Avatar billede saison Nybegynder
28. februar 2010 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Speaker deaktiveret - aktivér igen?

Hej,

Jeg koblede min bærbare computer til tv'et igår via HDMI-kabel. Jeg kunne ikke få lyden til at følge med, den blev ved med at afspille på computeren, så jeg gik ind i lyd-indstillinger og deaktiverede speakere i computeren. Det virkede, men nu er min lyd på computeren væk. Det ser ud til at jeg har fået fjernet driveren (?!), jeg kan ihvertfald ikke genaktivere lyden på min computer. Er der nogen der kan være behjælpelige? På forhånd tak!
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
28. februar 2010 - 13:28 #1
Højreklik inde på den sidde hvor du deaktiverede højtaleren. Vælg hvis alle enheder. Tryk på højtaleren og tryk aktivér. Lyden burde virke nu

Mvh
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
28. februar 2010 - 13:29 #2
*vis
Avatar billede saison Nybegynder
28. februar 2010 - 13:40 #3
Arh, det var nemt. Forstod ikke hvor den var blevet af.
Mange tak for hjælpen!
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
02. marts 2010 - 08:53 #4
Selv tak