Avatar billede geforce3 Praktikant
18. februar 2010 - 12:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Office Groove administrator

Hej

Vi er nogle stykker der benytter Groove, men vi har ingen administrator. Personen der har oprettet arbejdsområdet, er som os andre, blot en bruger. Hvilket betyder han ikke kan ændre os til andre til administratorer.

Problemet er så at ikke kan flytte på ting der allerede er lavet derinde, hvilket har betydet at det efterhånden er et virvar af filer og gamle dokumenter. Hvordan får vi slettet noget af det?
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. februar 2010 - 21:02 #1
Umiddelbart ville jeg starte med at oprette et nyt arbejdsområde, kopiere de aktuelle dokumenter dertil, og så nedlægge det gamle område. Men denne gang vil jeg så sikre mig, at der hele tiden er en leder af området, der kan tildele/fratage brugere rettigheder.
/ptj_11
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. februar 2010 - 21:48 #2
Jeg siger tak for dit input! Det var også hvad vi endte med at gøre. :o) Du er velkommen til at få point!
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. februar 2010 - 22:06 #3
Samler ikke. God arbejdslyst.
/ptj_11
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. januar 2011 - 12:43 #4
lukker