Avatar billede skringstrup Praktikant
10. februar 2010 - 19:09 Der er 5 kommentarer

Få HD tømt for data Win XP

er der nogen der ved hvad jeg skal gøre - der er sket et eller andet min hd der gør at når jeg starter på booter den op i windows ganske kort- så kommer der et glimt af den dejlige lyseblå skærm og så sker der ellers ikke videre - hvad mons tro det er. Jeg har efterfølgende taget hd ud og tilsluttet den en anden pc for at hive data ud - men det kan jeg heller ikke - jeg kan se alle data bladé rund i dem men jeg kan ikke flytte dem- og det uanset at jeg er loget på som adm- har lavet deling af data og hvad ved jeg - og lige lidt hjælper det.  gode ideer efterlyses. Hvilken Mappe er de gemte mail i - nogen der ved det

på forhånd tak
10. februar 2010 - 19:31 #1
Det vil hjælpe at fortælle hvilket E-mail program der HAR været brugt ?

http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no39 - nummer 39

---

Nåja - i den E-mail liste er jo sansynligvis også en oversigt over indslag fra dine tidligere opretede spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/skringstrup (Dem der ikke er grønne) - skal de bare svæve i luften ?
Avatar billede off-line Nybegynder
10. februar 2010 - 19:33 #2
Avatar billede skringstrup Praktikant
11. februar 2010 - 21:45 #3
det var Microsoft outlook 2007
Avatar billede skringstrup Praktikant
17. februar 2010 - 17:56 #4
NEJ MEN HVAD SØREN SKAL JEG LIGE GØRE MED DEM ?
17. februar 2010 - 19:26 #5