Avatar billede serene Nybegynder
16. februar 2010 - 13:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

køb af software

Dear Customer,

Thank you for your request.

Unfortunately except from those with special marks in the description of the
product, all software, which can be found on our website is in English only.

This is legal software and by placing an order you will receive unique license key.
We provide our consumers only with full working versions. But due to the price it
can't be registered with original manufacturer, because you do not pay for updates
and technical support - and according to T&C of the most of manufactures all
registered versions must be provided with updates and technical support.
In this case you may order the software at original store and pay the whole price.
If you are still interested in our service, please place your order here -
http://softwarelinksite.mobi/search.php?q=photoshop+cs4&x=0&y=0
Thank you

er det her mon lovligt.
vh Bo
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2010 - 13:31 #1
Kort sagt, nej.
Det er enten cracked eller scam.
Avatar billede justrace Novice
16. februar 2010 - 13:39 #2
Der bliver sendt rigtig meget spam ud om det samme.

Det er selvfølgelig ikke lovligt.
Avatar billede serene Nybegynder
16. februar 2010 - 13:45 #3
tak for det, indsend svar hvis i vil dele point
Avatar billede justrace Novice
16. februar 2010 - 13:52 #4
Ja så pyt da. :)
Avatar billede justrace Novice
16. februar 2010 - 13:52 #5
Hov ... :)
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2010 - 14:23 #6
Hmm...
Avatar billede serene Nybegynder
16. februar 2010 - 16:24 #7
hov kimsey,hvordan giver jeg dig 60 point
Avatar billede justrace Novice
16. februar 2010 - 17:02 #8
Det gør jeg.

kimsey0 kig her og læg et svar:
http://www.eksperten.dk/spm/901912
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2010 - 18:16 #9
#7, der behøver du ikke. Mig og justrace deler bare :)