Avatar billede kasper76 Nybegynder
01. februar 2010 - 08:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hijack this log

Hej

Min pc er begyndt at opføre sig mærkeligt. Den er laang tid om at starte op og når jeg vil slette tilfældige filer eller mapper er den ofte 2 min. om at reagere.

Jeg har kørt virusscan (avast) og malwarebytes samt ccleaner.

Håber du kan hjælpe mig?

herunder er hijack this loggen:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 08:57:15, on 01-02-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18882)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Program Files\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Program Files\Launch Manager\WButton.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashDisp.exe
C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACDaemon.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD9\PDVD9Serv.exe
C:\Program Files\CyberLink\Shared files\brs.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\PcSync2.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtMng.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\tclock.exe
C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ArcCon.ac
C:\Program Files\Launch Manager\WLBTTray.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\OUTLOOK.EXE
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosA2dp.exe
C:\Program Files\Common Files\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtHid.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtHsp.exe
C:\IDrive\IDriveETray.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosAVRC.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\tosOBEX.exe
C:\Program Files\Common Files\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtProc.exe
C:\IDrive\IDriveEBackground.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclToBTSrv.exe
C:\Windows\System32\mobsync.exe
C:\Windows\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Users\Kasper\Desktop\HiJackThis.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: HP Print Clips - {053F9267-DC04-4294-A72C-58F732D338C0} - C:\Program Files\HP\Smart Web Printing\hpswp_framework.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] "C:\Program Files\Launch Manager\LaunchAp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyApp] "C:\Program Files\Launch Manager\HotkeyApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Program Files\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ArcSoft Connection Service] C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACDaemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl9] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD9\PDVD9Serv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PDVD9LanguageShortcut] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD9\Language\Language.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BDRegion] C:\Program Files\Cyberlink\Shared Files\brs.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePDRShortCut] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDirector\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files\CyberLink\PowerDirector" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerDirector\8.0"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] C:\Program Files\Launch Manager\CtrlVol.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IDriveE Startup] "C:\IDrive\IDrvieEStartup.exe" Hide
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] "C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe" -onlytray
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\PcSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: IDrive Tray.lnk = C:\IDrive\IDriveEReg2ini.exe
O4 - Startup: tclock - Genvej.lnk = C:\Program Files\tclock.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth Manager.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: Append the content of the link to existing PDF file - res://C:\Program Files\Nuance\PDF Professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIEAppend.HTML
O8 - Extra context menu item: Append the content of the selected links to existing PDF file - res://C:\Program Files\Nuance\PDF Professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIEAppendSelLinks.HTML
O8 - Extra context menu item: Append to existing PDF file - res://C:\Program Files\Nuance\PDF Professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIEAppend.HTML
O8 - Extra context menu item: Create PDF file - res://C:\Program Files\Nuance\PDF Professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIECapture.HTML
O8 - Extra context menu item: Create PDF file from the content of the link - res://C:\Program Files\Nuance\PDF Professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIECapture.HTML
O8 - Extra context menu item: Create PDF files from the selected links - res://C:\Program Files\Nuance\PDF Professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIECaptureSelLinks.HTML
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: HP Clipbook - {58ECB495-38F0-49cb-A538-10282ABF65E7} - C:\Program Files\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: HP Smart Select - {700259D7-1666-479a-93B1-3250410481E8} - C:\Program Files\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: *.danskebank.dk
O16 - DPF: {09987A35-84AC-4FB6-9144-4416BA5462BE} (DemoShield DemoX Class) - http://www.winner-team.dk/images/kampdemox/demox.cab
O16 - DPF: {2EDF75C0-5ABD-49f9-BAB6-220476A32034} (System Requirements Lab) - http://intel-drv-cdn.systemrequirementslab.com/multi/bin/sysreqlab_srlx.cab
O16 - DPF: {4C833081-D026-4FF8-968F-7EAB660D2FBA} - http://download.livetv.ru/livetv.ru/cab/tvants.cab.rar
O16 - DPF: {73ECB3AA-4717-450C-A2AB-D00DAD9EE203} (GMNRev Class) - http://h20270.www2.hp.com/ediags/gmn2/install/HPProductDetection2.cab
O16 - DPF: {7BABCBE7-ECFF-4EA0-A344-1DC32458A6ED} (NTR Plugin 1.2.4) - https://www.ntrconnect.com/main/mod/setup/ntrplugin124v_28.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O16 - DPF: {E77F23EB-E7AB-4502-8F37-247DBAF1A147} (Windows Live Hotmail Photo Upload Tool) - http://gfx1.hotmail.com/mail/w4/pr01/photouploadcontrol/VistaMSNPUpldda-dk.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O23 - Service: ArcSoft Connect Daemon (ACDaemon) - ArcSoft Inc. - C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: IDriveE Service - Pro Softnet Corporation - C:\IDrive\IDriveE Service.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: IDrive WebManager (IDriveWebM) -  Pro-Softnet - C:\IDrive\IDriveWebM.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: TOSHIBA Bluetooth Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe
O23 - Service: WisLMSvc - TODO: <Company name> - C:\Program Files\Launch Manager\WisLMSvc.exe

--
End of file - 11777 bytes
Avatar billede f-arn Guru
01. februar 2010 - 11:15 #1
Hent "Malwarebytes' Anti-Malware" her: http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Installer og start programmet, klik på fanen opdater, klik Tjek for opdatering, lav "Hurtig skan" under fanebladet "skanner"
Bagefter klik på "vis resultater", tryk på "Fjern det valgte" og send loggen herind sammen med en log fra DDS som du finder her: http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/dds.scr

eller her: http://www.forospyware.com/sUBs/dds

Den laver to logs,(DDS.txt og Attach.txt) gem dem på skrivebordet og kopier indholdet af DDS.txt  herind.

OBS - DDS skal gemmes på computeren og ikke køres fra nettet

Mht.: Vista og Windows 7 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

NB Når du opdaterer Malwarebytes, så klik på Tjek for opdatering til den skriver at der ikke er flere opdateringer.
Avatar billede kasper76 Nybegynder
01. februar 2010 - 14:03 #2
Kørte den i går - den fandt ikke noget. Hijack this loggen ser måske fin ud?

Malwarebytes' Anti-Malware 1.44
Database version: 3669
Windows 6.0.6002 Service Pack 2
Internet Explorer 8.0.6001.18882

mbam-log-2010-01-31 (20-28-58).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 322024
Tid tilbagelagt: 1 hour(s), 22 minute(s), 28 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)
Avatar billede kasper76 Nybegynder
01. februar 2010 - 14:09 #3
dds loggen:

DDS (Ver_09-12-01.01) - NTFSx86
Run by Kasper at 14:03:55,30 on 01-02-2010
Internet Explorer: 8.0.6001.18882
Microsoft® Windows Vista™ Business  6.0.6002.2.1252.45.1030.18.3061.1547 [GMT 1:00]

SP: Windows Defender *enabled* (Updated) {D68DDC3A-831F-4FAE-9E44-DA132C1ACF46}

============== Running Processes ===============

C:\Windows\system32\wininit.exe
C:\Windows\system32\lsm.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe -k DcomLaunch
C:\Windows\system32\svchost.exe -k rpcss
C:\Windows\System32\svchost.exe -k secsvcs
C:\Windows\System32\svchost.exe -k LocalServiceNetworkRestricted
C:\Windows\System32\svchost.exe -k LocalSystemNetworkRestricted
C:\Windows\system32\svchost.exe -k netsvcs
C:\Windows\system32\svchost.exe -k GPSvcGroup
C:\Windows\system32\SLsvc.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe -k LocalService
C:\Windows\system32\svchost.exe -k NetworkService
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Windows\System32\spoolsv.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe -k LocalServiceNoNetwork
C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
C:\Program Files\Microsoft Small Business\Business Contact Manager\BcmSqlStartupSvc.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe -k bthsvcs
C:\Windows\system32\svchost.exe -k hpdevmgmt
C:\IDrive\IDriveE Service.exe
C:\IDrive\IDriveWebM.exe
c:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL.2\MSSQL\Binn\sqlservr.exe
C:\Windows\System32\svchost.exe -k HPZ12
C:\Windows\system32\svchost.exe -k NetworkServiceNetworkRestricted
C:\Program Files\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
c:\Program Files\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlbrowser.exe
c:\Program Files\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlwriter.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe -k imgsvc
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe
C:\Windows\System32\svchost.exe -k WerSvcGroup
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Program Files\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Program Files\Launch Manager\WButton.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashDisp.exe
C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACDaemon.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD9\PDVD9Serv.exe
C:\Program Files\Launch Manager\WisLMSvc.exe
C:\Windows\system32\SearchIndexer.exe
C:\Program Files\CyberLink\Shared files\brs.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\PcSync2.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtMng.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\tclock.exe
C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ArcCon.ac
C:\Program Files\Launch Manager\WLBTTray.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnetwk.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\OUTLOOK.EXE
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosA2dp.exe
C:\Program Files\Common Files\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtHid.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtHsp.exe
C:\IDrive\IDriveETray.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosAVRC.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\tosOBEX.exe
C:\Program Files\Common Files\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclUSBSrv.exe
C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtProc.exe
C:\IDrive\IDriveEBackground.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclRSSrv.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclToBTSrv.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\system32\WUDFHost.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\Windows\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Users\Kasper\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\S3YC7FKW\dds[1].scr
C:\Windows\system32\conime.exe
C:\Windows\system32\wbem\wmiprvse.exe

============== Pseudo HJT Report ===============

uStart Page = hxxp://www.google.dk/
uInternet Settings,ProxyOverride = *.local
BHO: HP Print Clips: {053f9267-dc04-4294-a72c-58f732d338c0} - c:\program files\hp\smart web printing\hpswp_framework.dll
BHO: Adobe PDF Link Helper: {18df081c-e8ad-4283-a596-fa578c2ebdc3} - c:\program files\common files\adobe\acrobat\activex\AcroIEHelperShim.dll
BHO: Groove GFS Browser Helper: {72853161-30c5-4d22-b7f9-0bbc1d38a37e} - c:\program files\microsoft office\office12\GrooveShellExtensions.dll
BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper: {dbc80044-a445-435b-bc74-9c25c1c588a9} - c:\program files\java\jre6\bin\jp2ssv.dll
TB: {A057A204-BACC-4D26-8287-79A187E26987} - No File
TB: {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No File
TB: {4F11ACBB-393F-4C86-A214-FF3D0D155CC3} - No File
uRun: [IDriveE Startup] "c:\idrive\IDrvieEStartup.exe" Hide
uRun: [WMPNSCFG] c:\program files\windows media player\WMPNSCFG.exe
uRun: [PC Suite Tray] "c:\program files\nokia\nokia pc suite 7\PCSuite.exe" -onlytray
uRun: [Nokia.PCSync] "c:\program files\nokia\nokia pc suite 7\PcSync2.exe" /NoDialog
mRun: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
mRun: [LaunchAp] "c:\program files\launch manager\LaunchAp.exe"
mRun: [HotkeyApp] "c:\program files\launch manager\HotkeyApp.exe"
mRun: [Wbutton] "c:\program files\launch manager\Wbutton.exe"
mRun: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
mRun: [avast!] c:\progra~1\alwils~1\avast4\ashDisp.exe
mRun: [ArcSoft Connection Service] c:\program files\common files\arcsoft\connection service\bin\ACDaemon.exe
mRun: [GrooveMonitor] "c:\program files\microsoft office\office12\GrooveMonitor.exe"
mRun: [ISUSScheduler] "c:\program files\common files\installshield\updateservice\issch.exe" -start
mRun: [SunJavaUpdateSched] "c:\program files\java\jre6\bin\jusched.exe"
mRun: [IgfxTray] c:\windows\system32\igfxtray.exe
mRun: [HotKeysCmds] c:\windows\system32\hkcmd.exe
mRun: [Persistence] c:\windows\system32\igfxpers.exe
mRun: [RtHDVCpl] c:\program files\realtek\audio\hda\RtHDVCpl.exe -s
mRun: [CtrlVol] c:\program files\launch manager\CtrlVol.exe
StartupFolder: c:\users\kasper\appdata\roaming\micros~1\windows\startm~1\programs\startup\idrive~1.lnk - c:\idrive\IDriveEReg2ini.exe
StartupFolder: c:\users\kasper\appdata\roaming\micros~1\windows\startm~1\programs\startup\tclock~1.lnk - c:\program files\tclock.exe
StartupFolder: c:\progra~2\micros~1\windows\startm~1\programs\startup\blueto~1.lnk - c:\program files\toshiba\bluetooth toshiba stack\TosBtMng.exe
StartupFolder: c:\progra~2\micros~1\windows\startm~1\programs\startup\logite~1.lnk - c:\program files\logitech\setpoint\SetPoint.exe
mPolicies-explorer: BindDirectlyToPropertySetStorage = 0 (0x0)
mPolicies-system: EnableLUA = 0 (0x0)
mPolicies-system: EnableUIADesktopToggle = 0 (0x0)
IE: Append the content of the link to existing PDF file - c:\program files\nuance\pdf professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIEAppend.HTML
IE: Append the content of the selected links to existing PDF file - c:\program files\nuance\pdf professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIEAppendSelLinks.HTML
IE: Append to existing PDF file - c:\program files\nuance\pdf professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIEAppend.HTML
IE: Create PDF file - c:\program files\nuance\pdf professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIECapture.HTML
IE: Create PDF file from the content of the link - c:\program files\nuance\pdf professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIECapture.HTML
IE: Create PDF files from the selected links - c:\program files\nuance\pdf professional 5\bin\ZeonIEFavClient.dll/ZeonIECaptureSelLinks.HTML
IE: E&ksporter til Microsoft Excel - c:\progra~1\micros~1\office12\EXCEL.EXE/3000
IE: {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - {48E73304-E1D6-4330-914C-F5F514E3486C} - c:\progra~1\micros~1\office12\ONBttnIE.dll
IE: {58ECB495-38F0-49cb-A538-10282ABF65E7} - {E763472E-A716-4CD9-89BD-DBDA6122F741} - c:\program files\hp\smart web printing\hpswp_extensions.dll
IE: {700259D7-1666-479a-93B1-3250410481E8} - {A93C41D8-01F8-4F8B-B14C-DE20B117E636} - c:\program files\hp\smart web printing\hpswp_extensions.dll
IE: {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - {FF059E31-CC5A-4E2E-BF3B-96E929D65503} - c:\progra~1\micros~1\office12\REFIEBAR.DLL
Trusted Zone: danskebank.dk
DPF: {05CA9FB0-3E3E-4B36-BF41-0E3A5CAA8CD8} - hxxp://download.microsoft.com/download/C/B/F/CBF23A2C-3E55-4664-BC5C-762780D79BA0/OGAControl.cab
DPF: {09987A35-84AC-4FB6-9144-4416BA5462BE} - hxxp://www.winner-team.dk/images/kampdemox/demox.cab
DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} - hxxp://download.microsoft.com/download/C/0/C/C0CBBA88-A6F2-48D9-9B0E-1719D1177202/LegitCheckControl.cab
DPF: {2EDF75C0-5ABD-49f9-BAB6-220476A32034} - hxxp://intel-drv-cdn.systemrequirementslab.com/multi/bin/sysreqlab_srlx.cab
DPF: {4C833081-D026-4FF8-968F-7EAB660D2FBA} - hxxp://download.livetv.ru/livetv.ru/cab/tvants.cab.rar
DPF: {73ECB3AA-4717-450C-A2AB-D00DAD9EE203} - hxxp://h20270.www2.hp.com/ediags/gmn2/install/HPProductDetection2.cab
DPF: {7BABCBE7-ECFF-4EA0-A344-1DC32458A6ED} - hxxps://www.ntrconnect.com/main/mod/setup/ntrplugin124v_28.cab
DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} - hxxp://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_17-windows-i586.cab
DPF: {8FFBE65D-2C9C-4669-84BD-5829DC0B603C} - hxxp://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/polarbear/ultrashim.cab
DPF: {CAFEEFAC-0016-0000-0017-ABCDEFFEDCBA} - hxxp://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_17-windows-i586.cab
DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} - hxxp://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_17-windows-i586.cab
DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} - hxxps://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - hxxp://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
DPF: {E77F23EB-E7AB-4502-8F37-247DBAF1A147} - hxxp://gfx1.hotmail.com/mail/w4/pr01/photouploadcontrol/VistaMSNPUpldda-dk.cab
Handler: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - c:\program files\microsoft office\office12\GrooveSystemServices.dll
Notify: igfxcui - igfxdev.dll

============= SERVICES / DRIVERS ===============

R1 aswSP;avast! Self Protection;c:\windows\system32\drivers\aswSP.sys [2009-6-21 114768]
R2 {B154377D-700F-42cc-9474-23858FBDF4BD};Power Control [2009/10/14 19:07:49];c:\program files\cyberlink\powerdvd9\000.fcl [2009-8-28 87536]
R2 aswFsBlk;aswFsBlk;c:\windows\system32\drivers\aswFsBlk.sys [2009-6-21 20560]
R2 aswMonFlt;aswMonFlt;c:\windows\system32\drivers\aswMonFlt.sys [2009-6-21 53328]
R2 avast! Antivirus;avast! Antivirus;c:\program files\alwil software\avast4\ashServ.exe [2009-6-21 138680]
R2 IDriveE Service;IDriveE Service;c:\idrive\IDriveE Service.exe [2009-6-16 143360]
R2 IDriveWebM;IDrive WebManager;c:\idrive\IDriveWebM.exe [2009-6-16 106496]
R2 MSSQL$MAMUT;SQL Server (MAMUT);c:\program files\microsoft sql server\mssql.2\mssql\binn\sqlservr.exe [2009-5-27 29262680]
R3 avast! Mail Scanner;avast! Mail Scanner;c:\program files\alwil software\avast4\ashMaiSv.exe [2009-6-21 254040]
R3 avast! Web Scanner;avast! Web Scanner;c:\program files\alwil software\avast4\ashWebSv.exe [2009-6-21 352920]
R3 NETw5v32;Intel(R) Wireless WiFi Link 5000 Series Adapter Driver for Windows Vista 32 Bit;c:\windows\system32\drivers\NETw5v32.sys [2010-1-22 4247552]
R3 WisLMSvc;WisLMSvc;c:\program files\launch manager\WisLMSvc.exe [2009-6-15 118784]
S3 BthAvrcp;Bluetooth AVRCP-profil;c:\windows\system32\drivers\BthAvrcp.sys [2008-7-10 15872]
S3 FontCache;Tjenesten Windows-skrifttypecache;c:\windows\system32\svchost.exe -k LocalServiceAndNoImpersonation [2009-6-16 21504]

=============== Created Last 30 ================

2010-01-31 20:17:34    0    d-----w-    c:\programdata\Spybot - Search & Destroy
2010-01-31 20:17:34    0    d-----w-    c:\program files\Spybot - Search & Destroy
2010-01-31 18:04:52    38224    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\mbamswissarmy.sys
2010-01-31 18:04:50    19160    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\mbam.sys
2010-01-31 18:04:50    0    d-----w-    c:\program files\Malwarebytes' Anti-Malware
2010-01-23 05:50:16    0    d-----w-    c:\program files\Realtek
2010-01-23 05:50:15    0    d-----w-    c:\windows\system32\RTCOM
2010-01-23 05:44:08    0    d--h--w-    c:\program files\Temp
2010-01-22 18:49:05    4247552    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\NETw5v32.sys
2010-01-22 18:49:05    0    d-----w-    C:\Disk
2010-01-22 18:38:25    0    d-----w-    c:\program files\SystemRequirementsLab
2010-01-22 18:34:08    0    d-----w-    C:\fsc.tmp
2010-01-13 12:41:49    72704    ----a-w-    c:\windows\system32\fontsub.dll
2010-01-13 12:41:49    156672    ----a-w-    c:\windows\system32\t2embed.dll

==================== Find3M  ====================

2010-02-01 12:55:26    51200    ----a-w-    c:\windows\inf\infpub.dat
2010-02-01 12:55:26    143360    ----a-w-    c:\windows\inf\infstrng.dat
2010-02-01 07:50:28    560784    ----a-w-    c:\windows\system32\perfh006.dat
2010-02-01 07:50:27    114064    ----a-w-    c:\windows\system32\perfc006.dat
2010-01-23 05:50:04    143360    ----a-w-    c:\windows\inf\infstor.dat
2010-01-23 05:44:12    319456    ----a-w-    c:\windows\DIFxAPI.dll
2010-01-19 18:11:06    1640992    ----a-w-    c:\windows\system32\RtkPgExt.dll
2010-01-19 18:11:00    57376    ----a-w-    c:\windows\system32\RtkCoInst.dll
2010-01-19 18:11:00    371232    ----a-w-    c:\windows\system32\RtkApoApi.dll
2010-01-19 18:11:00    2622496    ----a-w-    c:\windows\system32\RtkAPO.dll
2010-01-19 17:37:54    2991328    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\RTKVHDA.sys
2010-01-14 10:12:06    181120    ------w-    c:\windows\system32\MpSigStub.exe
2010-01-05 14:57:16    297376    ----a-w-    c:\windows\system32\FMAPO.dll
2010-01-05 12:39:16    405776    ----a-w-    c:\windows\system32\DTSVoiceClarityDLL.dll
2010-01-05 12:39:08    1131280    ----a-w-    c:\windows\system32\DTSS2SpeakerDLL.dll
2010-01-05 12:39:04    961296    ----a-w-    c:\windows\system32\DTSS2HeadphoneDLL.dll
2010-01-05 12:39:00    290064    ----a-w-    c:\windows\system32\DTSNeoPCDLL.dll
2010-01-05 12:38:56    223504    ----a-w-    c:\windows\system32\DTSLimiterDLL.dll
2010-01-05 12:38:52    103696    ----a-w-    c:\windows\system32\DTSLFXAPO.dll
2010-01-05 12:38:44    103696    ----a-w-    c:\windows\system32\DTSGFXAPO.dll
2010-01-05 12:38:40    235280    ----a-w-    c:\windows\system32\DTSGainCompensatorDLL.dll
2010-01-05 12:38:34    900368    ----a-w-    c:\windows\system32\DTSBoostDLL.dll
2010-01-05 12:38:30    448272    ----a-w-    c:\windows\system32\DTSBassEnhancementDLL.dll
2010-01-02 06:38:20    916480    ----a-w-    c:\windows\system32\wininet.dll
2010-01-02 06:32:33    71680    ----a-w-    c:\windows\system32\iesetup.dll
2010-01-02 06:32:33    109056    ----a-w-    c:\windows\system32\iesysprep.dll
2010-01-02 04:57:00    133632    ----a-w-    c:\windows\system32\ieUnatt.exe
2009-12-19 18:22:01    104512    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\AnyDVD.sys
2009-12-17 22:25:12    26024    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\ElbyCDIO.sys
2009-12-15 17:26:40    76488    ----a-w-    c:\windows\system32\RTEEL32A.dll
2009-12-15 17:26:40    62664    ----a-w-    c:\windows\system32\RTEEG32A.dll
2009-12-15 17:26:40    357576    ----a-w-    c:\windows\system32\RTEEP32A.dll
2009-12-15 17:26:40    168648    ----a-w-    c:\windows\system32\RTEED32A.dll
2009-12-12 12:40:12    0    ---ha-w-    c:\windows\system32\drivers\Msft_User_WpdMtpDr_01_07_00.Wdf
2009-12-11 09:20:38    0    ----a-w-    c:\users\kasper\temp.dat
2009-12-11 08:55:54    293584    ----a-w-    c:\windows\system32\RP3DAA32.dll
2009-12-11 08:55:54    293584    ----a-w-    c:\windows\system32\RP3DHT32.dll
2009-12-04 14:43:54    132368    ----a-w-    c:\windows\system32\MaxxAudioAPO.dll
2009-11-24 08:55:08    345328    ----a-w-    c:\windows\system32\SRSTSXT.dll
2009-11-24 08:55:08    185584    ----a-w-    c:\windows\system32\SRSTSHD.dll
2009-11-24 08:55:08    173296    ----a-w-    c:\windows\system32\SRSHP360.dll
2009-11-24 08:55:08    140528    ----a-w-    c:\windows\system32\SRSWOW.dll
2009-11-18 17:42:48    311568    ----a-w-    c:\windows\system32\MaxxAudioAPO20.dll
2009-11-18 17:42:48    1938704    ----a-w-    c:\windows\system32\MaxxAudioEQ.dll
2009-11-18 17:42:48    1783056    ----a-w-    c:\windows\system32\WavesLib.dll
2009-11-17 17:13:36    96160    ----a-w-    c:\windows\system32\AERTARen.dll
2009-11-17 17:10:14    146336    ----a-w-    c:\windows\system32\AERTACap.dll
2009-11-09 12:31:42    24064    ----a-w-    c:\windows\system32\nshhttp.dll
2009-11-09 12:30:03    30720    ----a-w-    c:\windows\system32\httpapi.dll
2009-11-04 05:15:55    201316    ---ha-w-    c:\windows\system32\mlfcache.dat
2009-10-28 06:36:01    665600    ----a-w-    c:\windows\inf\drvindex.dat
2009-06-20 06:44:50    3072054    ----a-w-    c:\program files\wallpaper.bmp
2009-06-16 17:07:51    675    ----a-w-    c:\program files\tclock.ini
2009-06-16 12:11:14    174    --sha-w-    c:\program files\desktop.ini
2009-06-16 02:16:19    36364    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0406\perfd.dat
2009-06-16 02:16:19    36364    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0406\perfc.dat
2009-06-16 02:16:19    300302    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0406\perfi.dat
2009-06-16 02:16:19    300302    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0406\perfh.dat
2009-06-15 18:16:03    171736    ----a-w-    c:\program files\TC98228E.zip
2006-11-02 09:20:21    287440    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0000\perfi.dat
2006-11-02 09:20:21    287440    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0000\perfh.dat
2006-11-02 09:20:19    30674    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0000\perfd.dat
2006-11-02 09:20:19    30674    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0000\perfc.dat
2004-09-07 15:17:02    37888    ----a-w-    c:\program files\tcsntp.exe
2004-09-07 15:17:00    37888    ----a-w-    c:\program files\tctimer.exe
2004-09-07 15:17:00    33280    ----a-w-    c:\program files\tcplayer.exe
2004-09-07 15:16:58    83968    ----a-w-    c:\program files\tcprop.exe
2004-09-07 15:16:52    44544    ----a-w-    c:\program files\tclock.exe
2004-09-07 15:16:48    48128    ----a-w-    c:\program files\tcdll.tclock
2004-07-27 20:45:00    1927    ----a-w-    c:\program files\readme.html
2004-05-17 21:26:00    83    ----a-w-    c:\program files\TClock Light Home.url
2003-04-09 07:46:08    1192960    ----a-w-    c:\program files\WinVista.exe
2009-10-14 08:38:12    245760    --sha-w-    c:\windows\serviceprofiles\networkservice\appdata\roaming\microsoft\windows\ietldcache\index.dat
2009-08-15 16:14:00    32768    --sha-w-    c:\windows\system32\config\systemprofile\appdata\local\microsoft\windows\history\history.ie5\mshist012009081520090816\index.dat
2009-08-16 04:23:28    32768    --sha-w-    c:\windows\system32\config\systemprofile\appdata\local\microsoft\windows\history\history.ie5\mshist012009081620090817\index.dat

============= FINISH: 14:05:36,04 ===============
Avatar billede f-arn Guru
05. februar 2010 - 16:34 #4
Beklager forsinkelsen.

Find og upload nedenstående hos Jotti eller Virustotal:

c:\windows\system32\DTSGFXAPO.dll
c:\windows\system32\DTSBassEnhancementDLL.dll
c:\windows\system32\wininet.dll

http://virusscan.jotti.org/ - http://www.virustotal.com/en/indexf.html

Kopier resultatet herind
Avatar billede kasper76 Nybegynder
05. februar 2010 - 18:07 #5
helt ok. den fandt ikke noget. Det er okay, min pc er gået i sig selv igen efter nogle scans og brug af CCleaner m.m.

smid et svar og få nogle point som tak for tiden. :-) Jeg er glad for hjælpen
Avatar billede kasper76 Nybegynder
21. juli 2010 - 16:02 #6
lukker