Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 14:17 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Sende penge online Danmark-Rusland? Hjælp søges

Hej eksperter, (Beklager kategorien, men ved ikke hvilken kategori der passede med dette spørgsmål.)

Jeg har et problem, jeg skal betale et beløb til udlandet - Rusland.
Jeg har prøvet paypal, men når jeg sender beløbet, siger den:

Currently PayPal accounts in Russia are only able to send payments. This recipient is not eligible to receive funds.

Hvad kan jeg gøre, er der andre mulige måder jeg kan sende penge over internettet på, hvor personen modtager beløbet med det samme?

KH / Rune
20. februar 2010 - 14:26 #1
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2010 - 14:30 #2
synthaiz hvad laver du man? (idiot)

tak for din interne besked
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 14:32 #3
STOP DET SÅ MAN! DET VAR DA UFATTELIGT...

MED INDHOLD:

hvorfor skal du ødelægge mit spørgsmål, kan du ikke bare blande dig udenom?

KAN DU IKKE BARE STOPPE TREATMENICE JEG HAR IKKE GJORT DIG NOGET. BLAND DIG NU UDEN OM MINE SPØRGSMÅL!!!
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 14:34 #4
nu er der ingen der gider hjælpe mig når du skal ødelægge mit spørgsmål hver gang treatmenice, du får mig til at lave et nyt spørgsmål hver eneste gang du ødelægger det

ingen gider svare mig når du bliver ved med at kommentere det på sådan en måde.. stop det så tak.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 14:34 #5
lad venligst vær med at bland dig i næste spørgsmål.. det var da ufatteligt