Avatar billede fcand Nybegynder
11. februar 2010 - 15:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Movieclip symbol over flere scener

Hey hey.

Jeg er ved at lave en side, hvor jeg har lagt hver "underside" i hver sin Scene. Nu har jeg et problem, da jeg har lavet et movieclip symbol med en animation som jeg meget gerne vil have til at køre uafbrudt, også selv om man klikker videre til en ny underside som ligger i en ny Scene.

Er dette overhovedet muligt???

//afc
Avatar billede kragekjaer Praktikant
11. februar 2010 - 17:43 #1
Nej, og top old school med scener.
Avatar billede fcand Nybegynder
11. februar 2010 - 18:19 #2
hehe, ja det har jeg efterhånden læst mig til at det er. Men synes bare det er mere overskueligt end at have det hele i én timeline!