian Nybegynder
27. januar 2010 - 01:19 #1
Avatar billede Pkallesoe Nybegynder
27. januar 2010 - 01:35 #2
Super, bruger php så det er jeg kun glad for, og mange tak! Jeg kigger nærmere på det i morgen.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. januar 2010 - 01:38 #3
CAPTCHA kan bruges i alle teknologier ikke kun PHP.

Og det er ikke egentlig sikkerhed men kun beskyttelse mod at programmer poster til blogs/fora eller opretter bruger konti.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2010 - 08:52 #4
reCAPTCHA er et rigtig godt system til CAPTCHA'er, som er let at implementere. Det fungerer til alle (web-)programmeringssprog, men bruger man ikke PHP, skal man selv til at hacke noget sammen.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2010 - 02:48 #5
Tid at få afsluttet her?
Avatar billede Pkallesoe Nybegynder
06. januar 2011 - 21:45 #6
selvfølgelig, bare mig der kom fra det pga sejlning i sin tid, beklager meget.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2011 - 23:38 #7
Hvis reCAPTCHA var nyttigt :)