Avatar billede Barin998 Novice
02. februar 2010 - 10:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XY-Diagrammer

Et nyt spørgsmål..

Er det muligt at få skrevet forskellige dataetiketter ved hvert punkt - f.eks. da det nu er en trekant: "A", "B" og "C".

Som jeg ser det, kan man kun få udskrevet x-værdierne eller y-værdierne eller et fælles serienavn...

Håber nogen kan hjælpe, da det er lidt vigtigt... :-)

Windows XP
MS Office 2003
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2010 - 11:07 #1
Du kan gøre det, du ønsker, hvis du downloader følgende:
http://www.appspro.com/Utilities/ChartLabeler.htm

Hans
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2010 - 11:28 #2
Det er også muligt at opnå samme effekt uden brug af nævnte add-in. Du kan få en fil med et eksempel hvis det har interesse.
Hans
Avatar billede Barin998 Novice
02. februar 2010 - 11:34 #3
Meget gerne... Nu kan jeg ikke huske... Jeg har haft en profil her før - for længe siden, men jeg har lige oprettet en ny... Hvad er protokollen? Kan man trygt skrive sin e-mail adresse her, eller hvordan gør man??? Det er nogle år siden jeg var her sidst...
Avatar billede Barin998 Novice
02. februar 2010 - 11:42 #4
Tak for din mail...

Men du skrev, at det var muligt uden at bruge et add-in program. Det er jo vigtigt, hvis man skal arbejde videre med projektmappen på en anden computer, som ikke nødvendigvis har det program...
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2010 - 12:42 #5
Send mig din mailadresse, hvis du ønsker en kopi af filen.
Hans
Avatar billede Barin998 Novice
03. februar 2010 - 08:19 #6
Super forslag og besvarelse... Tusind tak for hjælpen til dkhanknu... :-)

Lægger du et svar, så du kan høste de yderst velfortjente points??? :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2010 - 09:20 #7
Værsgod.
Hans