Avatar billede janvind Praktikant
30. januar 2010 - 19:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ur, dato og logo på Sony Ericsson w995

Jeg ved at det er muligt at fjerne ur, dato og logo på desktop-skærmen på Sony Ericsson telefoner ved hjælp af diverse programmer.
Desværre har det ikke lykkedes mig at downloade disse programmer - er der nogen der kan hjælpe? Eventuelt har en anden løsning?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2010 - 20:10 #1
Flere producenter at telefoner kan man skjule disse ting inde i menuerne for ur og dato . Kan du ikke det med din telefon?
Avatar billede kuluk112 Nybegynder
30. januar 2010 - 20:33 #2
Du skal bruge et program der hedder A2 uploader.
MEN pas på, da du rodder inde i telefonen så læs lige nogle guides før du forsøger dig frem. For din mobil kan blive ødelagt inden i og så kan du ikke få det dækket.

Jeg har dog lavet mange fede ting med programmet, uden nogen skade er sket. Men læs lige lidt på lektien xD
Avatar billede janvind Praktikant
31. januar 2010 - 10:07 #3
=> kulku112: Det er lige præcis A2uploader jeg har forsøgt at downloade - men desværre forgæves. Har ud et link eller kan du maile en zip-fil på jv@hns-as.dk?
Jeg er bevist om risikoen ved at pille i telefonenes grundlæggende filer.