Avatar billede evildoctor Praktikant
18. februar 2010 - 15:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Router, Accesspoint og NAS

Jeg har netop omkonfigureret min D-link DIR-615 til at fungere som accesspoint i røveren på min Telenor-router.

Jeg skal til at sætte en NAS og et sonos-system til, og jeg antager at begge dele skal tilsluttes min D-link accesspoint og ikke Telenor-routeren.

Håber jeg lige kan blive bekræftet i det!
Avatar billede smartebenny Nybegynder
20. februar 2010 - 19:51 #1
det kommer an på hva du mener med at tilslutte.

Det er din Telenord router der er centrum i systmet, men du kan da godt tilgå den via D-Linken.
Avatar billede evildoctor Praktikant
21. februar 2010 - 14:50 #2
Koblede den på min D-link. Virker perfekt!