Avatar billede pjevser Nybegynder
25. februar 2010 - 04:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mysql vis kun hvis IP står i.

Jeg skal have ændret lidt på min upload side, så det er muligt for andre at se de billeder man har uploaded hvis de sidder på den IP de har brugt til at uploade fra.

I øjeblikket bruger jeg: $query = "SELECT * FROM log " . $table . " ORDER BY id " . " DESC LIMIT " . $offset . " , " . $rowsPerPage;

Men nu skal jeg have tilføjet så billederne KUN bliver vist hvis uploaderen IP'en er ens med den IP de besøger fra.

Så hvordan kan jeg tilføje IP i den $query?

der er en felt/table (eller hvad man nu kalder den) i log som hedder ip som den så skal tjekke om deres IP står med og står den så med, skulle den så gerne poste alle resultater.

Men som sagt, nogen der ved hvad jeg skal tilføje i den $query? :)
Avatar billede pjevser Nybegynder
25. februar 2010 - 04:44 #1
Lige en lille fejl, query hedder:

$query = "SELECT * FROM " . $table . " ORDER BY id " . " DESC LIMIT " . $offset . " , " . $rowsPerPage;

hvor $table så er log :)
Avatar billede pjevser Nybegynder
25. februar 2010 - 04:55 #2
Jeg fandt ud af det :)