Avatar billede isk Nybegynder
05. februar 2010 - 11:30 Der er 5 kommentarer

Hp L7580 spejlvendt

Jeg har en HP pro L7580 den har længe været brugt som netværks printer men nu er der opstået et problem. Den skriver spejlvendt. hvis der f.eks. skulle stå "fisk" skrive den "ksif" Dog med den lille ændring at bogstaverne også vender spejlvendt.
Men den virker helt normal når jeg printer over usb.

Problemet opstod efter jeg kom til at sætte et usb D stik i ethernet porten på printeren. Er det en software fejl. Eller en Fysisk fej i ethernet stikket.
Avatar billede Killervalon Nybegynder
05. februar 2010 - 11:39 #1
Har du prøvet at printe med en anden computer? Det kunne jo godt ha' været en software fejl ELLER indstilling.
Avatar billede isk Nybegynder
05. februar 2010 - 11:51 #2
Problemet opstår inder vista og kender ikke særlig meget til dette styresystem

Under Common UNIX Printing System 1.3.9 viser den printer optaget.
Og regner med at det to problemer har noget med hinanden at gøre i bægge tilfælde virker det med usb.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. februar 2010 - 17:03 #3
Hvis problemet "bare" er spejlvendte udskrifter, så se i egenskaber for printeren. Det er helt normalt at HP bygger funktionen ind i blækprintere, til brug for "T-Shirt transfer" ark.

Du skal bare slå funktionen fra igen.
Avatar billede isk Nybegynder
30. juli 2014 - 14:37 #4
Kan ikke give dig point
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. august 2014 - 11:26 #5
Der kom lige en ferie ind :-)

Jeg lægger nu svar - så kan du give point.