Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 14:35 Der er 10 kommentarer

Overførsel af penge Online Danmark-Rusland

Hej eksperter, (Beklager kategorien, men ved ikke hvilken kategori der passede med dette spørgsmål.) TREATMENICE LAD VÆR MED AT KOMMENTERE DETTE SPØRGSMÅL!

Jeg har et problem, jeg skal betale et beløb til udlandet - Rusland.
Jeg har prøvet paypal, men når jeg sender beløbet, siger den:

Currently PayPal accounts in Russia are only able to send payments. This recipient is not eligible to receive funds.

Hvad kan jeg gøre, er der andre mulige måder jeg kan sende penge over internettet på, hvor personen modtager beløbet med det samme?

KH / Rune
Avatar billede poko1 Ekspert
20. februar 2010 - 14:47 #1
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 14:50 #2
poko1, stop nu det der, jeg er jo klar over det for fanden da.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2010 - 14:51 #3
Kategori er ok, men hvad er grunden til at du ikke får kigget på dine gamle spørgsmål?
Er du ikke klar over hvad du skal gøre?
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 14:51 #4
det var da utroligt at folk er blevet så underlige herinde, man kan ikke få et eneste spørgsmål, hvor folk kan forstå min side.. jeg skrider kraft edme fra den her side man.. det var da der værste gang lort.. man får ikke en skid viden herinde fordi der er så mange der skal blande sig .. fuck hvor er det nedern .. farvel
Avatar billede synthaiz Nybegynder
20. februar 2010 - 14:52 #5
jeg opgiver simpelthen det her og finder en anden side det er alt for latterligt det her der er altid nogen der skal blande sig og ødelægge mit spørgsmål sådan jeg bliver nød til at oprette et nyt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2010 - 14:57 #6
Dit spørgsmål er ikke ødelagt.
Lad det bare stå åbent, men det er lidt useriøst af dig at du bruger sådanne vendinger, og ikke bare svarer på det vi spørger om, kan du  ikke se det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2010 - 15:02 #7
Avatar billede snowball Novice
20. februar 2010 - 16:19 #8
john_stigers: Der er stadigvæk ikke noget ulovligt i ikke at lukke sine spørgsmål sådan som reglerne er defineret pt.

Vi kan hurtigt blive enige om at man helt sikkert bør gøre det, men hvis man ikke finder en person "værdig" til at få hjælp, så ignorer da bare spørgmålet i stedet for at fylde det med irrelevante indlæg som det er sket i nu 3 spørgsmål fra "synthaiz" side.

Jeg kan skam godt forstå at "synthaiz" bliver træt af det her, men lad da brugeren "sejle i din egen sø" hvis man har problemer med den måde han bruger Eksperten på. I den sidste ende finder han vel nok ud af man bør få afsluttet sine spørgsmål for ikke at komme i "bad standing" hos visse brugere ;)
Avatar billede aleq Juniormester
08. juli 2011 - 12:44 #9
Jeg synes folk herinde burde droppe deres far-ved-bedst attitude og få besvaret nogle spørgsmål i stedet, med korte, konkerte og relevante svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2011 - 19:06 #10
aleque
Så det er ok at synthaiz spilder vores tid?