Avatar billede ripley Nybegynder
18. februar 2010 - 08:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hoppe tilbage til samme sted i skærmbillede

Jeg har en side med en oversigt - når jeg klikker mig ind på én af dem får jeg en ny side med detaljevisning.

Når jeg så klikker tilbage til oversigten igen vil jeg gerne have det sådan, at man lander det samme sted - forstået på den måde, at den post der stod øverst da man klikkede detaljer skal stå øverst igen.

Der er altså ikke tale om at den post man klikkede detaljer på står øverst, når man kommer tilbage - men at den der stod øverst står øverst igen.

Det lyder mere kringlet, end det er .. men kan det mon lade sig gøre? Jeg kan slet ikke lige gennemskue hvordan!!!
Avatar billede 2c Nybegynder
18. februar 2010 - 09:40 #1
Jeg tror du leder efter html anchors.

Kig nederst på denne side:

http://www.w3schools.com/HTML/html_links.asp
Avatar billede ripley Nybegynder
18. februar 2010 - 09:47 #2
Jeg tænker også anchors, men hvordan søren får man et anchor sat så det er på den post der tilfældigvis var øverst da man havde bladret sig ned til en post man klikkede detaljer på?
Avatar billede ripley Nybegynder
09. november 2011 - 13:46 #3
Luker.