Avatar billede Stefan0987 Nybegynder
24. februar 2010 - 21:06 Der er 2 kommentarer

Hjælp til valg af bærbar

Hej

Jeg har besluttet mig for at købe en ny bærbar, men ved absolut intet om det. Derfor spørger jeg jer til råds:D

Den skal være god til spil, skal ikke bruge den til meget andet.
Og så må den maks koste 8000kr hvis det kan lade sig gøre, ellers må jeg se på om det er hver at ofre lidt ekstra på den.

Jo bedre den en, inden for pris rammen, dets bedre.

Håber i kan og vil hjælpe.
Avatar billede unkn0wn Nybegynder
24. februar 2010 - 21:49 #2
http://www1.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/B%C3%A6rbare-pc%27er/alienware-m11x/pd.aspx?refid=alienware-m11x&s=dhs&cs=dkdhs1

I højre side kan du klikke Tilpas, derefter kan du så tilføje mere RAM hukommelse hvis du vil gøre den en smule hurtigere.

Jeg kan bare sige at jeg har fortrudt at have købt min Vaio bærbar til 10.000 kr, som jeg troede kunne håndtere spil.