Avatar billede hoejben Nybegynder
03. februar 2010 - 22:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LG 42LF2500 (Fladskærm)

Hej med jer..

Et lidt anderledes spørgsmål :)
Men her er jo mange forskellige eksperter ;)

Hvad er jeres bedømmelse af denne fladskærm?

http://www.fleggaardshop.dk/pi/lg_42lf2500_14569_.aspx

Står og skal have nyt..
Det må gerne kunne alt og være knivskarpt, men til maks 5000,- :D
Ved godt det ikke kan lade sig gøre, men er dette ikke et godt bud?
Eller har i bedre bud?
Vil min. have et 37" :)

Håber i gider komme med jeres ekspertise og gider give jeres meninger :)
Avatar billede JArndal Nybegynder
03. februar 2010 - 23:05 #1
det der kan du skam sagtens bruge til noget..
men kan ikke se mig ud af om det er 100 eller 50 hz.. det har en kæmpe rolle i billedets kvalitet (efter min mening)
Men det er et rigtig godt TV ellers..
Avatar billede hoejben Nybegynder
03. februar 2010 - 23:48 #2
Det tænkte jeg også lidt over.. Har nu tjekket op på deres hjemmeside og der står ikke noget derinde heller.. Men der står tilgengæld at kontrasten er 30000:1 :(

Så nu har jeg mailet hvad man skal regne med og hvor mange Hz fladskærmen har :)

Så nu er det bare at vente spændt..
Avatar billede JArndal Nybegynder
05. februar 2010 - 14:39 #3
held og lykke med det :)
Avatar billede hoejben Nybegynder
08. februar 2010 - 11:07 #4
Tak..

De har ikke svaret mig endnu..

Men tror jeg henter det Sony KDL-40V5500 i bilka til 4899,- idag.. Det er godt nok ikke et 100Hz fjernsyn.. Men sony har endnu ikke skuffet mig..

Men kigger da også lige på de andre de har i deres udstilling derinde ;)

Vil du aflægge svar?
Avatar billede JArndal Nybegynder
08. februar 2010 - 19:14 #5
gerne :)
held og lykke med det nye TV så :D